Мнение за дифузьор на смесител

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот agent_kowalski » Нед 25 дек 2011 11:35


с голф 2 съм 1.6 72 магарета




Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот mupk0 » Нед 25 дек 2011 11:38


Колега как при празна бутилка си сложил 10лв(7л и нещо) и си минал 105км?При положение,че казваш относно разхода - 12 :D

А относно мириса на газ..едва ли е от там,защото моята генерация е много зле в момента и от доста места издиша,но никога на газ не мирише в купето!


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот agent_kowalski » Нед 25 дек 2011 11:42


При мен всичко е ново само тоя тампон не е и от няколко месеца почна да дрънчи и на вентилатор намирисва на това,на което се кара в момента.Ако се кара на бензин ,на бензин и тн.


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот nepreklonniq » Нед 25 дек 2011 11:55


mupk0 написа:Колега как при празна бутилка си сложил 10лв(7л и нещо) и си минал 105км?При положение,че казваш относно разхода - 12 :D

А относно мириса на газ..едва ли е от там,защото моята генерация е много зле в момента и от доста места издиша,но никога на газ не мирише в купето!


Явно не четеш добре...12-са километрите градско вчера в Ст.З. А литрите са 8,29 на цена 1.21лв.

супер разход вчера - пустият му тройник! :banana


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот muns61 » Нед 25 дек 2011 13:48


Просто си нацелил новия тройник, материала и ипълнението няма нищо общо. Не е необходимо да затваря напълно, това е регулатор, не стопор.
Вместо винт, същият ефект може да се получи с една скоба на маркуча, просто винта е по-удобен.


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот nepreklonniq » Нед 25 дек 2011 14:12


Значи ли това, че алуминиевият тройник е бил до момента проблема? Само ако знаете, колко хора са я гледали и пробвали тази уредба да я коригират :shock А този старият тройник- така си дойде колата с него от Белгия... супер грозна пластмасария, че и криво формувана... махнах го преди година- от тогава с алуминиевия/купих го от магазинче за автогазови уредби за 4лв./ - жесток разход - 20/100...Пластмасовия го гледах вътре - не затваря и ми задържаше оборотите на 2000 след като съм карал на 5-та предавка с тези или по-високи обороти...бях го набедил за мириса на газ в купето зимата, през вентилатора вкарва миризмата ... не е от теч по системата, явно богата смес при празен ход и при рязко подаване на газ се удавя в началото...но пък вчера при този тормоз дето й хвърлих си върви доста добре...Сега пак ми мирише на газ при потегляне от място на 1-ва, дали не е от точно този пластмасовия тройник. Маркуча от изпарителя до тройника е дълъг 12см и е здрав. Здрави са и другите два - от тройника към плочката...
Какво ще ме посъветвате?


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот muns61 » Нед 25 дек 2011 14:18


Щом е добре, карай така. Не е от алум тройник проблема, а от настройката. Сега си я уцелил, същият ефект може да се постигне със стария, с подходяща настройка.


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот nepreklonniq » Нед 25 дек 2011 14:20


muns61 написа:Щом е добре, карай така. Не е от алум тройник проблема, а от настройката. Сега си я уцелил, същият ефект може да се постигне със стария, с подходяща настройка.


Благодаря ти колега! Ще пробвам така! :beer


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19163
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот stefan4o » Нед 25 дек 2011 19:24


muns61 написа:Щом е добре, карай така. Не е от алум тройник проблема, а от настройката. Сега си я уцелил, същият ефект може да се постигне със стария, с подходяща настройка.

Слушай този човек, дума ти верни неща. При мен разликата също идва от настройката, а не от това, че е бронзов тройникът mhihi Просто на готов настроен тройник не исках да му бъзикам отворите и реших да сложа този, за да експериментирам с него. mhihi


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот agent_kowalski » Нед 25 дек 2011 20:25


стефан4о понеже спомена петрол ще споделиш ли малко повече наблюденията си за тяхната газ?Все се каня като свърши напълно някой път да капна 5-10лв при тях,ама все нещо не ми се случва да ми свърши газта до тяхна бензиностанция и така си оставам с идеята само :) Хубава ли им е газта и заслужава ли си двете стотинки отгоре.Там блуфорс ли какъв форс беше.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19163
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот stefan4o » Нед 25 дек 2011 21:51


Аз зареждам предимно от Петрол и по-рядко от ЕКО. Ами впечатления от петролската - не виждам разлика с тая на ЕКО, нищо, че е по-скъпа. Просто ми е по-близо бензиностанцията. Разходът съм го споменал какъв е - винаги е бил толкоз около 8 извън и около 12 градско, съвсем груби цифри плюс-минус литър. Вече е много модерно някои бензиностанции да са франчайз на голяма верига, затова препоръчвам ако искаш да тестваш петролска газ зареди на някоя такава бензиностанция, а не техен франчайз, който от незнайно къде си зарежда газта (имаме колега от форума и съм питал него, ако му е вярно инфото де, той работи във франчайз на Петрол). Та така. Моята преценка за газта е, че почти навсякъде откъдето съм заредил е все едно. :wink:


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот agent_kowalski » Пон 26 дек 2011 10:14


Ясно.Тоест нищо велико.То на наще коли и с бензина е същата работа и да сложиш скъп бензин много не можеш да го усетиш,единствено като карах преди на бензин веднъж се бях излъгал на почти празен резервоар да сипя малко vpower на шел и наистина двигателя стана много тих на празен ходи и едно ллеко вибриране от –+50 оборота на презен ход които си се менят изчезна,ама за газ никъде не съм усещал разлика.Сега зимата вече наистина е малко по-мудна и сякаш дава мааалко по-висок разход на извънградско,но не мога да преценя дали е от студа.По-скоро не,ами от повечето настъпване,но няма и половин литър разлика не е болка.
Друго за петролската ми е чудно като сменяш филтъра как е?Аз моя го смених на 20хиляди просто така без проблеми и беше чист.В смисъл беше си кафяв ,но нямаше каквито и да е твърди частици в клапана.Зареждал съм през тоя период 80 на 20% еко и шел,и две единични зареждания по 5лв на лукойл и едно по 10 на ромпетрол.Сега карам основно на шел и където няма омв,че тия от еко ме издразниха.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19163
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот stefan4o » Пон 26 дек 2011 10:23


Филтърът го смених, ама не помня кога беше. Или началото на тая година или миналата. Не беше много мръсен. Сегашния не го знам на какво дередже е. Щом върви и няма дерт колата не мисля да го пипам засега :roll: По принцип си зареждам само от 2 газстанции, писах кои, изключително рядко зареджам от другаде. Като ходя до Търново си пълня бутилката от Стара Загора и отивам и се връщам без проблеми, даже остава :wink:


Потребителски аватар
snagles
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 03 фев 2012 12:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот snagles » Пет 03 фев 2012 12:25


Здравейте,

Понеже се бъхтам от исзвесно време с подобен проблем и четох внимателно, сега предстои и теста разбира се.

Може би по късно когато съм готов и съм произвел нещото, разбира се и ако остана доволен ще споделя какво съм направил. За съжаление карам Рено но това не би трябвало да е отзначение. Реших да пиша, защото видях двигател на кола, която съм карал, без значение че на капака пишеше ИФА.

За този двигател си монтирах газта сам. А този разход който е написан 12/100 е безумен.

Моя дизайн който направих беше с директно разпробиване на карбуратора точно между двете дроселни клапи на смукача и бензина, под някакъв наклон от порядъка на 15 градуса.
Щуцера който използвах беше с отрязан косо накраиник който стои вътре в камерата разбира се обърнат на долу ако не се лъжа 10 мм вътрешен отвор.

На входа на филтърната кутия, там където е пласмасовия чарк, който върти топъл/студен въздух ограничих някъде към 70% въздушния отвор.
По този начин се избягва проблема с дифузора и смесването става директно в карбуратора.

Ефекта беше: 6.5/100 нормално при дълго каране средно 130 км/ч и около 7.5 до 8 /100 в града. Като динамиката на колата не се различаваше газ/бензин въобще. А вярвайте юркана е здраво

Изпарителя който ползвах беше 80 КВ или някъде там Ланди.


Потребителски аватар
snagles
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 03 фев 2012 12:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Мнение за дифузьор на смесител

Мнениеот snagles » Пет 03 фев 2012 17:08


Направихме с колега дизайн на въпросния смесител. Също така пуснахме и симулация за да видим как биха изглеждали наляганията преди и след дифузора.
Все пак ако има някой компетентен нека изрази мнение дали би работило в този си вид, защото според модела нещата изглеждат страхотно.
В смисъл диаграмата на изкривяването преди дросела е обърната на вътре. По този начин се елиминира завихряне на смес към филтърната кутия.
Прикачени файлове
anim.avi.tar.bz2
Симулация на наляганията при смесване на въздух/пропан-бутан
Фаила е архив tar.bz2 повечето безплатни инструменти за архижиране/разархижиране го поддържат като: 7zip, IzARC ....
(245.62 KиБ) Свален 171 пъти



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта