До скоро се мъчих с един електрически изпарител Волтран(колата е с 1,8 механичен инжекцион) и си купих BRC,с което колата ми тръгна доста по-добре,мотора стабилизира работата си,защото с предишния изпарител направо имах чувството,че ще изпадне от тампоните,но както и да е,проблема е следния:когато запаля сутрин колата или когато е поизтинала оборотите или са доста ниски или са си нормални,но след 1-2 мин. работа скачат на 1500-600 и там си стоят,дори и след 30 минути шофиране,обаче ако изгася колата за 5 мин и след това я запаля си застават на 800-900 оборота и всичко си ОК и това не е случайно-опитвах го на няколко пъти и си е закономерност.Между другото от 3-те винта за настройка на BRC-то само един оказва влияние върху работата на мотора.Този който е за малките обороти(който може да се върти на ръка,без ключ)не оказва влияние,врътвам го,форсирам и така няколко пъти и няма реакция,но по-интересен е горепосочения проблем.
Споделете някоя идея за решение на проблема,не че ми дава преразход,но ме дразни и доста.
Странно поведение?
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
мисля че ти трябва "ограничител на оборотите" - слага се за да командва степ мотора при работа на газ и не се влияе от това какво му казват датчицит за да сваля оборотите. Тука някъде имаше подобна тема разгледай ако искаш :
http://clubs.dir.bg/postlist.php?Board=agu
http://clubs.dir.bg/postlist.php?Board=agu
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 121 госта