
колеги от както застудя ми иде да си дам колата на втуричните

разход градско 18/20,без малки обороти и тотал щета дебитомер....Изглежда и мого други страдат като мен за това смятам за редно да споделя проблемите си с вас и се надявам да бъда полезен,пък и старите хора са казали не питай старило-питай патило

.Така на кратко колата ми е б3 с двигател 2е и обикновенна газова.До тук нищо не обичаино,но само така изглежда карам на газ от 2007 година и оттогава в колата си винаги имам под ръка покси пол и свински опашки за дебитомера-гърмял ми е поне7/8 пъти.....При колкото и майстори да обикалях всичко беше временно-газанализатори,диагностици,отговорът на всички колеги,(казвам колеги поради тази причина че малко или много и аз работя в сервиз)беше че двигателя 2е не търпи обикновенна газова уредба.Преди няколко седмици пак започнах ходене по мъките,щом малко застудя и започнаха пак детонациии и то ужасни губене на обороти и високи и ниски при незагрят до червено двигател.Естественно смених си кабели,капачка,палец,филтър и свещи и прибегнах пак до услугите на газанализатор за финни настройки на дебитомера и изпарителя.Колата след тази интервенция замърка разход извън градско-9 с много настъпване....Но ефекта беше за кратко на другия ден сутринта колата пак на същото дередже пърди,тряска и така примирих се а и се налагаше да трагвам на път извън София.Докъто изяза от града карах само на бензин,може би 20/30 километра след,което на газ нямаше ядове.Но на един завой,карайки със 120км/ч се наложи да намаля и при повторно подаване на газ

майко мила детонация и всичко свърши.Дебитомера трясна и амин,на сред пътя пак ремонт но уви вече беше за последно остта му се беше изкривила и тотал щета....Със триста зора се прибрах и започнах да умувам как да излекувам проблема един път за винаги

.Питах доста колеги но един ми направи показно как е решил сложния казус.На ауди някъкво старо моноинжекция беше разрязал челото на смукателния колектор и беше вградил кихалка.Не се поколебах и аз да се заема и по този начин да си излекувам колата.Наложи се да свалям двигател,защото превъртя шестограм на колектора,от там и скъсани шпилки на изпускателния колектор в главата-с две думи весело си беше

.Така след като дадох смукателния колектор на фреза да му направят отвор и монтирах кихлка и шпилките бяха преборени без отваряне на двигател и смяната на феродов диск по между другото, за два дни със дебитомер втора ръка от колегата Барев,тук е и момента да му благодаря

!Колата беше пак по пътищата но разхода и поведението пак си останаха по старо му

.Пак на газанализатор и пак нищо...... гърмежи-поне системата със байпасния клапан вършеше работа.Седнах пак във форума и се зачетох,така стигнах до извода че и менбраните на изпарителя са отишли на кино все пак бяха на около 70000кл.Чудих се много дали нов изпарител или менбрани,но след ремонта и многото пари за гориво,май трябваше да пробвам само с менбрани.Отидох в един сервиз за електроника на бул България над Билата,там има един газаджия,който много мои познати ми го препоръчваха, и чудото стана.Смени ми менбраните след като почисти обилно количество мизерии и реглаж,колата полетя....няма детонации,малки обороти-нормални, и всичко е шест
