когато натисна спирачки колата ми гасне - Golf 2

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
skarlet_x
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

когато натисна спирачки колата ми гасне - Golf 2

Мнениеот skarlet_x » Пет 29 сеп 2006 14:27


Шофирам WV Golf 2 и мисля че имам проблем с газовата уредба.Сутрин
запалвам без проблем на газ. Потеглям но когато натисна спирачки колата ми гасне.Надявам се да ми помогнете.В правилният форум ли съм?
mod edit: vasstop




Потребителски аватар
Rabbit
Зайцевъд
Мнения: 968
Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
Автомобил: Audi
Двигател: BAT 2005
Местоположение: София

Мнениеот Rabbit » Пет 29 сеп 2006 15:01


хм, странно, че аз първи ти отговарям. явно всички са заети с "петъчната" тема. в правилния форум си.
и тъй: не се препоръчва да палиш на газ, но това е друга тема. нормално е да падат оборотите при студен двигател. съответно и да гасне. ако колата/оборотите са стабилни, когато загрее, няма от какво да се притесняваш.

препоръчва се да палиш на бензин и да превключваш на газ след като позагрее двигателя. /ако през това време не си стигнала, разбира се :) /


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 29 сеп 2006 15:25


:welcome_to_group
На мен не ми се е случвало. Има доста теми във форума по тази тема. По спомен това се получава защото изведнъж като спираш се променя рязко количеството на въздуха който влиза в горивната система и колата гасне.Нещата се оправят от точно центроване на горивната смес. Има и още един вариант: Неправилно разположение на изпарителя. Трябва да е разположен в такова положение в каквото са ти и гумите на колата( надлъжно ,по посока на движението, а не напречно). Това се отнася само за някои изпарители.
Колегите на които им се е случвало ще ти отговорят по подробно и точно.

Добре е винаги първите 1-2 км да са ти на бензин


Потребителски аватар
ItsoVT
Мнения: 824
Регистриран на: Чет 24 фев 2005 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот ItsoVT » Пет 29 сеп 2006 16:16


Като загрее колата и оборотите падат и ако не е направена хубава регулировка колата гасне ощем имам проблеми и аз.Трябва да отидеш на газаджия да я регулира, но задължително на топъл двигател :wink:



п.п аз сам си бутам врътката за приток на газ на изпарителя и я глася ама подобре да я виде газаджия.Пък и първия път се изгорих яко(тва щот съм смотан :wink: )


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Чет 05 окт 2006 1:23


При мен като завивам наляво ми падат оборотите (при рязък ляв гасне), на дясно ми се вдигат оборотите ... мразя си изпарителя. Мисля да го разположа така че като натискам спирачката да се вдигат оборотите, а като давам газ ... нищо че ще се мандахерца -там вакуума ще играе роля


4ep
Мнения: 219
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот 4ep » Чет 05 окт 2006 20:59


Ако изпарителя ти е вакуумен от него излиза едно по-тънко маркуче и трябва да е свързано с входящия колектор. Понякога газаджиите неточно го монтират, т.е. там където им е удобно, а не където е нужно. Когато натиснеш спирачката сервото и то също ползува това подналягане и вече има проблем за работата на двегателя, т.е. не може да поддържа оборотите и гасне. При загрял двигател това рядко се усеща, само в екстрени ситуации на ниски обороти, светофар и резки и дълги спирачки. Може да го коригира майстор по правилният начин с избор на мястото на включване на вакуума или просто да дигне оборотите на п.х. по дивашкия начин със всички последици от това.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Пет 06 окт 2006 8:24


Най- вероятно вакуума за към изпарителя ти е взет от маркуча който отива към сервото на спирачките. Решението - да се вземе вакуум от друго място ... ( преди време е един сервиз на ПАНДАТА ми бяха пробили изпускателните колектори да вземат вакуум от там .... почти припаднах ... после завинтиха един болт в дупката на колекторите ) :evil:


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 06 окт 2006 9:26


на маркуча за вакум на сервото си има клапан, който ако не държи може да се получи тази повреда.
В други случай няма значение че е взет вакум от маркуча на сервото /стига да е преди клапана/



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта