Газифициране на 9А мотор
Газифициране на 9А мотор
Здравейте, имам пасат б3 с 9А мотор. Колата никога не е била на газ. Много пазена гаражна кола, в изрядно техническо състояние, но реших вече да и поставя газова уредба. Повечето газаджии, обаче ме съветват да не я газифицирам. Изчел съм всичко по темата, но твърдо съм решил да слагам АГУ. Посъветвайте ме към кой майстор да се насоча. От Русе съм, но не е проблем да отида и в друг град, ако майстора си заслужава. Приемам оферти и от форумни майстори. Нека ми пишат и хора, които са на газ с този мотор и дали са доволни! Оферти пращайте на лични. Благодаря!
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: Газифициране на 9А мотор
Привет,колега!
В Ауди форума има доста писано за мотора АСЕ,който е идентичен с 9А.Мисля,че има и възмоност за монтаж на ГИ на такъв мотор.За съжаление не мога да ти препоръчам майстор,поне в околностите на Монтана.
Успех!
В Ауди форума има доста писано за мотора АСЕ,който е идентичен с 9А.Мисля,че има и възмоност за монтаж на ГИ на такъв мотор.За съжаление не мога да ти препоръчам майстор,поне в околностите на Монтана.
Успех!

- stefan4o
- Мнения: 19302
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Газифициране на 9А мотор
Ако има възможност за ГИ, моят съвет е да не ти се свидят пари и да слагаш плочки и кранчета от миналия век.
Re: Газифициране на 9А мотор
Повечето маистори са на мнение, че този мотор просто нестава за ГИ. Видях предложение само от Бигаз с цена от 1800 лв. , но дори и там настройките се правели трудно, а проблеми не липсвли. Затова искам да се включат хора, които вече карат такива мотори на газ и да споделят впечатления!
-
- VW експерт
- Мнения: 13374
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Газифициране на 9А мотор
Здравей колега!
Преди доста години имах едно Ауди 80,JN двигател.
К-Джетроник,за три часа наредихме инсталацията,8 часа го настройвахме.Обикновена газова.
След около 6 месеца се загуби нормалната работа на бензин,сутрин пушеше,работеше нестабилно и т.н.
Тези инжекциони са кошмар.
Мяркал съм тук във форума как се преобразува на ел.инжекционна система.
Газов инжекцион на тази кола няма много смисъл,особено за 1800лв.
Преди доста години имах едно Ауди 80,JN двигател.
К-Джетроник,за три часа наредихме инсталацията,8 часа го настройвахме.Обикновена газова.
След около 6 месеца се загуби нормалната работа на бензин,сутрин пушеше,работеше нестабилно и т.н.
Тези инжекциони са кошмар.
Мяркал съм тук във форума как се преобразува на ел.инжекционна система.
Газов инжекцион на тази кола няма много смисъл,особено за 1800лв.
Re: Газифициране на 9А мотор
Това е много добро предложение за ел.инжекционна система, но аз не бих се справил сам. Ако има майстор, които да свърши работата и да ми каже цена за нея, нека ми пише, ще му бъда благодарен!
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: Газифициране на 9А мотор
Eдна полезна тема за настройките на инжекциона при работа на газ и бензин...
[url]http://audibg.com/forum/index.php?/topic/58956-механичен-инжекцион-и-газ/[/url]
[url]http://audibg.com/forum/index.php?/topic/58956-механичен-инжекцион-и-газ/[/url]
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Газифициране на 9А мотор
tucow написа:Това е много добро предложение за ел.инжекционна система, но аз не бих се справил сам. Ако има майстор, които да свърши работата и да ми каже цена за нея, нека ми пише, ще му бъда благодарен!
Такъв мотор бих газифицирал само ако е мой, но никога не бих си взел такова изделие. Няма майстор, дето да си сложи таралеж с това, да рискува клиентът да му идва по 10 пъти за настройки, това не боло добре, онова не работело както трябва.
С обикновена газова става добре, но никой няма да се наеме. От един нормален инжекцион с ГИ би си изкарал доста по-лесно надницата с по-малко грижи после. Надявам се, че ме разбираш, това е мотор за този, който сам си го газифицира и поддържа.
Re: Газифициране на 9А мотор
Не мога да повервам, че във форума няма нито един майстор, който да газифицира този двигател!!!???
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Газифициране на 9А мотор
Има, ама не му се занимава.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Газифициране на 9А мотор
Няма и да намериш.Тая антика никой не се наема вече да я прави на газ.Обикновено след газифициране почват едни проблеми с празен ход,за бензина пък забравяш изобщо.
