Въпроси към специалистите газаджии. Гасне ми колата.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
valerko
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въпроси към специалистите газаджии. Гасне ми колата.

Мнениеот valerko » Съб 11 ное 2006 22:51


Здравейте.
1. Карам на газ от 2-3 дни и като спра на светофар например и колата увеличава, намалява обороти, въобще работи неравномерно, гасне а иначе си дърпа си като истинска кола, дори не виждам разлика с бензина. Въртях на тройника единия болт в посока като за отвиване а този на изпаритела в посока като за навиване. Така ми каза майстора дето ми слага АГУ-то, обаче никакво подобрение. Пак си гасне като изключа от скорост.
2. Възможно ли е този проблем по да е от средното гърне, което е като стреляно с миномет и да издиша оттам?
3. Сложих ключе за вкл.газ/бенз. трипозиционно с реле време, обаче така и не разбрах в средата като е цъкнато какво прави. Колата си бачка, ама на бензин ли на газ ли?
4. Вечер като се прибирам, преди да изгася колата трябва ли да обърна на бензин или може да си стои колата нощес на газ, пък сутринта преди палене да я обърна на бензин и тогава да паля.

Моля, някой да сподели ако има идеи по проблемите.

Колата е моноинжекция. Агуто е сбиратък - бутилка, сонда ICOM - стари но много добри, изпарител Stefaneli или нещо от сорта електрически - стар, газов клапан BRC - нов, ключ газ бензин BRC - нов.




Потребителски аватар
blagoykata
Мнения: 620
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
Автомобил: Пасат
Двигател: АФТ 1996
Местоположение: Пловдив

Мнениеот blagoykata » Съб 11 ное 2006 23:09


2. Според мен едва ли е от гърнето - прегледай да нямаш скъсан/спукан маркун на някой от вакуумите; може и филтъра на газовата ти да се е позадръстил вече; прегледай си и въздушния филтър на двг-то.
4.Ако е под нулата е добре да преминеш на бензин за да не ти замръзне останалата газ която е в изпарителя и на другия ден като запалиш на бензин, докато не позагрее двг-то и да мине топла водичка през изпарителя да я постопли няма да може да караш на газ. А ако е топло времето - не е проблем да гасиш на газ и да палиш на бенц (с палене на бенц се продухват дюзите а и помпата се пораздвижва, че иначе само тя струва много мангизи!!!)


valerko
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот valerko » Нед 12 ное 2006 0:26


blagoykata написа:2. Според мен едва ли е от гърнето - прегледай да нямаш скъсан/спукан маркун на някой от вакуумите; може и филтъра на газовата ти да се е позадръстил вече; прегледай си и въздушния филтър на двг-то.
4.Ако е под нулата е добре да преминеш на бензин за да не ти замръзне останалата газ която е в изпарителя и на другия ден като запалиш на бензин, докато не позагрее двг-то и да мине топла водичка през изпарителя да я постопли няма да може да караш на газ. А ако е топло времето - не е проблем да гасиш на газ и да палиш на бенц (с палене на бенц се продухват дюзите а и помпата се пораздвижва, че иначе само тя струва много мангизи!!!)


Въздушния съм го сменил, филтъра на клапана ако имаш предвид е нов, всички маркучи са нови. Иначе паля сутрин и гася вечер само на бензин. Според мене е некадърна центровка за газта.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 13 ное 2006 7:17


колега под дроселната клапа ти дърпа въздух вероятно.
Вдигат ли ти се оборотите на празен ход повече отколкото трябва.
А колкото настройката не се прави така.
Тройника се регулира, според това колко да бяга колата - ако е много отворен ще гори много, а може и да я дави от газ. Намали тройника докато на място колата не мож да се изфорсира и после отвии малко - направи едно кръгче и виж как е - ако е спъната значи отваряш още малко и така - трябва да се усеща малка разлика между вървенето на бензин и на газ. Болчето на изпарителя е за регулиране сместта на празен ход, оказва влияние въобще върху подаването на газ. При загрял двигател трябва така да го наглсиш, че да има най-стабилни обороти - при въртенето му оборотите намалят/претрира/ и се увеличават - трябва да почувстваш - болта се върти и кък завиване и към развиване, няма значение на къде го въртиш - важно е да имаш стабилни обороти на празен ход - така е нагласена оптимално газовата уредба.
Щом ключа ти е електрически /ако има на кабела за високото от бубината, към делкото едно допълнително кабелче навито и увито с изолирбанд/, значи функцията му, когато е на средата да палиш на бензин и автоматично след известни обороти си обръща на газ /примерно 1800/, като за целта като запалиш свети примерно зелена лампичка, като изфорсираш светва червена - значи вече си на газ /незнам на този ключ светлините/; т.е. не трябва да правиш нищо от вечерта та сутринта да си на бензин.
Успех с регулировката.
Като за начало извади едната/без значение коя/ от клемите на акумулатора да ресетнеш компютъра да не е натрупал някоя грешка, че при моното доста често се случва от ламбда сондата компютъра да трупа грешки. Не казваш имах ли емулатор на ламбда сондата или реле за прекъсване на захранването.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта