Passat 91/1.8/ABS
След смяна на въздушния филтър, оборотите на празен ход започнаха да играят. 
Преди смяната на филтъра, и на бензин и на газ, оборотите бяха стабилни на празен ход - стрелката си стоеше неподвижно някъде около 900. 
Сега след смяната се наблюдава следното: 
- при бензин, оборотите са стабилни малко над 1200, 
- на газ в рамките на всеки 10 секунди варират от 700 до 1000. Промяната не е плавна, а става някак си на стъпки 700 -> 850 -> 1000 и обратно. Тези стъпки много отчетливо се забелязват на стрелката на оборотомера.
Това не ми пречи особено, но се чудя дали не е показателно за някакъв друг проблем.
			
									
									Промяна на оборотите след смяна на въздушен филтър
- MITKO_DVD
 - Мнения: 6384
 - Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
 - Автомобил: Passat B4
 - Двигател: 2E 1994
 - Местоположение: София/Монтана
 - Контакти:
 
Трябва да отидеш на газаджия да ти настрой газовата.При мен моя газаджия ми каза че е желателно на сяка смяна на възд.филтър да се прави и центровка от газаджия,щото дебелината на самите ребра и вида на хартията им е различна ,зависи от производителя.
Поне при мен е така.Виж и да не си извадил някое вакумче
			
									
										
						Поне при мен е така.Виж и да не си извадил някое вакумче
Благодаря за отзивчивостта колеги.
След две кръгчета от по 5км, оборотите се нормализираха. Сега стрелката е стабилна на празен ход съвсем малко под 1000. Междувременно се сетих, че точно така се бяха променили оборотите преди три месеца, когато сменях гарнитура и гумичка на всмукателните тръби. Само че тогава нещата се нормализираха след около 40-50км.
След около месец ще ходя на диагностика на двигателя и дотогава ще си карам така и няма да пипам нищо по настройките на газовата уредба. Освен ако не се наложи по други причини.
В предишния пост съм пропуснал да кажа, че колата стоя три седмици на трупчета. Може и това да е оказало някакво влияние за промяната на оборотите.
(Стоя на трупчета, заради някакво повредено руско реле на червено-черния кабел и стартера не искаше да завърти. Явно е добавяно от предишния собственик, а аз чак днес го забелязах и махнах. Нищо де, сега си имам чисто нов резервен акумулатор, чисто нов резервен клеморед и всички клеми на силовите кабели са почистени и проверени. А и тези три седмици се повозих на Пасата на жената, който е с цели пет години по-млад)
			
									
										
						След две кръгчета от по 5км, оборотите се нормализираха. Сега стрелката е стабилна на празен ход съвсем малко под 1000. Междувременно се сетих, че точно така се бяха променили оборотите преди три месеца, когато сменях гарнитура и гумичка на всмукателните тръби. Само че тогава нещата се нормализираха след около 40-50км.
След около месец ще ходя на диагностика на двигателя и дотогава ще си карам така и няма да пипам нищо по настройките на газовата уредба. Освен ако не се наложи по други причини.
В предишния пост съм пропуснал да кажа, че колата стоя три седмици на трупчета. Може и това да е оказало някакво влияние за промяната на оборотите.
(Стоя на трупчета, заради някакво повредено руско реле на червено-черния кабел и стартера не искаше да завърти. Явно е добавяно от предишния собственик, а аз чак днес го забелязах и махнах. Нищо де, сега си имам чисто нов резервен акумулатор, чисто нов резервен клеморед и всички клеми на силовите кабели са почистени и проверени. А и тези три седмици се повозих на Пасата на жената, който е с цели пет години по-млад)
- tarabusi
 - Мнения: 8
 - Регистриран на: Вто 24 окт 2006 15:05
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
doktora написа:А аз колкото пъти съм сменял въздушен филтър, никога не съм имал подобен проблем и никога не съм ходил на центровка.Нещо ми е учудващо - проблемите с оборотите да са свързани с въздушния филтър.Тези 1200 оборота на бензин струва ми се не са нормални?!
Не знам, но аз си го сменям/възд. филтър/ на 2000 км, и не я настройвам много много газовата уредба!
- ачо
 - Мнения: 120
 - Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:37
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
2000км.tarabusi написа:doktora написа:А аз колкото пъти съм сменял въздушен филтър, никога не съм имал подобен проблем и никога не съм ходил на центровка.Нещо ми е учудващо - проблемите с оборотите да са свързани с въздушния филтър.Тези 1200 оборота на бензин струва ми се не са нормални?!
Не знам, но аз си го сменям/възд. филтър/ на 2000 км, и не я настройвам много много газовата уредба!
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта
			   