Ако някой се навие да ти слага газ или ще е много закъсал за пари или няма да му пука,че после ще си постоянно при него.
Ако някой се навие да ти слага газ или ще е много закъсал за пари или няма да му пука,че после ще си постоянно при него.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12111
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Газифициране на 9А мотор
Ако намериш от къде да измъкнеш целият Диджифант 2 от пасат, става лесно. При пасат цялата двигателна инсталация, от ЕКУ, към датчиците и бушониерата е отделна, само на 3 букси на бушониерата отзад е закачена. вади се цялата инсталация и се прехвърля тука, ама дебитомер трябва и някои други дивотии.
За газифицирането ти казаха вече, много проблеми с малко решения и никой не се занимава
За газифицирането ти казаха вече, много проблеми с малко решения и никой не се занимава
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lom
Re: Газифициране на 9А мотор
slaveiko67 написа:Привет,колега!
В Ауди форума има доста писано за мотора АСЕ,който е идентичен с 9А.Мисля,че има и възмоност за монтаж на ГИ на такъв мотор.За съжаление не мога да ти препоръчам майстор,поне в околностите на Монтана.
Успех!
при цецко и брат му(за град Монтана),имат мн-добър АГУ СЕРВИЗ(като идваш от болницата,на светофара направо посока мала кутловица,след 500 метра в дясно),поздрави.....слага се обикновена газова,настройва се коректно сместа,плочката задължително непосредствено пред дросела,монтира се изравнител на налягането задължително....поздрави

- fulcrum
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
- Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
- Двигател:
- Местоположение: Родопа планина , Смолян
Re: Газифициране на 9А мотор
Moже спокойно да се направи , няма класически ДВГ дето да не върви на пропан - бутан. Сега по същество:
Избор на изпарител - задължително хубава марка - BRC , Zavoli , Lowatto, и то модел разчетен за поне 150 к.с. това е много важно за хубавата настройка
на газ. Лошото е , че плочката за газта стеснява много сечението на въздухопровода и на бензин ще имаш доволно - недоволно богата смес , давене
че и прекъсване , и мирис на недизгорял бензин. За компенсиране на това при каране на бензин въздухопровода се пробива и се поставя малко конусно филтърче
и чак тогава се прави горивовъздушна смес на бензин с вече поставената газова плочка. Има игра , ама за газаджия
компетентен по ДВГ няма никакъв проблем.Хубаво уплътняване на всички въздушни съединения , смученето на въздух оттам прави много бели на настройката
на горивовъздушната смес.
Недостатъка е , че при каране на газ се маха и се слага тапа/капачка , общо взето е неудобно. Нооо се докарва стехиометрия и на бензин.
Останалото е ясно - хубави свещи , никакво обедняване на сместа за икономия , пагубно е за мотора , най малкото от това са трясъците във въздухопровода.
Помпата/помпите ( две са) се изключват на газ задължително!. И за финал - по често превключване на бензин , за да не станат лениви дюзите и да се съхранят
по дълго време без почистване.
Това е общо взето , мисията не е невъзможна .
Избор на изпарител - задължително хубава марка - BRC , Zavoli , Lowatto, и то модел разчетен за поне 150 к.с. това е много важно за хубавата настройка
на газ. Лошото е , че плочката за газта стеснява много сечението на въздухопровода и на бензин ще имаш доволно - недоволно богата смес , давене
че и прекъсване , и мирис на недизгорял бензин. За компенсиране на това при каране на бензин въздухопровода се пробива и се поставя малко конусно филтърче
и чак тогава се прави горивовъздушна смес на бензин с вече поставената газова плочка. Има игра , ама за газаджия
компетентен по ДВГ няма никакъв проблем.Хубаво уплътняване на всички въздушни съединения , смученето на въздух оттам прави много бели на настройката
на горивовъздушната смес.
Недостатъка е , че при каране на газ се маха и се слага тапа/капачка , общо взето е неудобно. Нооо се докарва стехиометрия и на бензин.
Останалото е ясно - хубави свещи , никакво обедняване на сместа за икономия , пагубно е за мотора , най малкото от това са трясъците във въздухопровода.
Помпата/помпите ( две са) се изключват на газ задължително!. И за финал - по често превключване на бензин , за да не станат лениви дюзите и да се съхранят
по дълго време без почистване.
Това е общо взето , мисията не е невъзможна .
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта