Lovato turbo неможе да нахрани 2.3 турбо...

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
zoomer
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Lovato turbo неможе да нахрани 2.3 турбо...

Мнениеот zoomer » Съб 30 апр 2011 21:14


Първо да отбележа че колата не е VW но в случая не мисля че е от значение.
Та мотора е 2.3 турбо, кара се на около 0.7 бара.
Изпарителя неможе да я нахрани дори и при 0.3.
Развил съм максимално врътките на тройника.
Преди време със същия този изпарител хранех без никакви грижи 2.0 турбо. Разликата от тогава са в това че му смених мембраните и го почистих (в атмосферен режим колата си работи екстра), също така плочката е с 2 щуцера и е с по-голям отвор. (преди беше с 1 щуцер)
Маркуча за рефернтото налягане е вързан както трябва.

Някакви идеи?
Мола за помощ че се виждам в чудо....




Потребителски аватар
williams_vn
Мнения: 742
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
Автомобил: opel astra H-OPC - lada 2103
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Lovato turbo неможе да нахрани 2.3 турбо...

Мнениеот williams_vn » Съб 30 апр 2011 21:19


ами то нали се сещаш че само със смяна на мембрани не става има едни клапани вътре които не си настроил там е проблема то не е да си смениш крушката на габарита.а плочката трябва да е за тая кола ако сложиш с поголям отвор няма как да докараш порцията въздух-гориво


zoomer
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Lovato turbo неможе да нахрани 2.3 турбо...

Мнениеот zoomer » Съб 30 апр 2011 21:45


смних всичко което имаше в комплекта за изпарителя. А иначе плочката не виждам как толкова влияе, разликата между предната и тази е доста малка. А и тази която е с 2 щуцера би трябвало да може да пусне повече газ.


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: Lovato turbo неможе да нахрани 2.3 турбо...

Мнениеот djshomi » Пон 02 май 2011 12:48


Плочката има значение за смесообразуването.Иначе виж за колко коня ти е изпарителя за това не го храни.Мисля че повечето бяха до към 150 коня говоря за масовите.


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Lovato turbo неможе да нахрани 2.3 турбо...

Мнениеот vasko__2 » Пон 02 май 2011 21:43


Сложи по-малък дифузюр на плочката и пробвай.


zoomer
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Lovato turbo неможе да нахрани 2.3 турбо...

Мнениеот zoomer » Сря 11 май 2011 23:38


И така, след доста мъки и проби, открих че главния проблем е в мястото на свързване на маркуча за изравняване на налягането - бях го вързал след кулера, а правилното място е преди.
Та в резултат в момента е вързан точно преди кулера и изпарителя пуска прекалено мн газ на празен ход.
Навил съм на макс винта за чувствителността, както и почти на макс винтовете на тройника.
Дайте идея какво да направя, така че да намаля колко газ подава на празни обороти...


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Lovato turbo неможе да нахрани 2.3 турбо...

Мнениеот mupk0 » Сря 11 май 2011 23:45


Колега ако изпарителя е ел както виждам в интерент няма нищо сложно по нагласянето му.Връзваш всички маркучи правилно.Развиваш троиника 2.5-3 оборота.След това палиш.Започваш да нагаждаш сместа на колата.Това става от винта до голямото синьо пластмасово клапанче.Като го развърташ обогатяваш,като го завърташ обедняваш.Нагласяш я така,че да държи максимално високи обороти и като напомпиш спирачката оборотите леко да падат.Почваш да караш.Ако не те кефи как върви развиваш тройника и така.Дано си ме разбрал.За коли с турбо+интеркоолер е добре,плочката да е веднага след филтъра преди всичко!Ако имаш blow off измисли как от blow off-a директно да вкарваш газта пак в филтъра,да не се запалиш.


zoomer
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Lovato turbo неможе да нахрани 2.3 турбо...

Мнениеот zoomer » Чет 12 май 2011 9:02


Колега, знам как се настройва газова.
Проблема тук е друг.
Винта за настройка на празния ход е навит до край (макс обеднен) и пак сместа е богата.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19320
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Lovato turbo неможе да нахрани 2.3 турбо...

Мнениеот stefan4o » Чет 12 май 2011 11:14


zoomer написа:Колега, знам как се настройва газова.
Проблема тук е друг.
Винта за настройка на празния ход е навит до край (макс обеднен) и пак сместа е богата.



Първо да отбележа че колата не е VW но в случая не мисля че е от значение.
Та мотора е 2.3 турбо, кара се на около 0.7 бара.
Изпарителя неможе да я нахрани дори и при 0.3.
Развил съм максимално врътките на тройника.

:mrgreen:


zoomer
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Lovato turbo неможе да нахрани 2.3 турбо...

Мнениеот zoomer » Чет 12 май 2011 22:19


zoomer написа:И така, след доста мъки и проби, открих че главния проблем е в мястото на свързване на маркуча за изравняване на налягането - бях го вързал след кулера, а правилното място е преди.
Та в резултат в момента е вързан точно преди кулера и изпарителя пуска прекалено мн газ на празен ход.
Навил съм на макс винта за чувствителността, както и почти на макс винтовете на тройника.
Дайте идея какво да направя, така че да намаля колко газ подава на празни обороти...


май си прочел първото и последното мнение.

Първия пост е при настройки когато маркуча за налягането е вързан след кулера (винта за празния ход навит до известна степен и врътките на тройника отвити на макс - тогава колата е с нормален празен ход и бедна на високи)
При втория ти цитат маркуча е вързан преди кулера, тогава за да докарам долу горе нормална смес на празния ход - ми се наложи да навия винта за празния ход на макс и врътките на тройника да навия на макс.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Lovato turbo неможе да нахрани 2.3 турбо...

Мнениеот mupk0 » Пет 13 май 2011 21:08


Мой познат прави подобно нещо.Той уравновеси изпарителя точно преди дросела.Отделно самата плочка за газта е веднага след филтъра.Колата работи супер.А самият blow off е изведен с маркуч и духа директно в филтъра.


Потребителски аватар
williams_vn
Мнения: 742
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
Автомобил: opel astra H-OPC - lada 2103
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Lovato turbo неможе да нахрани 2.3 турбо...

Мнениеот williams_vn » Вто 17 май 2011 7:17


така и не разбрахте колегата го е отварял някои пружинка не е наместил правилно или е за смяна или някои гумичка не е сложил и газта тече я закараи изпарителя при някои които разбира а не да го ремонтирате на паркинга пред блока и нещата ще се получат освен това плочката трябва да е подходящата и някои други неща които са според колата ,аз на пасата имах обикновенна газова преди инжекциона и си беше добре само че се притеснявах от други неща и за това я смених иначе си беше добре


zoomer
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Lovato turbo неможе да нахрани 2.3 турбо...

Мнениеот zoomer » Вто 17 май 2011 21:35


пич ти отварял ли си газов изпарител? то е направено като за идиоти, няма какво да му объркаш...


Потребителски аватар
williams_vn
Мнения: 742
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
Автомобил: opel astra H-OPC - lada 2103
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Lovato turbo неможе да нахрани 2.3 турбо...

Мнениеот williams_vn » Вто 17 май 2011 22:47


ами явно има щом колата ти не върви :Mr Green Fun , и да отварял съм колегата ми по гараж е газаджия леко съм наясно с нещата но не се занимавам професионално нямам желание ,жичките ме теглят мене



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта