Как трябва да стои кихалката ?
- albena_sladurana
- Мнения: 622
- Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:02
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: PB
- Местоположение: София---в голфа
Как трябва да стои кихалката ?
Надявам се че от снимките ще Ви стане ясно.
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Как трябва да стои кихалката ?
надолу с капачето
- albena_sladurana
- Мнения: 622
- Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:02
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: PB
- Местоположение: София---в голфа
Re: Как трябва да стои кихалката ?
А бихте ли казали защо надолу,а не нагоре?
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 19:36
- Автомобил: Golf4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Как трябва да стои кихалката ?
ми ако е нагоре няма да може да се затвори клапата като кихне колата и ефекта от нея се губи
-
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Как трябва да стои кихалката ?
Както и да стои все тая - работа не върши / от личен опит с какви ли не дивотии (конструкции)/. Служи единствено за успокояване на гузната съвест на цициии, дето слагат обикновени газови на инжекциони , и майстори дето гушат пари от какво да е. 

- albena_sladurana
- Мнения: 622
- Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:02
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: PB
- Местоположение: София---в голфа
Re: Как трябва да стои кихалката ?
bayspiro написа:Както и да стои все тая - работа не върши / от личен опит с какви ли не дивотии (конструкции)/. Служи единствено за успокояване на гузната съвест на цициии, дето слагат обикновени газови на инжекциони , и майстори дето гушат пари от какво да е.
Глупости на таркалета

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Как трябва да стои кихалката ?
Е за какво е.Да затвори притока да не ти пръсне пластмасовата кутия а излишното излиза през гумения пръстен.
На първата снимка е правилното,само гумения пръстен не виждам
На първата снимка е правилното,само гумения пръстен не виждам

-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 19:36
- Автомобил: Golf4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Как трябва да стои кихалката ?
кихалката си върш идялна работа преди да си сложа кихалка похабих 1 дебитомер,но след като сложих проблеми не съм имал кихва по някога се налага да слезна да оправя гумения капут и продължавам. А клапата е сложена да се затвори когато колата кихне и да не се скапре дебитомер или кутията на филтъра по принцип се слага само на коли с метални смукателни тръби
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Как трябва да стои кихалката ?
meto27 написа:кихалката си върш идялна работа
Разбира се, все пак е хубаво обрезката преди нея(вътрешна гума от балканче) да е от пресна гума.

-
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Как трябва да стои кихалката ?
albena_sladurana написа:bayspiro написа:Както и да стои все тая - работа не върши / от личен опит с какви ли не дивотии (конструкции)/. Служи единствено за успокояване на гузната съвест на цициии, дето слагат обикновени газови на инжекциони , и майстори дето гушат пари от какво да е.
Глупости на таркалетаТи ако искаш карай без нея и ще си събираш кутията за въздушният филтър и колектора ако е алумин в шепи.На един познат два пъти му пръска колектора пък за кутията да не говорим.Нали за това са тези дупки по нея за да може да разтовари както се казва,а не да влизаш в ремонти.На принципа на Блоф оф ,само където не знам клапата за какво е.
Аз карам с ГИ и кихалки и пърдялки не ми трябват, Ама когато слагах газова на първия си инжекцион ГИ бяха по-редки от атомите в космоса и бяха на космически цени. Та тогава пре*бах 2 пъти дебитомера / беше от старите- с "ментеше"/, пробих въздушния филтър (патрона-корпуса беше тенеке) ВЪПРЕКИ КИХАЛКАТА и маса други простотии, като един път едва не се утепах, щото гръмна като дадох рязко газ да издърпа колата на едно кръстовище , капута се измести и колата угасна на средата на кръстовището... Щеше да има


П.П. Кихалката е още едно допълнитено съпротивление в смук. колектор, влошава пълненето и скопява колата. А и ГИ сериозно поевтиняха...
- albena_sladurana
- Мнения: 622
- Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:02
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: PB
- Местоположение: София---в голфа
Re: Как трябва да стои кихалката ?
bayspiro написа:albena_sladurana написа:bayspiro написа:Както и да стои все тая - работа не върши / от личен опит с какви ли не дивотии (конструкции)/. Служи единствено за успокояване на гузната съвест на цициии, дето слагат обикновени газови на инжекциони , и майстори дето гушат пари от какво да е.
Глупости на таркалетаТи ако искаш карай без нея и ще си събираш кутията за въздушният филтър и колектора ако е алумин в шепи.На един познат два пъти му пръска колектора пък за кутията да не говорим.Нали за това са тези дупки по нея за да може да разтовари както се казва,а не да влизаш в ремонти.На принципа на Блоф оф ,само където не знам клапата за какво е.
Аз карам с ГИ и кихалки и пърдялки не ми трябват, Ама когато слагах газова на първия си инжекцион ГИ бяха по-редки от атомите в космоса и бяха на космически цени. Та тогава пре*бах 2 пъти дебитомера / беше от старите- с "ментеше"/, пробих въздушния филтър (патрона-корпуса беше тенеке) ВЪПРЕКИ КИХАЛКАТА и маса други простотии, като един път едва не се утепах, щото гръмна като дадох рязко газ да издърпа колата на едно кръстовище , капута се измести и колата угасна на средата на кръстовището... Щеше да имаКихалката е по-бавна от взривната вълна и не смогва да затвори , защото се движи само от тежестта си и е инертна.
И само си мислиш, че си решил проблема ама не си! Мисля, че сега съм по-ясен.
П.П. Кихалката е още едно допълнитено съпротивление в смук. колектор, влошава пълненето и скопява колата. А и ГИ сериозно поевтиняха...
Без кихалката искаш да кажеш че колата ще върви повече ли ?А ако гръмне какво правим после?Ще лепя кутия

-
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Как трябва да стои кихалката ?
Абе ти май четеш само последния ред 

-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 19:36
- Автомобил: Golf4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Как трябва да стои кихалката ?
има ли обикновенна газова уредба на пълен инжекцион слага се кихалка тва е, а относно вървежа ако има разлика тя не се усеща и другото е ако колата е добре настроена и кабели и свещи са в добро състояние колата не киха
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Как трябва да стои кихалката ?
meto27 написа:има ли обикновенна газова уредба на пълен инжекцион слага се кихалка тва е, а относно вървежа ако има разлика тя не се усеща и другото е ако колата е добре настроена и кабели и свещи са в добро състояние колата не киха
Toчно.

Гърмяла ми е само веднъж понеже бобината с която взех колата беше напукана и минавайки през голяма локва се намокри и трясна.Кихалката сработи и на кутията и нямаше нищо.Смених бобината с друга и нямам абсолютно никакви проблеми от тогава.