Проблем с реле, замяна със друго ? - РЕШЕНО

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Проблем с реле, замяна със друго ? - РЕШЕНО

Мнениеот Гергин » Вто 08 ное 2011 10:04


Здравейте. Имам нужда от компетентен съвет за едно гадно реле.
С такова реле от снимката взех колата. От известно време ми прави проблем като превключвам на газ, и като го чукна тръгва. Иначе все едно е на три цилиндъра, гасне и работи неравномерно. Жената започна отново да кара колата и трябва да се оправи. Иначе си беше екстра защита. С ламбда сонда съм. АЕК с обикновенна газова.
Искам да го сменя. Дюзите ли спира, някакви предверения ли? Нещо не ми е ясно много как да го разкарам или с какво да го заменя.

http://www.aeb.it/products/sundry-items ... anguage=en

Последна промяна от Гергин на Пет 25 ное 2011 17:56, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
evgevg
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 03 май 2009 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с реле-време, не ми е ясно нещо?

Мнениеот evgevg » Вто 08 ное 2011 12:52


Виж какво намерих, за да се ориентираш.Иначе ,що не минеш през някой техник да го презапои вътре, пък белким се оправи.Изображение


Потребителски аватар
onion
R.I.P
Мнения: 569
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 17:52
Автомобил: Passat B3 1800 mono
Двигател: ABS 92
Местоположение: София

Re: Проблем с реле-време, не ми е ясно нещо?

Мнениеот onion » Сря 09 ное 2011 9:52


С презапояване няма да се оправи. Това че като го чукнеш тръгва най-вероятно означава че контактите на релето вътре залепват и има трябва малко помощ за да превключат. Релето вътре най-вероятно е малко и капсуловано т.е. неремонтируемо. Изглежда примерно така: http://www.omron.com/ecb/products/pry/1 ... /g2r-2.gif Вариантите са два - отваряш го и сменяш реленцето със същото или със същите характеристики или сменяш целия ТАП.

Ако го отвориш и ивидиш какво е можеш да отидеш в Комет и да потърсиш същото.

Другото което виждам е че това може да се регулира. Пробвай да бележиш на врътката къде е била и да врънеш наляво-надясно да почисти контактите на потенциометъра , може и там да е проблема.

П.П. това е PDF-а за тези джаджи, твоята страница е 68. Можеш да прочетеш как точно работи и какво прави но никъде не видях да пише модела на релето вътре.
http://www.lpgonderdelenshop.nl/WebRoot ... 200310.pdf


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Проблем с реле-време, не ми е ясно нещо?

Мнениеот Гергин » Сря 09 ное 2011 12:47


Да има едно малко винтче за регулиране.
Малко и капсуловано е, наистина. Гледах в интернет да го сменя с друго, но не се ориентирах.
Явно незнам как да търся. Дай те ми нещо подобно и да го сменя освен.

Последна промяна от Гергин на Вто 15 ное 2011 10:04, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
onion
R.I.P
Мнения: 569
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 17:52
Автомобил: Passat B3 1800 mono
Двигател: ABS 92
Местоположение: София

Re: Проблем с реле-време, не ми е ясно нещо?

Мнениеот onion » Сря 09 ное 2011 16:06


На линка който ти си дал е ADJUSTABLE TIMING RELAY което има едно червено триъгълниче и пише Time Reg. т.е. е регулируемо. Това цялото съдържа вътре в себе си реленце и разни други неща.

Цялото ли е неразглобяемо или си го отворил и си видял вътре релето ?
Тая джаджа къде седи в колата ?

Не съм много наясно с устройството на газовите уредби , по-скоро го разглеждах от гледна точка на електрониката и как може да се ремонтира конкретната джаджа. С какво може да се смени това трябва да кажат хората които се занимават с газови уредби защото те знаят какво точно върши това реле.


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Проблем с реле-време, не ми е ясно нещо?

Мнениеот Гергин » Чет 10 ное 2011 20:35


Намира се над изпарителя,до казанчето за течност на чистачките. Капсуловано е. Поне аз не видях да може да се отваря.
Благодаря за вниманието


Потребителски аватар
onion
R.I.P
Мнения: 569
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 17:52
Автомобил: Passat B3 1800 mono
Двигател: ABS 92
Местоположение: София

Re: Проблем с реле-време, не ми е ясно нещо?

Мнениеот onion » Пет 11 ное 2011 10:20


Ами значи някой който се занимава или е наясно с газовите да каже с какво може да се замени въпросната джаджа.


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Проблем с реле-време, не ми е ясно нещо?

Мнениеот Гергин » Пон 14 ное 2011 22:07


Значи до колкото разбирам това реле играе следната функция. Може и да не съм прав.
Като превключа на газ и оставя една две секунди бензина от дюзите да изгори за да не се омеша с газ или нещо подобно. Като не успее да превключи и ги меша и тя работи като на три цилиндъра. По тая моя проста логика би трябвало едно тъпо реле на негово място да свърши работа.
Само, че не знам дали съм прав и ако съм прав, какво да взема и как да го свържа?
Никой нищо не разбира, просто невероятно eusa


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Проблем с реле АЕВ на газовата, замяна с друго ?

Мнениеот Гергин » Вто 15 ное 2011 10:00


Преди доста(3-4г.) време с един познат правехме опити и тогава той ме накара да купя следното реле от ем комплект 33, за проба обаче то беше с 5 крачета. Свали проблемното АЕВ и върза това, обаче как го направи не запомних :banghead:


Потребителски аватар
ivan.karadenizov
Мнения: 123
Регистриран на: Пон 08 дек 2008 9:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Сливен

Re: Проблем с реле-време, не ми е ясно нещо?

Мнениеот ivan.karadenizov » Чет 24 ное 2011 16:51


Гергин написа:Значи до колкото разбирам това реле играе следната функция. Може и да не съм прав.
Като превключа на газ и оставя една две секунди бензина от дюзите да изгори за да не се омеша с газ или нещо подобно. Като не успее да превключи и ги меша и тя работи като на три цилиндъра. По тая моя проста логика би трябвало едно тъпо реле на негово място да свърши работа.
Само, че не знам дали съм прав и ако съм прав, какво да взема и как да го свържа?
Никой нищо не разбира, просто невероятно eusa


Според мен предназначението му е да остави инжекторите х секунди при превключване на газ, за да не ти изгасне мотора докато дойде газта.
Решението: слагаш обикновено реле и гледаш да превключваш на газ при малко по-високи обороти, за предпочитане на скорост. Така мотора няма как да изгасне за времето, в което не му се подава гориво.


Потребителски аватар
дзвера
Мнения: 867
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 9:21
Автомобил: ford escape
Двигател:
Местоположение: отвъд голямата локва

Re: Проблем с реле, замяна със друго ?

Мнениеот дзвера » Чет 24 ное 2011 17:43


свали старото(снимай го или запомни как е вързано) и с него в магазина за ел.части


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Проблем с реле, замяна със друго ? - Решено

Мнениеот Гергин » Пет 25 ное 2011 17:55


Замених релето, благодаря на всички които взеха отношение.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта