Първото клипче е правено почти по обяд, на 31 01 2012, при температура на въздуха около - 15 градуса. Сутринта бе палена и карана около 5 км. Угасена около 7:15, вижда се часовника кога е второто палене.
http://www.youtube.com/watch?v=Fvpi9k_x ... ature=plcp
Второто е от днес, 02 20 2012 Не зная колко точно градуса е, пак там някъде.
http://www.youtube.com/watch?v=9TJBNsos ... e=youtu.be



Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
- vankatagb
- Мнения: 186
- Регистриран на: Съб 25 сеп 2010 10:14
- Автомобил: Vw Passat B 5.5
- Двигател: AZM 2001
- Местоположение: Burgas
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
Пример за това, че правилно поддържана и добре регулирана система е безпроблемна при всякакви условия 

- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
Метличка немали
шега Палиш на бенз 1 во нали 


- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
Метличката е в багажника!
Паля на газ. При подаване на контакт свети червения диод, след като се завърти двигателя и има искра, светва зеления и пуска газ.

Паля на газ. При подаване на контакт свети червения диод, след като се завърти двигателя и има искра, светва зеления и пуска газ.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
muns61 написа:Метличката е в багажника!![]()
Паля на газ. При подаване на контакт свети червения диод, след като се завърти двигателя и има искра, светва зеления и пуска газ.
Моята давам на контакт 2 пати и тя вкарва по малко газ и на 3 тия паля



- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
с какво масло си?
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
vankatagb написа:Пример за това, че правилно поддържана и добре регулирана система е безпроблемна при всякакви условия

Довечера ще се опитам да намеря време да кача клипа на студеното ми палене от първия път на РП-то с Ланди Ренцо на -18, не е палена от почти 3 дена на -20, паля си директно на газ ('щото съм обявил бойкот на бензина от 3 години



-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
...всичко дотука е много хубаво ,дето го казваш!Без да се заяждам ,ти препоръчвам да не се "престараваш" с газовата по този начин!И вярно ,удари едно хвалебствие до фирмата да види за България ,какви нови мембрани на испарителите си да слага ,че току виж взели да дават дефекти...при "нормална" експлоатация!
Не го приемай лично!
Не го приемай лично!
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
Не го приемам лично - няма проблем
, но какво значи да не се "престаравам" колега? В смисъл, аз щъ не щъ си паля на газ целогодишно... 


-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
Технически аспекти:
1.AFT е "корав" двигател при експлоатация и на газ и не му липсва динамика за това -/лично
мнение/,затова ти позвоялва да си правиш експерименти с него;
2.Мембраните на изпаритела стават нееластични /твърди като подметки/,като при това той губи
настройките си,вследствие на което разхода на газ става почти двоен;
3.Бензиновите дюзи се запичат и влошава работата на бензин в тенденция към неравномерна
работа и голям разход;
4.При такова палане в ДВГ влиза буквално "сурова" газ ,която е силно агресивна към
всичко,което срещен по пътя си.Разхода на газ в този момент е много висок а износването ускорено;
5.На такъв ДВГ страдат силно леглата на клапаните,тъй като никога никой не ги маже;
6.Кондеза на такъв ДВГ е в пъти повече от нормалното му състояние със всичките от това
последици;
7.Риска от гърмеж в всм. колектор ,никак не е малък;
.........................................................!
1.AFT е "корав" двигател при експлоатация и на газ и не му липсва динамика за това -/лично
мнение/,затова ти позвоялва да си правиш експерименти с него;
2.Мембраните на изпаритела стават нееластични /твърди като подметки/,като при това той губи
настройките си,вследствие на което разхода на газ става почти двоен;
3.Бензиновите дюзи се запичат и влошава работата на бензин в тенденция към неравномерна
работа и голям разход;
4.При такова палане в ДВГ влиза буквално "сурова" газ ,която е силно агресивна към
всичко,което срещен по пътя си.Разхода на газ в този момент е много висок а износването ускорено;
5.На такъв ДВГ страдат силно леглата на клапаните,тъй като никога никой не ги маже;
6.Кондеза на такъв ДВГ е в пъти повече от нормалното му състояние със всичките от това
последици;
7.Риска от гърмеж в всм. колектор ,никак не е малък;
.........................................................!
Последна промяна от Pencp на Пет 03 фев 2012 20:11, променено общо 1 път.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
stefarata написа:с какво масло си?
15в-40 аз

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
Pencp написа:Технически аспекти:
1.AFT е "корав" двигател при експлоатация и на газ и не му липсва динамика за това -/лично
мнение/,затова ти позвоялва да си правиш експерименти с него;
2.Мембраните на изпаритела стават нееластични /твърди като подметки/,като при това той губи
настройките си,вследствие на което разхода на газ става почти двоен;
3.Бензиновите дюзи се запичат и влошава работата на бензин в тенденция към неравномерна
работа и голям разход;
4.При такова палане в ДВГ влиза буквално "сурова" газ ,която е силно агресивна към
всичко,което срещен по пътя си.Разхода на газ в този момент е много висок а износването ускорено;
5.На такъв ДВГ страдат силно леглата на клапаните,тъй като никога никой не ги маже;
6.Кондеза на такъв ДВГ е в пъти повече от нормалното му състояние със всичките от това
последици;
7.Риска от гърмеж в всм. колектор ,никак не е малък;
.........................................................!
1. Тези експерименти ги правя от доста години на всякакви двигатели.
2. двоен разход е от форумния фолклор
3. На бензин лятото карам само до колонка, нищо им няма на дюзите, не само на моите. Проблемите с инжекционите на газ са предимно от трупане на грешки.
4.Под сурова течна ли разбираш? Тогава мотора се дави и няма палене, ама трябва да правиш причинно-следствена връзка!

5. Би ли обяснил как маже безоловен бензин? Колко прецакани клапана си вадил от работил на газ автомобил?
6. Конденза е повече, ама си има масла, които се справят. А бензин на студено, като влезе в маслото, доста по-трудно се изпарява и впъти повече говни нещата.
7. Гърмежите стават на топъл мотор, бедна смес и рязко подаване на газ при сравнително ниски обороти. Отделно AFT има перфектно място за монтаж на взривна клапа.
8. Като пишеш, споменаваш от къде имаш инфо - от собствена кола, от наблюдение на много чужди коли, с които си работил, или си го чул от някъде.
Четенето в интернет понякога води до чувството, че всичко знаеш и всичко е казано вече...
........................................
Колегата, който пита за маслото - Приста Лидер 10W40.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
С тая приста карах с години мн е добра за мен 

- stefan4o
- Мнения: 19324
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
Като ще се хвалим... Ето как пали моят кош на температура -8 градуса, чисто студена, стоя цял ден навън. Не се плашете от оборотите, все пак нямам стъпков мотор като Ники, с полуавтоматичен смукач съм. С едно ритане на педала на газта спадат на 1200, но я оставям да работи на около 1500 докато стрелката на антифриза отлепи. Откак съм я настроил тая зима не ми е угаснала нито веднъж при студен мотор, колкото и газ да давам и както и да я карам
. Извинявам се за качеството, ама на тъмно толкоз снима канончето, все пак е фотоапарат, не е камера
:


- amigoto777
- Мнения: 254
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
И мойто голф като сам на газ пали ма като вкарам ключа и въртя веднага а не чакам 5 сек. като тебе което значи че палиш на бензин и като подадеш на педала вдига 1500 оборота и обръща на газ а ако не подаваш на педала си остава на бензин.Който не вярва доказвам .Иначе е добре ,хареса ми клипа.Ако можеш в момента на паленето да не подаваш газ и да снимаш само ключа.Моя е същия
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта