Много се радвам на хората които експериментират!

Hristo Dimov написа:Браво колега! Но само да попитам - този обогатител, нали всъщност вече го има на самия изпарител? Това не е ли малкия бронзов винт, за байпасната газ? Тогава при теб как е този винт - завит ли е до края или е развит?
Много се радвам на хората които експериментират!
val-kat написа:Браво колега MUNS61 !!! Много добро решение си направил на този "проблем" с икономично и спортно шофиране.От доста време мисля варианти ама нямам все още приложение поради липса на време и други пречки.Като идея си мислех да се хвана преди тройника и пак с газ клапан да се включа към плочката.На теория добре на практика ще видим.Иначе съм виждал и изпълнения с два изпарителя добро е ,но допълнителна инвестиция.Като изпробвам ще споделя опит ама е още студенко като се постопли времето. Ще помоля ако някой може да ми обясни за какво точно се ползва и каква е точно задачата на този болт на изпарителя и какво са точно променя,защото не съм на ясно пък и който съм питал не е успявал да ми обясни точно. :roll:
Върни се в “Автогазови уредби”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта