Тези дни като натоварих колата студена , доста нагар от горивната камера се струпа между електродите на свещите и колата се задави здраво (напоследък карам само на бензин). Още не разбрал какво е станало , търсейки причината с целият си ъкъл я задавих още повече като сложих 10 гр бензин направо под дюзата ( колата е моно). Затворих капака на въздушният филтър и се опитах да я запаля. Тогава открих ,че излиза малко бензин между плочката и това дето е под нея. Зная ,че ако тампона на моното "диша" трябва да се смени защото влиза повече въждух в горивната камера и от там ламбда сондата "решава" , че е бедна сместа и увеличава количеството на бензина постоянно. Ако колата се кара само на газ това не било чак такъв проблем защото се компенсирва с настройка на изпарителя.
Та ... въпроса ми е : Тампона е по долу и резултатът от тази междина до плочката същият ли е както ако беше на тампона на моното? Ако е проблем ,малко силикон ,ще свърши ли работа( естествено след разглобяване на плочката ,а не нанасянето му външно).????
Плочката не уплатнява добре - Проблем ли е?
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
силикон ще свърши работа, но е по-добре да си изрежеш една гарнитурка - и от кутия за обувки става.
Колкото до това че оттам изпуска не е за предпочитане, но не и толкова голяма беда, тъй като това е над дроселната клапа и на бензин не оказва голямо въздействие /разбира се ако смуче в рамките на нормалното/.
Имаш четири болта и цялото моно се разглобява - слагаш гарнитурка и си 6+
Колкото до това че оттам изпуска не е за предпочитане, но не и толкова голяма беда, тъй като това е над дроселната клапа и на бензин не оказва голямо въздействие /разбира се ако смуче в рамките на нормалното/.
Имаш четири болта и цялото моно се разглобява - слагаш гарнитурка и си 6+
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
ivo123 написа:силикон ще свърши работа, но е по-добре да си изрежеш една гарнитурка - и от кутия за обувки става.
Да, с гарнитурката няма да го има и първоначалното ми притеснение ,че има някакво налягане (не съм сигурен) което силикона може и да не го издържи, пък и силикона май не е много устойчив на бензин ( за червеният говоря). През гарнитурката може би ,ще таи ,но това не е проблем. Ще го разглобя тези дни и ще преценя според случая какво да му сложа.
Благодарско Х10 за идеята и бързият отговор



Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 141 госта