няколко въпроса за газ на голф 2

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Super Sprint
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:29
Автомобил: VW Golf II Marineblau 1987
Двигател: EZ
Местоположение: Севлиево

няколко въпроса за газ на голф 2

Мнениеот Super Sprint » Съб 22 окт 2011 8:54


Слагам си газова уредба,Голф 2,1.6 ЕZ мотор.
искам да попитам за някои работи...
1. Как се справяте с кутията на филтъра,като сложа плочката и тя надига кутията30-40 мм и неможе да се закопчее с голямата скоба отгоре.Може ли да се преправи някак скобата ,че иначе не виждам как да се застопори таз кутия :roll:
2. Клапана за бензина ще го сложа непосредствено преди карбуратора,за да може помпата да връща постоянно бензина по маркуча за излишното гориво,така е правилно нали?
3.Има ли някакво значение изпарителя колко високо е монтирам,аз го монтирах пред дясното бомбе , между бомбето и края на филтърната кутия ,не е наклонен,но е малко високо,дали ще имам проблеми?
4.Бутилката е 25 литра и искам да я сложа отдясно в багажника по дължина,там как сте пробивали,отдолу е резервоара,има греди :roll:
сигурно имам и други въпроси ,ако се сетя друго ще питам :D
5, единия щуцер на плочката ми се върти,с какво да го залепя?

Последна промяна от Super Sprint на Нед 23 окт 2011 18:35, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: няколко въпроса за газ на голф 2

Мнениеот i.e.i » Съб 22 окт 2011 9:20


Скобата я бях "огънал" от електрод и въшеше работа.
Изпарителя,максимално близо до карба и по възможност под нивото на преливното казанче.
Прочети за подгряването(важно е)


zdravko_jett
Мнения: 1871
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: няколко въпроса за газ на голф 2

Мнениеот zdravko_jett » Нед 23 окт 2011 17:19


4 пробии черната капачка която е в багажника и през нея имаш достъп до сондата на резервоара и там покрай него,ако не си прекарал медната тръба най добре е прекараи по пътя на бензиновите маркучи през гредата


Потребителски аватар
Super Sprint
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:29
Автомобил: VW Golf II Marineblau 1987
Двигател: EZ
Местоположение: Севлиево

Re: няколко въпроса за газ на голф 2

Мнениеот Super Sprint » Нед 23 окт 2011 18:34


zdravko_jett написа:4 пробии черната капачка която е в багажника и през нея имаш достъп до сондата на резервоара и там покрай него,ако не си прекарал медната тръба най добре е прекараи по пътя на бензиновите маркучи през гредата


да да ,за тръбата ясно ,мен повече ме интересуваше за скобите на бутилката къде се пробива :wink:


zdravko_jett
Мнения: 1871
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: няколко въпроса за газ на голф 2

Мнениеот zdravko_jett » Нед 23 окт 2011 19:16


слагахме на едно приятелче точно от дясно по дълйина до стопа 30литрова тип буре за едната скоба добре другата е направи безда сваля резервоара но според мен колега по добре го свали за 30мин работа е и го направи като хората повече ще се измъчиш и време ще загубиш от нагласяне отколкото ако го свалиш


Потребителски аватар
Super Sprint
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:29
Автомобил: VW Golf II Marineblau 1987
Двигател: EZ
Местоположение: Севлиево

Re: няколко въпроса за газ на голф 2

Мнениеот Super Sprint » Пон 14 ное 2011 23:25


да не отварям нова тема ,искам да попитам нещо.
Защо колата не пали на газ сутрин?
значи,колата е карана примерно вечерта,сутринта е 5 градуса пробвам да паля на газ и само препалва за 1 секунда и гасне,това се повтаря постоянно докато не ми писне и я щракна на бензин.На бензин запалва веднага и аз веднага щракам на междинно ,изгаря бензина за 30 секунди примерно и щракам на газ,колата си заработва перфектно на газ въпреки че работи от 30 секунди ....държи си обороти не прекъсва ако тръгна върви идеално.ако я угася след като веднъж съм минал на газ дори веднага да я угася след това си пали никакви проблеми,след това са минали 2-3 часа пали си на газ веднага,въпреки че е студена.Общо взето не иска да пали директно на газ когато е стояла повече от 20 часа примерно,това не мога да си обясня.
не ми пречи да я паля на бензин и веднага да обръщам но защо първоначално не иска ,а след това си пали винаги ,нали е също толкова студен както при първоначалното???



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта