Ламбда контрол - аналогов ?
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ламбда контрол - аналогов ?
Колега ми предлага такъв тип ламбда контрол само че аналогов. Тоест има си всичко електронен блок със светодиодна индикация моторче за пускане на газ и т.н. но не се настройва с компютър а прадполагам с потенциометри. Повече подробности не знам засега.Сутринта като го загледах в движение мернах само надпис "Заволи". Имате ли някакво мнение по въпроса. Не сме говорили за пари. Просто ми предложи ако искам да го монтираме да го тествам и тогава да реша. Но все пак реших и вас да попитам за някаква информация.
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
А бе настройва си се:
Началната и крайната точка на отваряне (работния диапазон, който зависи от мощността на изпарителя и нужната "храна" за двигателя)
Средното положение на мотора при липса на ламбда сигнал (при ламбда сонди без подгряване)
Волтажа на ламбдата (най-често 1 или 5)
и най-вече стъпките от начална до крайна позиция
Началната и крайната точка на отваряне (работния диапазон, който зависи от мощността на изпарителя и нужната "храна" за двигателя)
Средното положение на мотора при липса на ламбда сигнал (при ламбда сонди без подгряване)
Волтажа на ламбдата (най-често 1 или 5)
и най-вече стъпките от начална до крайна позиция
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Направих тестовете. Сега ще кажа вчепетленията си за ваша информация. Ламбда сонда контролът се води аналогов марката е Заволи. Настройва се елементарно. Има два светодиода червен и зелен. Настройват се така че да мигат последователно веднъж на празен ход от винта на изпарителя и веднъж на 3000 оброта от стъпковия мотор. Разхода се запази същия дори може би една идея колата е по-икономична. С икономично каране в София с минаване през център с обичайните но не пикови зъдръствания докорах малко повече от десет литра газ. Вървенето обаче е по добро на средни обороти а дупката в оборотите между 3000 и 4000 оборота изчезна. Има малко забавяне в този диапазон при рязко отвваряне на дроселовата клапа но го няма забиването на муцуната. Предполагам че просто системата е малко инертна а може би и един ТАП ще помогне малко. Имах съмнения относно ламбда сондата в какво състояния при все че колата е на 260 000 и ламбдата е на неизвестни километри и години и със сигурност не е сменяна през последните 100хиляди км но явно още е жива. С две думи като заключение това е добра добавка към конвенционалната газова уредба. И определено колата върви много по добре като предоставя възможност да се кара както икономично с малък разходи така и по-интензивно без да се налаг настройки по изпарителя.
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
ланда контрол
Ако се интересувате имам няколко броики нови ланда контрол системи. За повече инфо. qnis3@abv.bg и 0878601688 и тук вьв форума.
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: ланда контрол
qnis3 написа:Ако се интересувате имам няколко броики нови ланда контрол системи. За повече инфо. qnis3@abv.bg и 0878601688 и тук вьв форума.
Пич, това е тема в технически подфорум. Ако продаваш нещо, пусни си обява в раздел "Продава", а като продаваш нещо в количества се поинтересувай поне какво е то - яде ли се, пие ли се, защото това с "ланда контрол системи" звучи смешно.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта