Газов инжекцион - въпрос

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
wawdo
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: 1.6 AFT

Газов инжекцион - въпрос

Мнениеот wawdo » Пет 04 ное 2011 21:12


Знам че въпроса ми е доста глупав но сега като стана студено и като карам колата на малки разтояния и няма как колата да загрее и да включи сама на гас има ли проблем да си вклучвам принудително на гас дали ако си позволявам често тази процедура ще има проблем ?




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19316
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Газов инжекцион - въпрос

Мнениеот stefan4o » Пет 04 ное 2011 21:16


И къде ти е далаверата??? Докато загрее изпарителят разходът е доста голям, реално ако я караш на бензин на къси разстояния е все тая. Като пари ще ти коства почти същото :wink:


Потребителски аватар
wawdo
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: 1.6 AFT

Re: Газов инжекцион - въпрос

Мнениеот wawdo » Пет 04 ное 2011 22:28


stefan4o написа:И къде ти е далаверата??? Докато загрее изпарителят разходът е доста голям, реално ако я караш на бензин на къси разстояния е все тая. Като пари ще ти коства почти същото :wink:

не съм наясно по техническата част мерси за бързия отг . може да се трие темата :beer


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Газов инжекцион - въпрос

Мнениеот vaiper 1 » Съб 05 ное 2011 16:10


На каси разстояниа нема сметка много на газ или я караш или не ти си преценяваш аз мн на касо карам на бенз :talk:


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Газов инжекцион - въпрос

Мнениеот i.e.i » Съб 05 ное 2011 23:38


На колко градуса обръща?


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Газов инжекцион - въпрос

Мнениеот genov1 » Съб 05 ное 2011 23:42


Няма смисъл, докато не позагрее харчи много гас 20, може и повече


Потребителски аватар
Escap3
Мнения: 863
Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
Автомобил: 280hp TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Брезник

Re: Газов инжекцион - въпрос

Мнениеот Escap3 » Съб 05 ное 2011 23:59


Абе колеги тя и бензин харчи много като не е загряла


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Газов инжекцион - въпрос

Мнениеот eurogas » Нед 06 ное 2011 10:42


Несравнимо по-евтино излиза да подгрееш на бензин, при запалване на газ разхода стига до 50-60 литра, плюс всички неудобства като миризма, придърпване, клатене на обороти и гаснене, затруднено палене след загасване и т.н. :да:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19316
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Газов инжекцион - въпрос

Мнениеот stefan4o » Нед 06 ное 2011 12:57


Escap3 написа:Абе колеги тя и бензин харчи много като не е загряла

Има обаче една подробност. Когато работи на газ, първите минути изпарителят е доста студен, почти леден, което допълнително забавя процесът на затопляне на антифриза. При работа на бензин, тоя ефект липсва и колата вдига по-бързо градусите. Моят съвет е ако колегата е с инжекцион - независимо моно или мноточков да си пали на бензин и после да цъкне на газ. Аз например карах преди две зими в големите студове до работа само на бензин, изобщо нямаше смисъл да цъкам бутона за газта. При къси разстояния на карбураторна кола не е много удачно, особено ако се кара в града да се превключва от бензин на газ, поради самото естество на работа на карбуратора.


Потребителски аватар
tehniiik
Мнения: 96
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: Газов инжекцион - въпрос

Мнениеот tehniiik » Пон 07 ное 2011 19:47


Колеги възможно е да се пали и на по ниска температура.
При мене хвърля на 10 градуса.Температурната компенсация е доста сериозна при тази температура ,като при мене се налага -30% по малки инжекторни времена в този момент.На студения изпарител проблема е високото начално налягане но ако имате добра динамична корекция по налягане проблеми почти отсъстват.
Като се има на предвид ,че съм с много олювания инжекцион блутроник (дюзи хоризон и изпарител томасето) колата работи чудесно.Има само едно леко замисляне на първото прехвърляне но е поносимо.Смесения разход е 10.5 а си прехвърлям на 10 градуса.За 5 цилиндров мотор смятам ,че е добре. :bowdown


venelek
Мнения: 22
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Re: Газов инжекцион - въпрос

Мнениеот venelek » Пон 07 ное 2011 19:57


tehniiik написа:Колеги възможно е да се пали и на по ниска температура.
При мене хвърля на 10 градуса.Температурната компенсация е доста сериозна при тази температура ,като при мене се налага -30% по малки инжекторни времена в този момент.На студения изпарител проблема е високото начално налягане но ако имате добра динамична корекция по налягане проблеми почти отсъстват.
Като се има на предвид ,че съм с много олювания инжекцион блутроник (дюзи хоризон и изпарител томасето) колата работи чудесно.Има само едно леко замисляне на първото прехвърляне но е поносимо.Смесения разход е 10.5 а си прехвърлям на 10 градуса.За 5 цилиндров мотор смятам ,че е добре. :bowdown

Оплюван оплюван,ама си си настроил корекциите по температура и налягане както ти е кеф на теб,а не както са ги задали фирмата производител на газовата и да не можеш да ги пипаш


Потребителски аватар
wawdo
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: 1.6 AFT

Re: Газов инжекцион - въпрос

Мнениеот wawdo » Пон 07 ное 2011 21:14


еми мисля си да си взема кора под двигателя мисля си че ще спомогне по бързото загряване и също съм сложил картон пред радиоатора.... маиката му е гараж ама .. :beer


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19316
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Газов инжекцион - въпрос

Мнениеот stefan4o » Пон 07 ное 2011 21:19


wawdo написа:еми мисля си да си взема кора под двигателя мисля си че ще спомогне по бързото загряване и също съм сложил картон пред радиоатора.... маиката му е гараж ама .. :beer

scare Махай тая глупост, ще ти се смеят и гаргите :063: Не ми се влиза в подробности да ти обясня, само ще ти кажа, че антифризът не се върти през радиатора, докато не започне да отваря термостата, а това става при температури, когато вече в колата ти е сауна и ГИ отдавна е минало на газ :mrgreen:


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Газов инжекцион - въпрос

Мнениеот eurogas » Вто 08 ное 2011 7:04


Отдавна ми се върти една идея за бързо подгряване, какво ще стане ако сутрин след запалване на мотора включа няколко подгревни свещи от дизелов мотор да помагат на изпарителя ???

След това ще се изключват с термодатчик при 50 градуса, ще използвам едина водопроводна кръстачка на половин цол, антифриза ще преминава през двете дупки а на другите две ще има свещи за затопляне, това ще се свърже преди изпарителя. :да:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19316
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Газов инжекцион - въпрос

Мнениеот stefan4o » Вто 08 ное 2011 7:21


Тая идея отдавна Пешката я реализира, само че с малко по-друга цел.
Един приятел пък успя да си до/скапе акумулатора с тях. :mrgreen: И те така mhihi



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта