Шофирам WV Golf 2 и мисля че имам проблем с газовата уредба.Сутрин
запалвам без проблем на газ. Потеглям но когато натисна спирачки колата ми гасне.Надявам се да ми помогнете.В правилният форум ли съм?
mod edit: vasstop
когато натисна спирачки колата ми гасне - Golf 2
- Rabbit
- Зайцевъд
- Мнения: 968
- Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
- Автомобил: Audi
- Двигател: BAT 2005
- Местоположение: София
хм, странно, че аз първи ти отговарям. явно всички са заети с "петъчната" тема. в правилния форум си.
и тъй: не се препоръчва да палиш на газ, но това е друга тема. нормално е да падат оборотите при студен двигател. съответно и да гасне. ако колата/оборотите са стабилни, когато загрее, няма от какво да се притесняваш.
препоръчва се да палиш на бензин и да превключваш на газ след като позагрее двигателя. /ако през това време не си стигнала, разбира се
/
и тъй: не се препоръчва да палиш на газ, но това е друга тема. нормално е да падат оборотите при студен двигател. съответно и да гасне. ако колата/оборотите са стабилни, когато загрее, няма от какво да се притесняваш.
препоръчва се да палиш на бензин и да превключваш на газ след като позагрее двигателя. /ако през това време не си стигнала, разбира се

- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:

На мен не ми се е случвало. Има доста теми във форума по тази тема. По спомен това се получава защото изведнъж като спираш се променя рязко количеството на въздуха който влиза в горивната система и колата гасне.Нещата се оправят от точно центроване на горивната смес. Има и още един вариант: Неправилно разположение на изпарителя. Трябва да е разположен в такова положение в каквото са ти и гумите на колата( надлъжно ,по посока на движението, а не напречно). Това се отнася само за някои изпарители.
Колегите на които им се е случвало ще ти отговорят по подробно и точно.
Добре е винаги първите 1-2 км да са ти на бензин
- ItsoVT
- Мнения: 824
- Регистриран на: Чет 24 фев 2005 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Като загрее колата и оборотите падат и ако не е направена хубава регулировка колата гасне ощем имам проблеми и аз.Трябва да отидеш на газаджия да я регулира, но задължително на топъл двигател
п.п аз сам си бутам врътката за приток на газ на изпарителя и я глася ама подобре да я виде газаджия.Пък и първия път се изгорих яко(тва щот съм смотан
)

п.п аз сам си бутам врътката за приток на газ на изпарителя и я глася ама подобре да я виде газаджия.Пък и първия път се изгорих яко(тва щот съм смотан

- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Ако изпарителя ти е вакуумен от него излиза едно по-тънко маркуче и трябва да е свързано с входящия колектор. Понякога газаджиите неточно го монтират, т.е. там където им е удобно, а не където е нужно. Когато натиснеш спирачката сервото и то също ползува това подналягане и вече има проблем за работата на двегателя, т.е. не може да поддържа оборотите и гасне. При загрял двигател това рядко се усеща, само в екстрени ситуации на ниски обороти, светофар и резки и дълги спирачки. Може да го коригира майстор по правилният начин с избор на мястото на включване на вакуума или просто да дигне оборотите на п.х. по дивашкия начин със всички последици от това.
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Най- вероятно вакуума за към изпарителя ти е взет от маркуча който отива към сервото на спирачките. Решението - да се вземе вакуум от друго място ... ( преди време е един сервиз на ПАНДАТА ми бяха пробили изпускателните колектори да вземат вакуум от там .... почти припаднах ... после завинтиха един болт в дупката на колекторите ) 

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта