питане за агу ГИГ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10431
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

питане за агу ГИГ?

Мнениеот IvanMan » Вто 12 сеп 2006 18:33


някой колега във форума монтирал ли е руските газови уредби за инжекционни ГИГ ?




Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Сря 13 сеп 2006 22:34


имаше един такъв гиг от първите монтиран на служебния пасат които търкалях,и не препоръчвам на никой да си прави експерименти със автомобила-100 процента руска материална чест-не от тази така наречена военна-само като се види изработката......малиииииии
за една година три прецакани редуцила,един комплект дюзи и няколко шашкания на софтуера в ключа
сега пасатко мърка с електрическо ловато
пасата е 1989 1,8 моно
това е от мен като експлоататор,да кажат майсторите-газаджии :lol:


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10431
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Сря 13 сеп 2006 22:42


благодаря за сведението, мисля че ако още един двама се оплачат ще отпадне като вариант за газова уредба.


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Чет 14 сеп 2006 15:20


Верно добра инфо - аз се бях засилил да слагам на моето 1.8 моно тяхна уредба, ама вече не се предлага за моноинжекциони.


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CVWA
Местоположение: RED village

Мнениеот zdrash » Сря 04 окт 2006 17:09


аз си сложих ГИГ-4
и нямам грижи
инжекторите са метални(веднага си личи че са руски по изработката) и в тях няма нищо освен 1 ел. магнит и 1габарче - няма какво да им се счупи. за редуцила не знам
а компа - всички се правят в китай и то от доста години
колкото до софтуера от руснаците едва ли има по добри
като цена 1600лв за гиг4 срещу 1800-2000 за италианска
(като се вземе предвид заплатата на работниците и други разходи)според мен руската е доста по скъпа
успех


Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1138
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Сря 04 окт 2006 20:06


Мисля,че при разлика 200лева италинската е по добриат вариант.


Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

За руския ГИГ

Мнениеот Snejoky » Вто 17 окт 2006 14:27


Не се излагай.Това лапа като хала.Пълен боклук.


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CVWA
Местоположение: RED village

Мнениеот zdrash » Пон 23 окт 2006 13:07


колко коли с ГИГ 3 или 4 си карал че знаеш
аз - 2 - passat с абф с ГИГ 4
и голф - с ади с ГИГ 3 и двата мотора харчат с оклоло литър отгоре спрямо бензина
без да си виждал ГИГ, както ми се струва не се изказвай неподготвен
поздрави
(за справка провери и по руските форуми , там карат само с това)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта