:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Въпрос относногазовата ми.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
stanimirstarshi
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 01 апр 2010 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Novi Iskar

Въпрос относногазовата ми.

Мнениеот stanimirstarshi » Пет 19 авг 2011 11:09


Здравейте Колеги,дано да съм улучил правилното място за моят въпрос. :oops:
Та въпроса ми е : Ходих на газаджияи тои ми сложи във въздуховода пластмасова тапа с много малък отвор ,като се обоснова,че по-малко въздух- по-малко гориво.А всъщото време уж я гледаше на "компютър" та по мое желание да гори по-малко да я "спъне"
та хем промени работата на мотора на бензин хем е доста спаната хем гори 11.5 л.гас градско(което за мен е много,като я карам като не минавам 2000 оборота.
Та изкам да Ви питам нормално ли е това и какво да правия да махна ли тази "тапа" да отида ли на друг газаджия или какво да правя??? :banghead:
само да уточня калата е пасат 1.8 моно РП мотор с вакумен изпарител Ловато с менбрани за 20лв. на 1000км.
Благодаря Ви предварително и дано да се разбира как сам си изложил въпроса! :да:




Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Въпрос относногазовата ми.

Мнениеот Barboukov » Пет 19 авг 2011 13:29


И както обичам да казвам: Разход се засича на ИЗВЪНГРАДСКО!!! На мен ми гори 12-16 газ градско и под 9 извън.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Въпрос относногазовата ми.

Мнениеот parno » Пет 19 авг 2011 14:52


11.5 градско е много голям разход :horror:
особенно за кола над тон с 1.8 мотор! още повече че е почти 100 годишна!
тука в форума има коли горят 6-7/100 градско при това студени :idea:

пп. и за да не ми е напълно безполезно мнението ще кажа на колегата ,че праисторическото ми венто гори в града 16


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос относногазовата ми.

Мнениеот agent_kowalski » Пет 19 авг 2011 16:23


ох като почнете ....какво като е стара?има подържана кола има и неподържана.чисто нова кола от магазина сигурно за 10 дена всеки може да я направи на свирка...и 20 годишна да е ,ако има компресия,не пипа повече от нормалното масло и тн всичко е наред защо да не харчи нормално...това че твоето венто харчи 16 значи или че го караш колкото държи(това си е твое решение) или че не е наред нещо по него,което не значи че си харчи толкова по принцип.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Въпрос относногазовата ми.

Мнениеот mupk0 » Пет 19 авг 2011 16:27


Разхода ти е нормален колега.Моят 1.6 си гори 11 градско лятото без да се замисля и е на 2ка,не на пасат мотора.Отделно бензина не е икономичен до 2000 оборота....


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос относногазовата ми.

Мнениеот agent_kowalski » Пет 19 авг 2011 17:08


mupk0 зависи от характеристиките на съответния двигател..от опит най-икономичен е някъде 500 най-много до 1000 оборота под въртящия момент.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Въпрос относногазовата ми.

Мнениеот mupk0 » Пет 19 авг 2011 17:29


Ем при положение ,че макс. въртящ момент ти е около 2800-3000 предполагам под 2000 е малко...Аз лично карам до 3000-3500 и ми е добре.


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос относногазовата ми.

Мнениеот agent_kowalski » Пет 19 авг 2011 17:41


пробвай в града да караш 1700-2200 някъде,първото трябва да ти е около 65 на 5та и виж какъв ще е резултата :) е ако търсиш така динамично потегляне не става,но за спокойно каране не е проблем.


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Въпрос относногазовата ми.

Мнениеот Гергин » Пет 19 авг 2011 20:42


Под 2000 не падам. Карам в диапазонът 2500-3500 макс. Такава да е предавката, че като подадеш газ да дръпне. Градско 11 е добре според мен. Но тая тапа нещо не ми харесва, явно и на теб. Не можеш ли да я махнеш сам и да покараш малко.


stanimirstarshi
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 01 апр 2010 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Novi Iskar

Re: Въпрос относногазовата ми.

