Голф 3 и метан
Голф 3 и метан
Искам да попитам има ли някой от форума който да кара Г3 на метан и дали е доволен и ако съм с нормално окачване за GL модела не кляка ли задницата като се сложат метановите бутилки и дали нещо се преправя по колата? Аз сега съм с газова но при тия цени и като знаем, че Голфа не е от най икономичните дали си струва да го товаря и с колко става по-тежък?
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Докато зареждам, съм виждал много VW-та на метан.
По принцип, до колкото съм обръщал внимание, на голфовете слагат по една стандартна 54 л. бутилка, за да не се променя окачването - бутилката тежи колкото пълен резервоар с гориво.
Можеш да се пробваш и с олекотена 80-ка, но:
1. ще останеш без багажник
2. цената и ще те отблъсне - 1200 лв е само бутилката
Ако 54 л ти е малко, можеш да добавиш и една "пура" 22-30л за да пестиш място, а и да не вдигаш много килограмите.
P.S. Един съвет - ако не ти пречи бутилката за пропан-бутан, не махай газовата, а използвай и трите вида гориво - така ще избегнеш карането на бензин, ако свършиш метан-а (метанстанциите все още не са достатъчно разпространени)
По принцип, до колкото съм обръщал внимание, на голфовете слагат по една стандартна 54 л. бутилка, за да не се променя окачването - бутилката тежи колкото пълен резервоар с гориво.
Можеш да се пробваш и с олекотена 80-ка, но:
1. ще останеш без багажник
2. цената и ще те отблъсне - 1200 лв е само бутилката
Ако 54 л ти е малко, можеш да добавиш и една "пура" 22-30л за да пестиш място, а и да не вдигаш много килограмите.
P.S. Един съвет - ако не ти пречи бутилката за пропан-бутан, не махай газовата, а използвай и трите вида гориво - така ще избегнеш карането на бензин, ако свършиш метан-а (метанстанциите все още не са достатъчно разпространени)
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
За да не те препращам към търсачката да си намериш формулите за пробега, спрямо разхода на бензин или LPG, го брой че теоретично и ориентировъчно ще можеш да минеш 190-210 км.
Ако не пестиш от допълнителните електроники, като ламбда контрол и адванс процесор, десния ти крак не тежи много и не търсиш динамика като на бензин, ще вдигнеш пробега.
Ако не пестиш от допълнителните електроники, като ламбда контрол и адванс процесор, десния ти крак не тежи много и не търсиш динамика като на бензин, ще вдигнеш пробега.
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=1102699
не се вижда добре но става,тва е на един приятел голфа 1.6
7-8 кг газ слага ,не съм сигурен колко литра е май към 50 но ще те излъжа.Извън града минава 220-230 км,в града към 150км.
долу горе 3-4 лв извън града и 5 inside:)
не се вижда добре но става,тва е на един приятел голфа 1.6
7-8 кг газ слага ,не съм сигурен колко литра е май към 50 но ще те излъжа.Извън града минава 220-230 км,в града към 150км.
долу горе 3-4 лв извън града и 5 inside:)
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Jetman написа:Карал съм кола на метан и ще ти кажа с две думи: ако не навърташ сериозен пробег от порядъка на 30к км годишно по-добре си карай на газ! Иначе не можеш да избиеш уредбата, която е към 1500лв! Да не говорим, че динамиката на колата ще изчезне и ще те нерви много
Глупости!
Рано или късно ще навъртиш 25-30к км за които се избиват парите на уредбата. Лично аз го направих за 4 месеца

А за динамиката ... ами ела се качи на колата ми и ми кажи кога си на CNG и кога на бензин - това че на колата, която си карал са били спестени доста неща при монтажа е друг въпрос
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта