Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT

Мнениеот muns61 » Чет 02 фев 2012 14:54


Първото клипче е правено почти по обяд, на 31 01 2012, при температура на въздуха около - 15 градуса. Сутринта бе палена и карана около 5 км. Угасена около 7:15, вижда се часовника кога е второто палене.
http://www.youtube.com/watch?v=Fvpi9k_x ... ature=plcp

Второто е от днес, 02 20 2012 Не зная колко точно градуса е, пак там някъде.
http://www.youtube.com/watch?v=9TJBNsos ... e=youtu.be




Потребителски аватар
vankatagb
Мнения: 186
Регистриран на: Съб 25 сеп 2010 10:14
Автомобил: Vw Passat B 5.5
Двигател: AZM 2001
Местоположение: Burgas

Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT

Мнениеот vankatagb » Чет 02 фев 2012 16:38


Пример за това, че правилно поддържана и добре регулирана система е безпроблемна при всякакви условия :bowdown


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT

Мнениеот vaiper 1 » Чет 02 фев 2012 19:17


Метличка немали :D шега Палиш на бенз 1 во нали :wink:


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT

Мнениеот muns61 » Чет 02 фев 2012 20:21


Метличката е в багажника! :D
Паля на газ. При подаване на контакт свети червения диод, след като се завърти двигателя и има искра, светва зеления и пуска газ.


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT

Мнениеот vaiper 1 » Пет 03 фев 2012 11:02


muns61 написа:Метличката е в багажника! :D
Паля на газ. При подаване на контакт свети червения диод, след като се завърти двигателя и има искра, светва зеления и пуска газ.

Моята давам на контакт 2 пати и тя вкарва по малко газ и на 3 тия паля :Mr Green Fun твоята е добре :applause: :beer


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1907
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Ford S Max MK1
Двигател: TDCI
Местоположение: Карнобат

Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT

Мнениеот stefarata » Пет 03 фев 2012 11:14


с какво масло си?


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT

Мнениеот nokiangage » Пет 03 фев 2012 11:23


vankatagb написа:Пример за това, че правилно поддържана и добре регулирана система е безпроблемна при всякакви условия :bowdown

:да:

Довечера ще се опитам да намеря време да кача клипа на студеното ми палене от първия път на РП-то с Ланди Ренцо на -18, не е палена от почти 3 дена на -20, паля си директно на газ ('щото съм обявил бойкот на бензина от 3 години :Mr Green Fun ) и май вече е време да драсна един хвалебствен е-мейл на фрмата mhihi . Малко стартера ми повъртя около 3 секунди, че не е карана от 1 седмица и на акумулатора вече му писва от студа, ама кучето издрапа :banana


Pencp
Мнения: 319
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT

Мнениеот Pencp » Пет 03 фев 2012 12:34


...всичко дотука е много хубаво ,дето го казваш!Без да се заяждам ,ти препоръчвам да не се "престараваш" с газовата по този начин!И вярно ,удари едно хвалебствие до фирмата да види за България ,какви нови мембрани на испарителите си да слага ,че току виж взели да дават дефекти...при "нормална" експлоатация!
Не го приемай лично!


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT

Мнениеот nokiangage » Пет 03 фев 2012 13:51


Не го приемам лично - няма проблем :да: , но какво значи да не се "престаравам" колега? В смисъл, аз щъ не щъ си паля на газ целогодишно... :beer


Pencp
Мнения: 319
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT

Мнениеот Pencp » Пет 03 фев 2012 15:25


Технически аспекти:
1.AFT е "корав" двигател при експлоатация и на газ и не му липсва динамика за това -/лично
мнение/,затова ти позвоялва да си правиш експерименти с него;
2.Мембраните на изпаритела стават нееластични /твърди като подметки/,като при това той губи
настройките си,вследствие на което разхода на газ става почти двоен;
3.Бензиновите дюзи се запичат и влошава работата на бензин в тенденция към неравномерна
работа и голям разход;
4.При такова палане в ДВГ влиза буквално "сурова" газ ,която е силно агресивна към
всичко,което срещен по пътя си.Разхода на газ в този момент е много висок а износването ускорено;
5.На такъв ДВГ страдат силно леглата на клапаните,тъй като никога никой не ги маже;
6.Кондеза на такъв ДВГ е в пъти повече от нормалното му състояние със всичките от това
последици;
7.Риска от гърмеж в всм. колектор ,никак не е малък;
.........................................................!

Последна промяна от Pencp на Пет 03 фев 2012 20:11, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT

Мнениеот vaiper 1 » Пет 03 фев 2012 16:34


stefarata написа:с какво масло си?

15в-40 аз :)


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT

Мнениеот muns61 » Пет 03 фев 2012 20:58


Pencp написа:Технически аспекти:
1.AFT е "корав" двигател при експлоатация и на газ и не му липсва динамика за това -/лично
мнение/,затова ти позвоялва да си правиш експерименти с него;
2.Мембраните на изпаритела стават нееластични /твърди като подметки/,като при това той губи
настройките си,вследствие на което разхода на газ става почти двоен;
3.Бензиновите дюзи се запичат и влошава работата на бензин в тенденция към неравномерна
работа и голям разход;
4.При такова палане в ДВГ влиза буквално "сурова" газ ,която е силно агресивна към
всичко,което срещен по пътя си.Разхода на газ в този момент е много висок а износването ускорено;
5.На такъв ДВГ страдат силно леглата на клапаните,тъй като никога никой не ги маже;
6.Кондеза на такъв ДВГ е в пъти повече от нормалното му състояние със всичките от това
последици;
7.Риска от гърмеж в всм. колектор ,никак не е малък;
.........................................................!

1. Тези експерименти ги правя от доста години на всякакви двигатели.
2. двоен разход е от форумния фолклор
3. На бензин лятото карам само до колонка, нищо им няма на дюзите, не само на моите. Проблемите с инжекционите на газ са предимно от трупане на грешки.
4.Под сурова течна ли разбираш? Тогава мотора се дави и няма палене, ама трябва да правиш причинно-следствена връзка! :Mr Green Fun
5. Би ли обяснил как маже безоловен бензин? Колко прецакани клапана си вадил от работил на газ автомобил?
6. Конденза е повече, ама си има масла, които се справят. А бензин на студено, като влезе в маслото, доста по-трудно се изпарява и впъти повече говни нещата.
7. Гърмежите стават на топъл мотор, бедна смес и рязко подаване на газ при сравнително ниски обороти. Отделно AFT има перфектно място за монтаж на взривна клапа.
8. Като пишеш, споменаваш от къде имаш инфо - от собствена кола, от наблюдение на много чужди коли, с които си работил, или си го чул от някъде.

Четенето в интернет понякога води до чувството, че всичко знаеш и всичко е казано вече...
........................................
Колегата, който пита за маслото - Приста Лидер 10W40.


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT

Мнениеот vaiper 1 » Съб 04 фев 2012 14:46


С тая приста карах с години мн е добра за мен :beer


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19324
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT

Мнениеот stefan4o » Нед 05 фев 2012 19:31


Като ще се хвалим... Ето как пали моят кош на температура -8 градуса, чисто студена, стоя цял ден навън. Не се плашете от оборотите, все пак нямам стъпков мотор като Ники, с полуавтоматичен смукач съм. С едно ритане на педала на газта спадат на 1200, но я оставям да работи на около 1500 докато стрелката на антифриза отлепи. Откак съм я настроил тая зима не ми е угаснала нито веднъж при студен мотор, колкото и газ да давам и както и да я карам mhihi. Извинявам се за качеството, ама на тъмно толкоз снима канончето, все пак е фотоапарат, не е камера mhihi :


Потребителски аватар
amigoto777
Мнения: 254
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT

Мнениеот amigoto777 » Нед 05 фев 2012 19:58


И мойто голф като сам на газ пали ма като вкарам ключа и въртя веднага а не чакам 5 сек. като тебе което значи че палиш на бензин и като подадеш на педала вдига 1500 оборота и обръща на газ а ако не подаваш на педала си остава на бензин.Който не вярва доказвам .Иначе е добре ,хареса ми клипа.Ако можеш в момента на паленето да не подаваш газ и да снимаш само ключа.Моя е същия



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта