Моето решение:
1.Много е важно да се уеднаквят оборотите на газ и бензин.Това на първо място в градацията.Играх си доста с изпарителя и успях да разредя до максимум времето за ресет.
Първоначално беше почти всяка седмица,сега вече май само веднаж в месеца ми се налага,да не чуе дявола.
2.Взех си от Китай един кабел за 10 лева и с него нулирах когато почнеше магариите.
3.Сега лаптопа не е в къщи,и нулирам като разкача клемите на акуто за 40 минути.
Свикнах с тая несгода при VW.Винаги можеш да намериш време 40 минути за ресет през които колата да не ти трябва.Свиква се......
Реле за рестарт на компютъра на Голф 3 1.8/90 АБС мотор
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Реле за рестарт на компютъра на Голф 3 1.8/90 АБС мотор
А защо да си губиш времето с откачане на клемите,когато едно рязване на захранването на комп. и връзването му към + от контакт е трайно и ефективно решение докато това е кола
Re: Реле за рестарт на компютъра на Голф 3 1.8/90 АБС мотор
Не ми се реже.Утре мога да реша да махна уредбата ако ми писне.А и не съм съвсем наясно кой точно кабел от снопа трябва да се среже и как, и с кой друг да се свърже.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Реле за рестарт на компютъра на Голф 3 1.8/90 АБС мотор
Принципа е на свързването на авто радото.Имаш постоянен + за паметта за станциите и + след контакт-червен и черен кабел.Прекъсваш постоянния + за а не запаметява грешките и го връзваш към другия.При необходимост може да се възстанови срязания кабел.Несериозно е на всеки няколко дена да разкачаш клемите,после трябва да си настройваш радиото и часовника отново.Даже е по-удачно пак да срежеш постоянния + към компа и да го прекараш през цк ключе в купето.Така когато си решиш ще махаш все едно клемата,но ще се отразява само на компа ти.Релето прави същото-като изклюючиш контакта то отваря оперативната верига и компа остава без захранване.Само дето за да свържиш реле се пускат още кабели,за да го захранват самото него с + и –.Има и вариант/пак режеш кабела/да го прекараш през релето за дюзата.
Отделно,че 40 минути са доста за едно изтриване на временната памет.Другия път пробвай с откачане на плюсовата клема за 2 минути.
Едва ли някога ще махнеш газовата..а и да го направиш,за да заработи перфектно на бензин ще трябва доста обслужване-почистване основно на моното,нова ламбда,центровка делко,адаптация на дросел,възстановяване на моното,нови болтове за него,възстановяване кабела за дюзата,изчистване кабели към клапани,бутони,бобина и т.н...
Отделно,че 40 минути са доста за едно изтриване на временната памет.Другия път пробвай с откачане на плюсовата клема за 2 минути.
Едва ли някога ще махнеш газовата..а и да го направиш,за да заработи перфектно на бензин ще трябва доста обслужване-почистване основно на моното,нова ламбда,центровка делко,адаптация на дросел,възстановяване на моното,нови болтове за него,възстановяване кабела за дюзата,изчистване кабели към клапани,бутони,бобина и т.н...
Re: Реле за рестарт на компютъра на Голф 3 1.8/90 АБС мотор
За 2 минути не става,пробвал съм.Иска си доста време.Аз отначало мислех че си прецаквам нещо и по радиото с тия разкачвания,но се оказа че като си настроя определени станции (по принцип не слушам радио),след рестарта те си се запават.
А иначе ти добре ми го обясняваш,ама аз от кабеляци нищо разбирам и сам не мога да извърша операцията колкото и да е елементарна за някой.Засега карам с лаптопа когато е при мен,или разкачвам веднаж в месеца.Но ако почне да ме тормози по често ще търся някой специалист .
Поносимо е,и не е болка за умиране.Макар че все пак това си остава един дразнещ проблем за VW.
За връщането на бензин си прав.Трябва да се преправя всичко,маркучи кабели,болтове на моното,ужасТ.....А и разликата в цената на горивата е двойна
Уредбата ми е чисто нова,ама да си кажа честно сега малко съжалявам.Трябваше да си оставя колата на бензин.
Първо щото на бензин е много по пъргава и радва,и второ - имам по нисък разход.
А иначе ти добре ми го обясняваш,ама аз от кабеляци нищо разбирам и сам не мога да извърша операцията колкото и да е елементарна за някой.Засега карам с лаптопа когато е при мен,или разкачвам веднаж в месеца.Но ако почне да ме тормози по често ще търся някой специалист .
Поносимо е,и не е болка за умиране.Макар че все пак това си остава един дразнещ проблем за VW.
За връщането на бензин си прав.Трябва да се преправя всичко,маркучи кабели,болтове на моното,ужасТ.....А и разликата в цената на горивата е двойна
Уредбата ми е чисто нова,ама да си кажа честно сега малко съжалявам.Трябваше да си оставя колата на бензин.
Първо щото на бензин е много по пъргава и радва,и второ - имам по нисък разход.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Реле за рестарт на компютъра на Голф 3 1.8/90 АБС мотор
Щом за 2 минути не става и радиото си запазва станциите-нещо не е наред.Махай плюсовата,не минусовата клема
Второ по-нисък разход в цена няма как да имаш на бензин.Може да се доближат донякъдено тогава на газ ще върви повече...
Моя съвет е иди някъде да ти направят ресета на компа постоянен и да ти барнат леко центровката и изпаритела.После ще говорим пак.
Второ по-нисък разход в цена няма как да имаш на бензин.Може да се доближат донякъдено тогава на газ ще върви повече...
Моя съвет е иди някъде да ти направят ресета на компа постоянен и да ти барнат леко центровката и изпаритела.После ще говорим пак.
Re: Реле за рестарт на компютъра на Голф 3 1.8/90 АБС мотор
Повече нищичко не пипам,нито пък по майстори ще ходя,щото взе да ми омръзва.Всичко е чисто ново по колата.Уредба,окачване,скъпи консумативи...тая тройка ми гони вече 4000 лева.Среден летен разход на газ имам 10/11 литра.Свикнал съм на по малък,но вече се примирих.
Яд ме е ,че за 3 пъти по малко пари,можех да си взема същата като здравина кола но от друга марка,но пък се успокоявам като гледам мойте приятели какви бели мечки ловят с техните прословуто здрави 1.9 tdi -та .Мойте са бели кахъри .....даже трябва да си мълча и на никой да не казвам.
Яд ме е ,че за 3 пъти по малко пари,можех да си взема същата като здравина кола но от друга марка,но пък се успокоявам като гледам мойте приятели какви бели мечки ловят с техните прословуто здрави 1.9 tdi -та .Мойте са бели кахъри .....даже трябва да си мълча и на никой да не казвам.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 16 окт 2013 20:21
- Автомобил: Golf 2 1.3 + Golf 3 1.8 Variant
- Двигател: MH 1987+ AAM 1996
- Местоположение: Берковица
Re: Реле за рестарт на компютъра на Голф 3 1.8/90 АБС мотор
От една година притежавам Голф 3 1,8 с код на мотора ААМ, всичко е ок колицата е запазена, но и аз съм разочарован от управлението на мотора - много чувствителен тоя компютър бе! Заради него два пъти, като ми свърши газта вися по 15 минути извън града(понеже пътувам мевдуградско 50 км всеки ден)с разкачен акумулатор шот не иска да тръгне на бензин. В резервоара винаги имам минимум 20 литра за да не изгори помпата. А и разхода на газ не ми харесва особено, за тва мое ежедневно пътуване гори 9/100 газ(не съм състезател), като колата е комби и се пали само на газ , на бензин веднъж в месеца да не се прецака дюзата.
Та по въпроса с компютара - следя темата от доста време за някакво решение, че варианта с ресет реле не ми допада и на мен!
Поздрави!
Та по въпроса с компютара - следя темата от доста време за някакво решение, че варианта с ресет реле не ми допада и на мен!
Поздрави!
Re: Реле за рестарт на компютъра на Голф 3 1.8/90 АБС мотор
Аз вече сложих.Предадох се,щото станах за посмешище на комшиите да притичвам с лаптопа постоянно,или да разкачвам клеми...Взеха да ме подиграват - кво вика толкова я обучаваш тая бангия
Не ми беше кеф да режа,но ми писна.То проблемите взеха да стават ежечасни,а не ежедневни.
Времето захладня ,и разхода ми веднага скочи на 12 смесено,даже на 13.....бахти и ламята..
Не ми беше кеф да режа,но ми писна.То проблемите взеха да стават ежечасни,а не ежедневни.
Времето захладня ,и разхода ми веднага скочи на 12 смесено,даже на 13.....бахти и ламята..
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Реле за рестарт на компютъра на Голф 3 1.8/90 АБС мотор
Варианта си е рязане/реле.Кво има да не харесваш или харесваш.Тоя компютър,ако може да се нарече така изобщо,струва по-малко от 20л.бензин.А при положение,че караш на газ,бензин за 20 лв. си е предостатъчен.Слагам си бензин чак като наближи да свършва по стрелката,понеже си старее и става агресивен.Помпата няма да изгори докато имаш 1 пръст бензин в резервоара,но ако е стар ще я съсипе доса бързо.Така всъщност виждаш как мислейки,че е за добро става дърво.
С релето е същото.Компа няма да изгори/поне аз не съм чувал и/или виждал такива теми,ако изгори все пак струва 40-50 лв.Е струва ли си губенето на време по пътя заради срязването на един кабел?Дето като искаш винаги можеш да си го надиш?Ми то при слагането на газовата са ти рязани също кабели...към дюзата например.
Горене няма да коментирам,на газ си е по изгодно при всички случаи.Друго успокоително е,че на газ можеш да си караш и без компютър.Знам такъв Пасат 1,8 и Транспортер 2,0.
С релето е същото.Компа няма да изгори/поне аз не съм чувал и/или виждал такива теми,ако изгори все пак струва 40-50 лв.Е струва ли си губенето на време по пътя заради срязването на един кабел?Дето като искаш винаги можеш да си го надиш?Ми то при слагането на газовата са ти рязани също кабели...към дюзата например.
Горене няма да коментирам,на газ си е по изгодно при всички случаи.Друго успокоително е,че на газ можеш да си караш и без компютър.Знам такъв Пасат 1,8 и Транспортер 2,0.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 16 окт 2013 20:21
- Автомобил: Golf 2 1.3 + Golf 3 1.8 Variant
- Двигател: MH 1987+ AAM 1996
- Местоположение: Берковица
Re: Реле за рестарт на компютъра на Голф 3 1.8/90 АБС мотор
Здравейте, ако просто откача ламбда сондата няма ли да се реши проблема, нали тя обърква ЕКУ-то като му подава сигнали за тотално различна смес (когато караме на газ) от тази при каране на бензин. Мисля да пробвам следното - откачане кламите на акуто за една нощ за да се рестартира компа, и на другия ден откачане на буксата на ламбда сондата - така според мен колата ще си работи и на бензин и на газ.
Не знам само едно - дали това ще вдигне разхода на газ, на бензин е ясно че ще гори повече, но не ми пука щото колата се кара 99,9/100 на газ.
Ако някой кара с откачена ламбда сонда, нека сподели завишен ли му е разхода на газ!
Поздрави!
Не знам само едно - дали това ще вдигне разхода на газ, на бензин е ясно че ще гори повече, но не ми пука щото колата се кара 99,9/100 на газ.
Ако някой кара с откачена ламбда сонда, нека сподели завишен ли му е разхода на газ!
Поздрави!
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Реле за рестарт на компютъра на Голф 3 1.8/90 АБС мотор
На газ няма как да влияе.Би трябвало да се кара нормално,но аз въпреки че имах емулатор,продължаваше да ми набива грешка от някъде.Казаха от дюзата,ама нали и тя е с реле?Че си ресетнах компа па и емулатора седи вързан вече толкоз години.Та при някои помага откачането,при други не.
Re: Реле за рестарт на компютъра на Голф 3 1.8/90 АБС мотор
Аз вече съм с реле...писна ми да влача комп,да разкачам и да ме питат пак ли имам проблеми .
Не послушах колегите и близо година се мъчих с vag com -ове,акумулатори и не знам си...Ше ти ба и дрингела,сега се родих.Забравих за клеми и кабеляци.
И въпреки всичко,понякога като карам на газ се ошашави и ми задържа на 2000 оборота на празен ход,докато не бутна по ниска предавка да я стабилизирам.
Като я изключа,пак трябва да стой поне 15 минути за да изчисти грешките от компа.Не става веднага.Но поне не отварям капак.
Не послушах колегите и близо година се мъчих с vag com -ове,акумулатори и не знам си...Ше ти ба и дрингела,сега се родих.Забравих за клеми и кабеляци.
И въпреки всичко,понякога като карам на газ се ошашави и ми задържа на 2000 оборота на празен ход,докато не бутна по ниска предавка да я стабилизирам.
Като я изключа,пак трябва да стой поне 15 минути за да изчисти грешките от компа.Не става веднага.Но поне не отварям капак.
Re: Реле за рестарт на компютъра на Голф 3 1.8/90 АБС мотор
И аз за това бях питал, както и non-smoker. А и някой друг беше говорил преди това, че газаджията му е казал при работа на газ да се изключва, а не да се емулира ламбда-сондата. По-късно гледах, че го има и като опция за видовете емулация на ламбда-сонда при разните ламбда-контроли и т.н. Иначе компютърът си мисли, че получава реален сигнал и си променя настройките по него. Но при работа на газ той няма контрол върху сместа и отива до крайности, което после се отразява при работата на бензин.
Някой все пак пробвал ли е да изключва ламбда-сондата при работа на газ?
Някой все пак пробвал ли е да изключва ламбда-сондата при работа на газ?
Re: Реле за рестарт на компютъра на Голф 3 1.8/90 АБС мотор
Не само този двигател,но и повечето коли от това поколение работят чудесно без ламбда сонда
на газ и на бензин без да се промени разхода.
на газ и на бензин без да се промени разхода.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 160 госта