Мнениеот stanimirstarshi » Пет 19 авг 2011 22:07


Притеснява ме "изпърделата италянка" защото изгнилия шваба на брат ми (Б4 1.8 моно ABS мотор с елекрическо "Ловато" гори около 9л. градско)също е много спанат (без разни тапи а на слух) но той го "цеди" колкото може и пак е колко от долу.
Но най- вече ме притеснява тая "тапа" не умея да кача снимка за да я видите, но както казваш колега Герин ще я махна , но ако се разбазика работата на гас не знам какво да правя да не я пр..ба повече :oops: :banghead: .
Благодаря на всички отзовали се ще я мъча нещо :banghead: и ще споделя (резила) резултата. Но щом казвате ,че около 12 е добре ще се примирявам (въпреки,че "мъртвеца ми не пипа маслото от смяна до смяна и нали е италянка-нема ражди но все имам едно наум. :horror:


golfmk1
Low rider
Мнения: 5572
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Въпрос относногазовата ми.

Мнениеот golfmk1 » Пет 19 авг 2011 22:14


Моята кола(GOLF MK1 930кила без мен)гори градско м/у 10,5-12л и си го ръчкам да не казвам постояно :wink: Забравих да кажа че е 1,8RP с карбуратор :lol:


stanimirstarshi
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 01 апр 2010 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Novi Iskar

Re: Въпрос относногазовата ми.

Мнениеот stanimirstarshi » Пет 19 авг 2011 22:22


Точно това ме притеснява колега golfmk1, че аз едвам го гъделичкам и той се "залива" с 11.5 л. а ако го понатисна сигуно и 20 ще достигне,а тогава ще е по близо до "Надин" отколко до колонката за гас :oops: :horror:


golfmk1
Low rider
Мнения: 5572
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Въпрос относногазовата ми.

Мнениеот golfmk1 » Съб 20 авг 2011 7:59


Определено тази тапа няма място там където я е сложил *майстора*.Просто си смени газаджията :idea:


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Въпрос относногазовата ми.

Мнениеот Гергин » Съб 20 авг 2011 21:07


Няма резил, няма какво да разбазикаш толкова, махай я и пробвай. Как пък я видя тоя газаджия от компютъра и настрой. Газ анализатор сложили, а измили сондата преди да я пъхне в аспуха? Снимай го да я видим тая вълшебна тапа.
А на брат ти дето му харчи 9 градско Б4, му кажи да почне да я пали, а не да я бута.
9 на 100 изби рибата. На дълго може и да е толкова. Къде го кара това градско, светофари има ли? :drunk


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19318
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Въпрос относногазовата ми.

Мнениеот stefan4o » Съб 20 авг 2011 21:25


Като всяка тема за разход и тая е много забавна... Тая тапа предполагам за какво ти я е сложил майсторът, тъй като и аз карах с подобна, с разликата, че си я сложих сам. Нейната идея е следната. Когато имаш преграда на потока на въздух, която го ограничава това автоматично означава, че в колектора постъпва по-малко въздух за единица време. Същевременно, за да е прилична сместа винтът на тройника е навит почти докрай, понеже вакуумът под и над дросела става по-голям и съответно мембраната отпуска по-голямо количество при същите условия, но без тапа, ако тройникът и в двата случая е еднакво развит. Реално какво се получава на практика. Моят "експеримент", ако мога така да го нарека, даде следното като резултат:
С ограничен въздух:
+ колата има много добър респонс, почти като на бензин е
+ има много по-равномерен ПХ
+ при извънградски преходи разходът се запазва почти същият понеже педалът на газта се натиска много по-леко
- много е по-трудно да се нагоди сместа от тройника, понеже при фрапиращо по-малкото въздух трябва съответно и по-малко газ. Ако при нормалното незатапено положение тройникът се пипа със стъпки половин оборот, тук говорим за стъпка... от порядъка на една осма оборот, за да се нагоди по-бързо и точно.
- при по-високи скорости - като например максималната се усеща недостиг на гориво-въздушна смес, което произхожда от това, че просто като количество сместа е доста по-малко и в даден момент не достига на мотора да развие максималната си мощност.
- градският разход е доста лош, поне при мен беше. Измерих го 13.7/100км и то без да съм я зорил много по светофарите. За сравнение с премахната преграда в момента го засякох около 11.5/100км, което не е малка разлика.

Най-добрият вариант, според мен, е читава плочка - респ. дифузьор, който е с една-две идеи по-малък размер от каталожния за колата (по Ловато, БРЦ и т.н.) и добра настройка без затапване на въздуховоди.
Тези изводи съм си ги направил въз основа на моята кола и не задължавам никой да се съгласява с тях. Споделям това, което съм забелязал.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта