висок разход на газ и променливи обороти Голф2 1.6.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Petyr
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 07 окт 2004 20:32
Автомобил:
Двигател:

висок разход на газ и променливи обороти Голф2 1.6.

Мнениеот Petyr » Нед 23 юли 2006 19:31


Имам голф 2( 1.6 л. , карборатор , 1989 година) , на който сложих АГУ "Ловато".
Проблеми: извънградско (100км\ч - 130км\ч) на газ ми дава разход 10 л.\100км ,(струва ми се много) ; на газ на празен ход двигателя много намалява оборотите и понягога гасне ; уреда, който показва колко е загрял двигателя работи когато си поиска , + това парното по същия начин духа ту топло ,ту студено. На бензин оборотите на празен ход са добри. Сменяни са: свещите , въздушен филтър , маслен филтър и маслото ( преди 4000 км.).
Какво според вас не е наред и плаче за смяна?
със заглавие "помощ!" едва ли някой ще погледне сериозно на проблемите,които имаш с колата и АГУ-то mod edit: golfer




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 23 юли 2006 19:47


Ами според мен ако на бензин е ОК значи иска настройка на газовата.Иди на елкон :wink: Или ако са ти ниски оборотите на празен ход на газ пробвай да ги пооправиш със болчето на изпарителя като намериш такова положение че да работи най добре мотора :wink:


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 23 юли 2006 21:29


Ами щом парното ти духа ту топло ту студено значи имаш въздух в системата-причини-гарнитура на главата,мембрани на изпаритела или някъде е спукан някои маркуч а може и термостатчетата преди радиаторчето на парното да са заминали.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Нед 23 юли 2006 22:03


Achim Lauritzen написа:термостатчетата преди радиаторчето на парното да са заминали.

по-точно работят клапите както трябва, но изпарителя е закачен да се затопля след парното.
и ето ти проблемация :wink:


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Нед 23 юли 2006 22:08


Ако е вързан след клапите на парното, сваляш ги и ги избушваш с бормашина :twisted: и си ги слагаш пак. След това се молиш радиатора за парното да ти е здрав и да не тече. :lol: :wink:


Petyr
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 07 окт 2004 20:32
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Petyr » Пон 24 юли 2006 18:38


Благодаря ви за коментарите.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 129 госта