Само на ГАЗ ми тресе ... ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Само на ГАЗ ми тресе ... ?

Мнениеот Pavcho2 » Съб 04 ное 2006 7:46


Ако темата е отваряна друг път сори но нямам време да ползвам търсачката защото съм на работа ... моля да ме извините :oops:

Хммм странно ...на бензин не ми тресе на бензин ...обаче на газ имам чувството че ще ми падне шибито на главата :Mr Green Fun много ми е странно ...уж съм си регулирал газовата като хората но май а тресе ?

Мерси предварително :).




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 04 ное 2006 8:37


хм. какво разбираш под тресене?
какви са оборотите ниски/високи?
студена и загряла ли тресе?
Върви ли добре?
Спъната ли е?
нищо не си посочил само че тресе.


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Съб 04 ное 2006 11:30


Сори ама верно много бързах ... та, загряла не е спъната даже върви доста но под тресене имам предвид че купето се тресе ..шибито вибрира като говорител (е не издава чак такъв звук де) . Сменен е въздушния филтър с нов и имам плочка :).
Друго не се сещам да кажа .


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 04 ное 2006 12:26


намали малко тройника и пробвай да регулираш оборотите от изпарителя.


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Съб 04 ное 2006 14:46


ivo123 написа:намали малко тройника и пробвай да регулираш оборотите от изпарителя.


Дет се вика
"All ready done" и ко прайме ? :)
Пак поврарям че само на газ го прави на бензин не го прави.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 04 ное 2006 15:40


ми да де затова намали малко газта от тройника /разклонението дето излиза от изпарителя и влиза в карбуратора/ и при загряла кола врътни болчето на изпарителя за да докараш стабилни обороти и виж дали ще тресе.


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Нед 05 ное 2006 16:09


Оправих го :) .


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Нед 05 ное 2006 18:34


kak?


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Чет 09 ное 2006 15:53


Ами врътках тройника после увеличавах намалявах оборотите и накрая почна да ми гасне като изключа от скорост ...та накрая сипах 30л. бензин с добавки и карах като изоглавен (с махната плочка) след което сложих плочката и запалих ...след това почнах да настройвам и този път се получи :)
И не харчи много и не гасне лесно (на неутрална чак на 120км/ч) и най- важното не тресе :)


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 09 ное 2006 16:13


браво!!!
а това за гасненето на скорост - махни си маркуча който излиза напреде за въздуха и ще спре да гасне като изключиш от скорост /проблема е в момента, че в движение, на празен ход влиза много въздух, което обеднява сместта и колата гасне/.
не трябва да взима въздух насреща от маската - това е
след тази промяна може да иска пак малко настройка.


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Чет 09 ное 2006 20:39


ivo123 написа:браво!!!
а това за гасненето на скорост - махни си маркуча който излиза напреде за въздуха и ще спре да гасне като изключиш от скорост /проблема е в момента, че в движение, на празен ход влиза много въздух, което обеднява сместта и колата гасне/.
не трябва да взима въздух насреща от маската - това е
след тази промяна може да иска пак малко настройка.


Това от много време е сторено с маркуча и пак го прави ...:(


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 10 ное 2006 7:05


а изпарителя как е разположен - по посока на движението или срещу посока на движението?


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Съб 11 ное 2006 6:39


Не е с/у движението...мисля си понеже я бях праснал колата точно от онази страна и като я правихме че може да е останала някоя дупчица дето да духа с/у тръбата на въздушния филтър ...ама няма как да се разбере това най- добре на центровка с уговорка че ако нищо не стане че ще ми се върнат парите щото няма сми иначе :?: :idea:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 139 госта