АГУ за Г3 пълна инжекция

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

АГУ за Г3 пълна инжекция

Мнениеот Hertz » Пет 01 дек 2006 20:16


Здравейте, в няколко теми намерих такива и подобни на това изказване отговори и затова задавам логичния въпрос:
Ако искаш да караш на газ - задължително да е моноинжекция.


Възможно ли е да се сложи АГУ на Г3 1600 101Hp (96') пълна инжекция (ГТ) при положение че в отговорите който видях се казва изрично че ако искаш да караш на газ трябва задължително да е моноинжекция? Също така какъв е процента (разбирасе приблизително..) на спада на мощността при работа на Газ?

Благодаря.




Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Пет 01 дек 2006 21:00


препоръчва се моноинжекцията защото газовата уредба за нея е по евтина, на 1,6 101 к.с. се монтира газова уредба (най-добре е да е газов инжекцион), но цената е около 1700 лева, иначе с нея върви перфектно и разхода е почти като на бензин.


Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Мнениеот Hertz » Пет 01 дек 2006 21:18


handycam написа:препоръчва се моноинжекцията защото газовата уредба за нея е по евтина, на 1,6 101 к.с. се монтира газова уредба (най-добре е да е газов инжекцион), но цената е около 1700 лева, иначе с нея върви перфектно и разхода е почти като на бензин.

Интересно, както споменах в една друга тема гофа на братми е точно с такъв двигател (1.6 101к) и си е сложил газова уредба - нямам идея колко е струвала, но определено не е 1700 лева (около 3-400лв. мисля)! Единствената трудност която беше изникнала при слагането е че клапана който се слага за газта го бяха сложили не кадето трябва и не работеше нормално. След няколко часа борба му намериха мястото (в началото на въздъухопровода, а не в края както го сложиха първоначално). Не ми хареса как трябваше да се сгъне въздухопровода, но това са естетически проблеми (просто клапана за газта увеличава дължината на въдухопровода и опра в единя амортесьор). И до сега не мисля че е имал проблеми.. :roll: :?:


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Пет 01 дек 2006 21:56


може може, жив пример за това беше devil_vas преди да продаде голфа и да влезе в сектата на флопелите :twisted:


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Пет 01 дек 2006 22:29


има монтирани доста обикновени газови уредби монтирани на този двигател, проблема е че е с големи колектори и при спускане по нанадолнище или каране на ниски обороти без газ може да "кихне" и да замине маф сензора, който не е много евтин. ако не е наред нещо по токовете също е възможно да "кихне" и ефекта е същия. затова ако колегата ще слага газова уредба по добрият вариант е 1,8 моноинжекция.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Съб 02 дек 2006 0:29


И аз знам че не е никакъв проблем на този мотор обикновенна газова щом е с метални колектори става.Само при АЕЕтата 75кс. нещата стоят по по различен начин.Естествено най добрия вариант е газов инжекцион но 1100лв.(в момента в Стара Загора е толкова) са доста парички и при тази разлика за момента газ-бензин в цените трудно се избива и най вече сега при зимни условия :wink: п.п Според мен който има газова в момента добре но който няма сега да слага мисля че няма смисъл :wink:


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Съб 02 дек 2006 10:30


rusiq_24 написа:И аз знам че не е никакъв проблем на този мотор обикновенна газова щом е с метални колектори става.Само при АЕЕтата 75кс. нещата стоят по по различен начин.Естествено най добрия вариант е газов инжекцион но 1100лв.(в момента в Стара Загора е толкова) са доста парички и при тази разлика за момента газ-бензин в цените трудно се избива и най вече сега при зимни условия :wink: п.п Според мен който има газова в момента добре но който няма сега да слага мисля че няма смисъл :wink:

А твоят на газ ли го караш, ако да с обикновена АГУ или газинжекцион?
Само питам, че нещо почнах да се позаглеждам по ГТИ-тата :) Имах 1,8 и го продадох :(, а сега съм на 1,6 и това е последни малък двигател, който купувам.
Ще бъде или ТДИ или ГТИ, просто цената и състоянието ще определи.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Съб 02 дек 2006 18:57


Не моят си го джиткам на бензин и никога няма да сложа газ или ако реша ще е само газов инжекцион.АБФ на газ с плочка си е подигравка с този мотор и доколкото знам който е пробвал я е махнал вече.Така че ако искаш GTI 16V забрави за обикновенна газова,на 115кс. става аз преди имах такава на газ и беше добре горе долу ама си хапваше повечко като я направих да бяга на газ горе долу като на бензин.Така че има един лаф "Не може да искаш хем голям х*й да те е*е хем да не те боли" :lol: и според мен ако искаш GTI само газов инжекцион или ако не TDI с чип е добър вариант :wink:


Потребителски аватар
mitkobombata
Мнения: 123
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот mitkobombata » Съб 02 дек 2006 19:32


карам 1.6 101 коня АФТ мотор НА МЕТАН :)
значи в началото гармя ама смених кабели и свещи и се оправи сега вече 20 000км след смяната неми е грамнало 1 път :)
иначе не е като на бензин много го скопява ,
имаш ли пари слагай газов инжекцион иначе няма да имаш проблем.


Потребителски аватар
ivo8181
Мнения: 556
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:51
Автомобил: MK 4 GTI
Двигател: 1.8 TURBO
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ivo8181 » Съб 02 дек 2006 19:55


rusiq_24 написа:И аз знам че не е никакъв проблем на този мотор обикновенна газова щом е с метални колектори става.Само при АЕЕтата 75кс. нещата стоят по по различен начин.Естествено най добрия вариант е газов инжекцион но 1100лв.(в момента в Стара Загора е толкова) са доста парички и при тази разлика за момента газ-бензин в цените трудно се избива и най вече сега при зимни условия :wink: п.п Според мен който има газова в момента добре но който няма сега да слага мисля че няма смисъл :wink:
При АЕЕ-то задьлжително се слага газов инжекцион,защото иначе става взрив на колектори :!:а цената на един газов инжикцион е 1800лв :P


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Съб 02 дек 2006 20:16


ivo8181 написа:
rusiq_24 написа:И аз знам че не е никакъв проблем на този мотор обикновенна газова щом е с метални колектори става.Само при АЕЕтата 75кс. нещата стоят по по различен начин.Естествено най добрия вариант е газов инжекцион но 1100лв.(в момента в Стара Загора е толкова) са доста парички и при тази разлика за момента газ-бензин в цените трудно се избива и най вече сега при зимни условия :wink: п.п Според мен който има газова в момента добре но който няма сега да слага мисля че няма смисъл :wink:
При АЕЕ-то задьлжително се слага газов инжекцион,защото иначе става взрив на колектори :!:а цената на един газов инжикцион е 1800лв :P
Е да де и аз това казвам че не става само на този мотор защото е с пластмасови колектори :wink:


Потребителски аватар
ivo8181
Мнения: 556
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:51
Автомобил: MK 4 GTI
Двигател: 1.8 TURBO
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ivo8181 » Съб 02 дек 2006 20:22


:да:


emilvlg
Мнения: 5
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 23:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот emilvlg » Пет 08 дек 2006 17:52


на пълен инжекцион може да слага АГУ моя е 1.8 пълен инжекцион и е АГУ


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Пет 08 дек 2006 18:34


emilvlg написа:на пълен инжекцион може да слага АГУ моя е 1.8 пълен инжекцион и е АГУ


И на ТаТра може mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
BEX---GLX
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 23:45
Автомобил: Polo 6R
Двигател: 1.4i
Местоположение: София

Мнениеот BEX---GLX » Съб 09 дек 2006 14:25


проблемът е, че тези голфове, както и поло 1.4 пълна инж са с пластмасов всмук. колектор, та, както каза колегата, ако кихне или гръмне - тоз к-р има голяма вероятност да си отиде и ремонта е бая скъп. Ако си решил този голф да го караш повечко време - сложи си газов инжекцион - има и по 1100 - 1200лв - отдавна не са само тези хипер скъпите, та по този начин си карй без да се замисляш и ще си много доволен.
пп карал съм такъв голф с газов инж на икономичен режим и върви бая прилично.
поздрави, колега и успех :)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта