Режим Икономик и Нормал на обикновена газова уредба.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Режим Икономик и Нормал на обикновена газова уредба.

Мнениеот nepreklonniq » Чет 05 май 2011 7:02


Браво колега! Но само да попитам - този обогатител, нали всъщност вече го има на самия изпарител? Това не е ли малкия бронзов винт, за байпасната газ? Тогава при теб как е този винт - завит ли е до края или е развит?
Много се радвам на хората които експериментират! :applause:




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7231
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Режим Икономик и Нормал на обикновена газова уредба.

Мнениеот muns61 » Пет 06 май 2011 11:44


Hristo Dimov написа:Браво колега! Но само да попитам - този обогатител, нали всъщност вече го има на самия изпарител? Това не е ли малкия бронзов винт, за байпасната газ? Тогава при теб как е този винт - завит ли е до края или е развит?
Много се радвам на хората които експериментират! :applause:

Не, това не е обогатител. Този винт пуска газ постоянно, не се дозира от мамбраната и клапана. Развивам го малко, на 2 - 3 оборота. При различните изпарители е различно.


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Режим Икономик и Нормал на обикновена газова уредба.

Мнениеот nepreklonniq » Пет 06 май 2011 18:41


Пак да попитам - този винт - за байпасната газ, ако е напълно завит, кое в системата се променя? И друго- газаджиите казват, че го завиват до край, защото не е необходим, при положение, че колата се пали първо на бензин. И още - затягат го до край, защото изпарителя бил достатъчен да храни 1.8 двигател без проблем!


djani_84
Мнения: 42
Регистриран на: Нед 28 ное 2010 17:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Режим Икономик и Нормал на обикновена газова уредба.

Мнениеот djani_84 » Вто 14 фев 2012 0:01


колега muns може ли да качиш няколко снимки за да видя как изглежда като цяло монтажа на газовото и аз сам с аек


Потребителски аватар
val-kat
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Режим Икономик и Нормал на обикновена газова уредба.

Мнениеот val-kat » Съб 18 фев 2012 14:55


Браво колега MUNS61 !!! Много добро решение си направил на този "проблем" с икономично и спортно шофиране.От доста време мисля варианти ама нямам все още приложение поради липса на време и други пречки.Като идея си мислех да се хвана преди тройника и пак с газ клапан да се включа към плочката.На теория добре на практика ще видим.Иначе съм виждал и изпълнения с два изпарителя добро е ,но допълнителна инвестиция.Като изпробвам ще споделя опит ама е още студенко като се постопли времето. Ще помоля ако някой може да ми обясни за какво точно се ползва и каква е точно задачата на този болт на изпарителя и какво точно променя,защото не съм на ясно пък и който съм питал не е успявал да ми обясни точно. :roll:


azrod
Мнения: 1178
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
Автомобил: Passat B3 Variant
Двигател: 1.8mi AAM 1993
Местоположение: Асеновград/ Пловдив
Контакти:

Re: Режим Икономик и Нормал на обикновена газова уредба.

Мнениеот azrod » Чет 26 апр 2012 16:45


И аз мисля да правя нещо подобно, но по-скоро съм се спрял на жило и механично предаване - нещо подобно на врътките на парното :)


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1673
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Режим Икономик и Нормал на обикновена газова уредба.

Мнениеот nikson85 » Пет 05 апр 2019 20:59


val-kat написа:Браво колега MUNS61 !!! Много добро решение си направил на този "проблем" с икономично и спортно шофиране.От доста време мисля варианти ама нямам все още приложение поради липса на време и други пречки.Като идея си мислех да се хвана преди тройника и пак с газ клапан да се включа към плочката.На теория добре на практика ще видим.Иначе съм виждал и изпълнения с два изпарителя добро е ,но допълнителна инвестиция.Като изпробвам ще споделя опит ама е още студенко като се постопли времето. Ще помоля ако някой може да ми обясни за какво точно се ползва и каква е точно задачата на този болт на изпарителя и какво са точно променя,защото не съм на ясно пък и който съм питал не е успявал да ми обясни точно. :roll:

Няма смисъл от 2 изпарителя. Това да не 6000 кубика с турбо. Просто се прави с още един маркуч с клапан и е добре да има винт за регулиране при който се наглася потока газ. Един изпарител е напълно достатъчен. От тройника го правиш за икономия а от другия маркуч въртиш за високите обороти.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта