Съвет за газов инжекцион
Съвет за газов инжекцион
Здравейте колеги,ще поставям газ на един 360 коня V8,та имам следните въпроси-кой редуктор е за предпочитане KME Gold ili Magic SGI ?И втори въпрос:кои инжектори са по-добри-Magic jet(знам че са тихи и бързи)или OMVL DreamXXL ?Благодаря предварително за вниманието!
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Съвет за газов инжекцион
Хм интересна тема колега ще я следя обезателно Кажи каква марка е това животно на което ще слагаш, какъв точно е мотора, на какъв компютър си се спрял (гледам че питаш само за изпарители и инжектори)! Замислял ли си се дали няма да е по-добре да си с два изпарителя за да се презапасиш? Общо взето дай повече инфо за проекта за да стане по-добра темата
Re: Съвет за газов инжекцион
Tо идеята ми е всъщност да сложа два редуктора.Те имат макс.мощност на захранване до 250 кс всеки. Това е въпросния детаил(този на снимката е двойно подаване,но е лимитиран до 360кс ,т.е. точно на границата и предпочитам да не работи на лимита)Изобщо приемам всякакви съвети и забележки За електрониката попаднах на един КИНГ ,които били добри и по отношение на емисиите покривали и евро 4 .Бяха ми препоръчали ВОГАС ПЛЮС(ВОЛТРАН),но не зная къде да намеря.Били с Моторола процесор,дуал кор .
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Съвет за газов инжекцион
В крайна сметка дали ще излезе добра далавера от конверсията, и за колко време ще се избие
Предполагам с това возило се навъртат над 15 000км годишно ?
Предполагам с това возило се навъртат над 15 000км годишно ?
Re: Съвет за газов инжекцион
здравей Кearny тия дни завърших LPG конверсия на Мерседес C32AMG 6 цилиндъра компресор 354 к.с. 43kw на цилиндър.
За редуктор използвах Италианския ROMANO HD 8 със капацитет 265 kw или 360к.с. мога да ти кажа, че няма по-добре представящ се редуктор, свързан е последователно и в това зимно време с пуснато парно температурата му не пада под 75 градуса, което е нещо уникално според мен!
За инжектори ползвай MAGIC една идея по-добри са от OMVL и ако са по единично можеш да ги скриеш много добре а и дължината на маркуча до колектора ще е по-къса.
При конверсията на AMG-то използвах инжектори ROMANO RIS N те са много, много, много тихи!!! Бързината им също е на нивото на MAGIC но са в черно пластмасово тяло и не си личат къде са монтирани, за разлика от никелираните MAGIC, всеки ще каже какво значение има но при скъпите автомобили нещата седят малко по-така :
Наложи се да се модифицират малко понеже не са предвидени за 43kw цилиндър а нежеланието ми да ползвам 2 инжектора на цилиндър беше доста голямо :D
За редуктор използвах Италианския ROMANO HD 8 със капацитет 265 kw или 360к.с. мога да ти кажа, че няма по-добре представящ се редуктор, свързан е последователно и в това зимно време с пуснато парно температурата му не пада под 75 градуса, което е нещо уникално според мен!
За инжектори ползвай MAGIC една идея по-добри са от OMVL и ако са по единично можеш да ги скриеш много добре а и дължината на маркуча до колектора ще е по-къса.
При конверсията на AMG-то използвах инжектори ROMANO RIS N те са много, много, много тихи!!! Бързината им също е на нивото на MAGIC но са в черно пластмасово тяло и не си личат къде са монтирани, за разлика от никелираните MAGIC, всеки ще каже какво значение има но при скъпите автомобили нещата седят малко по-така :
Наложи се да се модифицират малко понеже не са предвидени за 43kw цилиндър а нежеланието ми да ползвам 2 инжектора на цилиндър беше доста голямо :D
Последна промяна от husky на Нед 07 апр 2013 9:54, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Съвет за газов инжекцион
husky написа:
Добра работа сте свършили колега Ти майстор лиси? Къде ти е сервиза? Не сме те засичали досега из форума
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта