Газифициране на 9А мотор

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
tucow
Мнения: 40
Регистриран на: Сря 06 май 2009 22:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Газифициране на 9А мотор

Мнениеот tucow » Пет 20 май 2016 12:28


Здравейте, имам пасат б3 с 9А мотор. Колата никога не е била на газ. Много пазена гаражна кола, в изрядно техническо състояние, но реших вече да и поставя газова уредба. Повечето газаджии, обаче ме съветват да не я газифицирам. Изчел съм всичко по темата, но твърдо съм решил да слагам АГУ. Посъветвайте ме към кой майстор да се насоча. От Русе съм, но не е проблем да отида и в друг град, ако майстора си заслужава. Приемам оферти и от форумни майстори. Нека ми пишат и хора, които са на газ с този мотор и дали са доволни! Оферти пращайте на лични. Благодаря!




tucow
Мнения: 40
Регистриран на: Сря 06 май 2009 22:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Газифициране на 9А мотор

Мнениеот tucow » Нед 22 май 2016 15:43


Никой ли няма да се включи?


Потребителски аватар
slaveiko67
Мнения: 2120
Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
Автомобил: Golf 3 GT TDI
Двигател: AFN 96g
Местоположение: Montana

Re: Газифициране на 9А мотор

Мнениеот slaveiko67 » Нед 22 май 2016 16:04


Привет,колега!
В Ауди форума има доста писано за мотора АСЕ,който е идентичен с 9А.Мисля,че има и възмоност за монтаж на ГИ на такъв мотор.За съжаление не мога да ти препоръчам майстор,поне в околностите на Монтана.
Успех! :th_up


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19302
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Газифициране на 9А мотор

Мнениеот stefan4o » Нед 22 май 2016 16:46


Ако има възможност за ГИ, моят съвет е да не ти се свидят пари и да слагаш плочки и кранчета от миналия век.


tucow
Мнения: 40
Регистриран на: Сря 06 май 2009 22:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Газифициране на 9А мотор

Мнениеот tucow » Нед 22 май 2016 17:33


Повечето маистори са на мнение, че този мотор просто нестава за ГИ. Видях предложение само от Бигаз с цена от 1800 лв. , но дори и там настройките се правели трудно, а проблеми не липсвли. Затова искам да се включат хора, които вече карат такива мотори на газ и да споделят впечатления!


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13374
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Газифициране на 9А мотор

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 22 май 2016 18:01


Здравей колега!
Преди доста години имах едно Ауди 80,JN двигател.
К-Джетроник,за три часа наредихме инсталацията,8 часа го настройвахме.Обикновена газова.
След около 6 месеца се загуби нормалната работа на бензин,сутрин пушеше,работеше нестабилно и т.н.
Тези инжекциони са кошмар.
Мяркал съм тук във форума как се преобразува на ел.инжекционна система.
Газов инжекцион на тази кола няма много смисъл,особено за 1800лв.


tucow
Мнения: 40
Регистриран на: Сря 06 май 2009 22:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Газифициране на 9А мотор

Мнениеот tucow » Нед 22 май 2016 18:20


Това е много добро предложение за ел.инжекционна система, но аз не бих се справил сам. Ако има майстор, които да свърши работата и да ми каже цена за нея, нека ми пише, ще му бъда благодарен!


Потребителски аватар
slaveiko67
Мнения: 2120
Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
Автомобил: Golf 3 GT TDI
Двигател: AFN 96g
Местоположение: Montana

Re: Газифициране на 9А мотор

Мнениеот slaveiko67 » Нед 22 май 2016 18:48


Eдна полезна тема за настройките на инжекциона при работа на газ и бензин...
[url]http://audibg.com/forum/index.php?/topic/58956-механичен-инжекцион-и-газ/[/url]


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Газифициране на 9А мотор

Мнениеот muns61 » Нед 22 май 2016 19:21


tucow написа:Това е много добро предложение за ел.инжекционна система, но аз не бих се справил сам. Ако има майстор, които да свърши работата и да ми каже цена за нея, нека ми пише, ще му бъда благодарен!

Такъв мотор бих газифицирал само ако е мой, но никога не бих си взел такова изделие. Няма майстор, дето да си сложи таралеж с това, да рискува клиентът да му идва по 10 пъти за настройки, това не боло добре, онова не работело както трябва.
С обикновена газова става добре, но никой няма да се наеме. От един нормален инжекцион с ГИ би си изкарал доста по-лесно надницата с по-малко грижи после. Надявам се, че ме разбираш, това е мотор за този, който сам си го газифицира и поддържа.


tucow
Мнения: 40
Регистриран на: Сря 06 май 2009 22:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Газифициране на 9А мотор

Мнениеот tucow » Пон 23 май 2016 19:57


Не мога да повервам, че във форума няма нито един майстор, който да газифицира този двигател!!!???


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Газифициране на 9А мотор

Мнениеот muns61 » Пон 23 май 2016 20:54


Има, ама не му се занимава.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Газифициране на 9А мотор

Мнениеот Bai Sando » Пон 23 май 2016 21:15


Няма и да намериш.Тая антика никой не се наема вече да я прави на газ.Обикновено след газифициране почват едни проблеми с празен ход,за бензина пък забравяш изобщо.
Ако някой се навие да ти слага газ или ще е много закъсал за пари или няма да му пука,че после ще си постоянно при него.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12111
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Газифициране на 9А мотор

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 24 май 2016 11:14


Ако намериш от къде да измъкнеш целият Диджифант 2 от пасат, става лесно. При пасат цялата двигателна инсталация, от ЕКУ, към датчиците и бушониерата е отделна, само на 3 букси на бушониерата отзад е закачена. вади се цялата инсталация и се прехвърля тука, ама дебитомер трябва и някои други дивотии.
За газифицирането ти казаха вече, много проблеми с малко решения и никой не се занимава


lubopa4kata
Мнения: 415
Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lom

Re: Газифициране на 9А мотор

Мнениеот lubopa4kata » Вто 24 май 2016 12:19


slaveiko67 написа:Привет,колега!
В Ауди форума има доста писано за мотора АСЕ,който е идентичен с 9А.Мисля,че има и възмоност за монтаж на ГИ на такъв мотор.За съжаление не мога да ти препоръчам майстор,поне в околностите на Монтана.
Успех! :th_up

при цецко и брат му(за град Монтана),имат мн-добър АГУ СЕРВИЗ(като идваш от болницата,на светофара направо посока мала кутловица,след 500 метра в дясно),поздрави.....слага се обикновена газова,настройва се коректно сместа,плочката задължително непосредствено пред дросела,монтира се изравнител на налягането задължително....поздрави :th_up


Потребителски аватар
fulcrum
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
Двигател:
Местоположение: Родопа планина , Смолян

Re: Газифициране на 9А мотор

Мнениеот fulcrum » Вто 24 май 2016 12:23


Moже спокойно да се направи , няма класически ДВГ дето да не върви на пропан - бутан. Сега по същество:

Избор на изпарител - задължително хубава марка - BRC , Zavoli , Lowatto, и то модел разчетен за поне 150 к.с. това е много важно за хубавата настройка
на газ. Лошото е , че плочката за газта стеснява много сечението на въздухопровода и на бензин ще имаш доволно - недоволно богата смес , давене
че и прекъсване , и мирис на недизгорял бензин. За компенсиране на това при каране на бензин въздухопровода се пробива и се поставя малко конусно филтърче
и чак тогава се прави горивовъздушна смес на бензин с вече поставената газова плочка. Има игра , ама за газаджия
компетентен по ДВГ няма никакъв проблем.Хубаво уплътняване на всички въздушни съединения , смученето на въздух оттам прави много бели на настройката
на горивовъздушната смес.

Недостатъка е , че при каране на газ се маха и се слага тапа/капачка , общо взето е неудобно. Нооо се докарва стехиометрия и на бензин.

Останалото е ясно - хубави свещи , никакво обедняване на сместа за икономия , пагубно е за мотора , най малкото от това са трясъците във въздухопровода.
Помпата/помпите ( две са) се изключват на газ задължително!. И за финал - по често превключване на бензин , за да не станат лениви дюзите и да се съхранят
по дълго време без почистване.

Това е общо взето , мисията не е невъзможна .



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта