Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот lubecku » Пон 21 ное 2011 20:45


Колеги колата е пасат б3 1994 моно
изпарителя е брц ат90е
проблема е следният, колата има много слабо отопление (парно) та въпроса ми е как трябва да е вързан изпарителя
в момента е: Вход на изпарителя от щуцера на главата този в задната част на главата към входа на радиаторчето на парното с тройник а Изхода на изпарителя е към изхода от радиаторчето пак с тройник. Клапите са ремонтирани направих ги много добре а и радиаторчето съм сменил.
Знам че трябвало да е паралелно към радиаторчето или вход от колектора изход към металната тръба към помпата ,но искам и ваяето мнение ,благодарч на всички предварително. Поздрави :beer




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот muns61 » Пон 21 ное 2011 21:02


На изпарителя слагам бленда 4 мм, за да намаля дебита през него, не е необходим толкова голям.
Ала май при теб ключовата дума е "сменено радиаторче".
При работещ двигател и парно на МАХ, виж дали са еднакви на температура двата маркуча на радиаторчето.


Потребителски аватар
williams_vn
Мнения: 742
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
Автомобил: opel astra H-OPC - lada 2103
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот williams_vn » Пон 21 ное 2011 21:07


колегата е прав или се връзва на изхода на радиаторчето на парното последователно или се намаля дебита на изпарителя ,както е споменал и колегата смяната на радиаторчето не означава че това което си сложил е с добро качество в последно време попадам само на радиаторчета менте вече и аз не знам какво да кажа самите тръбички на радиаторчето са по малки и съответно по малко вода циркулира през него


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот lubecku » Пон 21 ное 2011 21:43


Ако предположим че топлообменника е наред и не бих сложил бленда на входа на изпарителя,
какво мислите за варианта за който чух, входа черпи от колектора а изхода му към металната тръба към помпата която иначе е към тази от колектора ?


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот KingoftheROAD » Пон 21 ное 2011 21:51


Ако ще слагаш бленда на изпарителя, няма ли да е по-добре тя да е на изхода му?
Иначе предолагам пасата е с кранче на парното, ако е така то изпарителя трявба да е паралелно на радиатора, но преди крана....


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот muns61 » Пон 21 ное 2011 21:55


Като ни питаш, бъди добър и да слушаш:
Пусни топлото на МАХ, вентилатор на МАХ и виж температурите. Повече няма да пиша, лека вечер!
..............................
На водата няма кранче, управлява се само въздух.
Блендата няма значение къде е, тя само намалява дебита, който е излишно голям. Ако може да се сложи и термостат, който да държи 50 градуса на изпарителя, мембраните получават двоен живот и при настройка на 50 градуса, изпарителя ще работи по - линейно на всички температури.


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот lubecku » Пон 21 ное 2011 22:05


Има много логика в казаното ,но за всеки случай утре ще погледна усеща ли се разлика в темп. при допир
иначе да прави ми впечатление че когато колата загрее добре м/у 88 90 градуса оборотите падат и динамиката се влошава
забелязал съм го и на старата си кола, пак моно, забравих да допълня ,че и изпарителя е обслужен с оригинални мембрани и О пръстени от БРЦ в дружба.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19316
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот stefan4o » Пон 21 ное 2011 22:08


muns61 написа:Като ни питаш, бъди добър и да слушаш:
Пусни топлото на МАХ, вентилатор на МАХ и виж температурите. Повече няма да пиша, лека вечер!
..............................
На водата няма кранче, управлява се само въздух.
Блендата няма значение къде е, тя само намалява дебита, който е излишно голям. Ако може да се сложи и термостат, който да държи 50 градуса на изпарителя, мембраните получават двоен живот и при настройка на 50 градуса, изпарителя ще работи по - линейно на всички температури.

Може ли малко разяснение по въпроса с 50-те градуса? Т.е. мембраните на изпарителя се чувстват най-добре при тая температура и тогава съответно работи най-добре, така ли?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот Bai Sando » Пон 21 ное 2011 22:19


Това за 50-те градуса и аз за първи път го чувам,но може и да има полза.
Иначе в последно време връзвам изпарителите последователно.На моя голф изпарителя е вързан успоредно с тройници и втора зима усещам по-слабо парно.Явно на водата и е "по-лесно" да върти през изпарителя от колкото през радиаторчето на парното mhihi В най-скоро време ще поправя тази грешка.


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот agent_kowalski » Пон 21 ное 2011 22:25


Ако сме сигурни че парното е наред не би трябвало да има осезаема разлика след поставяне на газ.Дори да е леко по-слабо толкова ли е проблем данеби постоянно да го държим на макс?Аз нормално го държа на едно вентилатора в града докато в купето не стане 20тина градуса после го спирам иначе не се издържа.В двиение с повече от 70-80км/ч няма нужда от вентилатор ставва баня..така че и по-слабо е да пак никога не използваме парното на макс.
А за мембраните то хубаво ама какво толкова ги щадиме,дори с паленето зимо време,аз паля на бензин не защото ми пука за тях,а защото искам да имам изправна работа на бензин.Едни мембраи са няма 30лв да се сменят на 2 години нищо не е спрямо другите разходи по колата.
офф:stefan4o с muns не ми обяснихте в другата тема защо кола 1.6 не може да харчи 8 градско :|


Потребителски аватар
shotoman
Мнения: 456
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: AEE 1997
Местоположение: София
Контакти:

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот shotoman » Пон 21 ное 2011 22:31


Bai Sando написа:Това за 50-те градуса и аз за първи път го чувам,но може и да има полза.
Иначе в последно време връзвам изпарителите последователно.На моя голф изпарителя е вързан успоредно с тройници и втора зима усещам по-слабо парно.Явно на водата и е "по-лесно" да върти през изпарителя от колкото през радиаторчето на парното mhihi В най-скоро време ще поправя тази грешка.


Аз съм с трипътници и успоредно връзване, но може би имам бленда, защото полото има ненормално парно. Не можеш да си държиш ръката на отвора. Разлепи ми маратонката - който не вярва да дойде да го повозя heavy metal zork


Потребителски аватар
Ventci_abf
Мнения: 149
Регистриран на: Пет 09 май 2008 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот Ventci_abf » Пон 21 ное 2011 23:17


а клапите как са, летят ли дунапрени в купето


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот vaiper 1 » Вто 22 ное 2011 10:24


Можеш 1 во да я обезваздушиш :Mr Green Fun


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот agent_kowalski » Вто 22 ное 2011 11:10


Какво да обезвъздушава ако капачката работи системата се обезвъздушава сама.


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?

Мнениеот vaiper 1 » Вто 22 ное 2011 13:05


Не е точно така колега :talk: Нека провери 1 во и дасе види :beer



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта