Вакумен или ЕЛ изпарител на карборатор ?
Вакумен или ЕЛ изпарител на карборатор ?
За карборатор кой от двата вида изпарители е по добре,има ли разлика в динамиката в оскорението как се даржи като цяло колата ? и как да разберем кога един изпарител е за ремонт.
			
									
									- L&R
 - Мнения: 9371
 - Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
 - Автомобил: CCC
 - Двигател:
 - Местоположение: coffeeforums.bg
 - Контакти:
 
Re: Вакумен или ЕЛ изпарител на карборатор ?
вакуумния пали по добре на карбуратор, разхода и динамиката са сходни между двата вида изпарители!
			
									
										
						- stefan4o
 - Мнения: 19336
 - Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
 - Автомобил: VW Jetta
 - Двигател: PN 1990+KR 1987
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
Re: Вакумен или ЕЛ изпарител на карборатор ?
Разходът и динамиката нямат отношение към това дали е вакуумен или електрически. Те зависят единствено и само от:
1. Състоянието на автомобила
2. Настойката на газовата
3. Тежестта на обувката
			
									
										
						1. Състоянието на автомобила
2. Настойката на газовата
3. Тежестта на обувката
- muns61
 - Мнения: 7965
 - Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: pleven
 
Re: Вакумен или ЕЛ изпарител на карборатор ?
На карбуратор се слага вакуумен, защото ключето за управление има нулево положение - не пуска никакво гориво. Този режим е необходим, когато минаваш от бензин на газ и трябва да изгориш бензина в карбуратора, преди да пуснеш газта.
Инак няма разлика в разход и динамиката между двата вида изпарители.
			
									
										
						Инак няма разлика в разход и динамиката между двата вида изпарители.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта