Газов инжекцион - въпрос
Газов инжекцион - въпрос
Знам че въпроса ми е доста глупав но сега като стана студено и като карам колата на малки разтояния и няма как колата да загрее и да включи сама на гас има ли проблем да си вклучвам принудително на гас дали ако си позволявам често тази процедура ще има проблем ?
- stefan4o
- Мнения: 19316
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Газов инжекцион - въпрос
И къде ти е далаверата??? Докато загрее изпарителят разходът е доста голям, реално ако я караш на бензин на къси разстояния е все тая. Като пари ще ти коства почти същото 

Re: Газов инжекцион - въпрос
stefan4o написа:И къде ти е далаверата??? Докато загрее изпарителят разходът е доста голям, реално ако я караш на бензин на къси разстояния е все тая. Като пари ще ти коства почти същото
не съм наясно по техническата част мерси за бързия отг . може да се трие темата

- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Газов инжекцион - въпрос
На каси разстояниа нема сметка много на газ или я караш или не ти си преценяваш аз мн на касо карам на бенз 

- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Газов инжекцион - въпрос
Няма смисъл, докато не позагрее харчи много гас 20, може и повече
- Escap3
- Мнения: 863
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
- Автомобил: 280hp TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Брезник
Re: Газов инжекцион - въпрос
Абе колеги тя и бензин харчи много като не е загряла
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Газов инжекцион - въпрос
Несравнимо по-евтино излиза да подгрееш на бензин, при запалване на газ разхода стига до 50-60 литра, плюс всички неудобства като миризма, придърпване, клатене на обороти и гаснене, затруднено палене след загасване и т.н. 

- stefan4o
- Мнения: 19316
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Газов инжекцион - въпрос
Escap3 написа:Абе колеги тя и бензин харчи много като не е загряла
Има обаче една подробност. Когато работи на газ, първите минути изпарителят е доста студен, почти леден, което допълнително забавя процесът на затопляне на антифриза. При работа на бензин, тоя ефект липсва и колата вдига по-бързо градусите. Моят съвет е ако колегата е с инжекцион - независимо моно или мноточков да си пали на бензин и после да цъкне на газ. Аз например карах преди две зими в големите студове до работа само на бензин, изобщо нямаше смисъл да цъкам бутона за газта. При къси разстояния на карбураторна кола не е много удачно, особено ако се кара в града да се превключва от бензин на газ, поради самото естество на работа на карбуратора.
- tehniiik
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Газов инжекцион - въпрос
Колеги възможно е да се пали и на по ниска температура.
При мене хвърля на 10 градуса.Температурната компенсация е доста сериозна при тази температура ,като при мене се налага -30% по малки инжекторни времена в този момент.На студения изпарител проблема е високото начално налягане но ако имате добра динамична корекция по налягане проблеми почти отсъстват.
Като се има на предвид ,че съм с много олювания инжекцион блутроник (дюзи хоризон и изпарител томасето) колата работи чудесно.Има само едно леко замисляне на първото прехвърляне но е поносимо.Смесения разход е 10.5 а си прехвърлям на 10 градуса.За 5 цилиндров мотор смятам ,че е добре.
При мене хвърля на 10 градуса.Температурната компенсация е доста сериозна при тази температура ,като при мене се налага -30% по малки инжекторни времена в този момент.На студения изпарител проблема е високото начално налягане но ако имате добра динамична корекция по налягане проблеми почти отсъстват.
Като се има на предвид ,че съм с много олювания инжекцион блутроник (дюзи хоризон и изпарител томасето) колата работи чудесно.Има само едно леко замисляне на първото прехвърляне но е поносимо.Смесения разход е 10.5 а си прехвърлям на 10 градуса.За 5 цилиндров мотор смятам ,че е добре.

-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Исперих
Re: Газов инжекцион - въпрос
tehniiik написа:Колеги възможно е да се пали и на по ниска температура.
При мене хвърля на 10 градуса.Температурната компенсация е доста сериозна при тази температура ,като при мене се налага -30% по малки инжекторни времена в този момент.На студения изпарител проблема е високото начално налягане но ако имате добра динамична корекция по налягане проблеми почти отсъстват.
Като се има на предвид ,че съм с много олювания инжекцион блутроник (дюзи хоризон и изпарител томасето) колата работи чудесно.Има само едно леко замисляне на първото прехвърляне но е поносимо.Смесения разход е 10.5 а си прехвърлям на 10 градуса.За 5 цилиндров мотор смятам ,че е добре.
Оплюван оплюван,ама си си настроил корекциите по температура и налягане както ти е кеф на теб,а не както са ги задали фирмата производител на газовата и да не можеш да ги пипаш
Re: Газов инжекцион - въпрос
еми мисля си да си взема кора под двигателя мисля си че ще спомогне по бързото загряване и също съм сложил картон пред радиоатора.... маиката му е гараж ама .. 

- stefan4o
- Мнения: 19316
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Газов инжекцион - въпрос
wawdo написа:еми мисля си да си взема кора под двигателя мисля си че ще спомогне по бързото загряване и също съм сложил картон пред радиоатора.... маиката му е гараж ама ..



- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Газов инжекцион - въпрос
Отдавна ми се върти една идея за бързо подгряване, какво ще стане ако сутрин след запалване на мотора включа няколко подгревни свещи от дизелов мотор да помагат на изпарителя ???
След това ще се изключват с термодатчик при 50 градуса, ще използвам едина водопроводна кръстачка на половин цол, антифриза ще преминава през двете дупки а на другите две ще има свещи за затопляне, това ще се свърже преди изпарителя.
След това ще се изключват с термодатчик при 50 градуса, ще използвам едина водопроводна кръстачка на половин цол, антифриза ще преминава през двете дупки а на другите две ще има свещи за затопляне, това ще се свърже преди изпарителя.

- stefan4o
- Мнения: 19316
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Газов инжекцион - въпрос
Тая идея отдавна Пешката я реализира, само че с малко по-друга цел.
Един приятел пък успя да си до/скапе акумулатора с тях.
И те така 
Един приятел пък успя да си до/скапе акумулатора с тях.


Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта