Презкакъв период, или при какви случаи е необходимо да се регулира АГУ?
Малко ми се вдигна разхода след като смених износените свещи, дистрибутурна капачка и въздушен филтърПреди беше 9,3/100 до Варна с климатик , а онзи ден Плевен -Боженци 9,7/100 почти без климатик, та се чудя каква е причината -надморска височина или трябва регулировка?
Профилактично регулиране на АГУ
- Iavor
- Мнения: 3233
- Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
- Автомобил: Škoda Octavia VRS
- Двигател: CEGA 2008
- Местоположение: София
Re: Профилактично регулиране на АГУ
kaloyan22 написа:та се чудя каква е причината -надморска височина или трябва регулировка?
А може би - атмосферното налягане


Защо да е само това причината?

- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Е как ги изчислявате тия разходи не мога да ви разбера с 0,4 това разлика ли е?Колега мислиш ли че винаги караш с еднаква скорост и срещаш винаги едни и същи коли и ги изпреварваш на едни и същи места абе я не се излагай
Виж разлика в разхода може да ти даде преди и след смяна на въздушен филтър например,също така разлика ще ти даде на различни газстанции на които зареждаш та дори и на една и съща разлика пак има ама аз за 5год. съм сменил 4коли и НИКОГА не ми е изкарвало един и същ разход между зарежданията.Темата е безмислена 


- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Според мене е добре веднъж в годината да се прави профилактика.
По скоро не настройка ами източване на събралите се примеси под формата на остатък след изпаряването на газтта. Аз съм с Ловато и има една пробка одоло която се развива и те си изтичат.Добре е да е загряла колата преди да се направи това защото тези остатъци са подобни на масло и по лесно ще изтекът.
Ако имаш някакви съмнения за пропуски на газ взимаш едно шише от веро( като оставиш да има малко веро в него) пълниш и малко вода правиш си пяна и проверяваш връзките.При тази проверка е добре да са студени тръбите иначе пяната бързо изчезва. Незабравяй че газ от магнетвентила до самия изпарител има само в работещо положение на двигателя.
За разхода съм съгласен че трудно може да се засече.Трябва човек постоянно да го засича и да си прави статистики за да усети дали колата почва да гълта повече.
По скоро не настройка ами източване на събралите се примеси под формата на остатък след изпаряването на газтта. Аз съм с Ловато и има една пробка одоло която се развива и те си изтичат.Добре е да е загряла колата преди да се направи това защото тези остатъци са подобни на масло и по лесно ще изтекът.
Ако имаш някакви съмнения за пропуски на газ взимаш едно шише от веро( като оставиш да има малко веро в него) пълниш и малко вода правиш си пяна и проверяваш връзките.При тази проверка е добре да са студени тръбите иначе пяната бързо изчезва. Незабравяй че газ от магнетвентила до самия изпарител има само в работещо положение на двигателя.
За разхода съм съгласен че трудно може да се засече.Трябва човек постоянно да го засича и да си прави статистики за да усети дали колата почва да гълта повече.
- Mustang GT-R
- Мнения: 462
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Профилактично регулиране на АГУ
Iavor написа:А може би - атмосферното налягане, спектъра на слънчевите изригвания,разстоянието до луната,или дебелината на озоновия слой
?!

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта