Начи купих си 2-ка 1.3 карбуратор за ежедневка. Двигателя беше взел дал (365хил.км) та реших да го сменя. Донора е 1.8 мех. инжекция 107 или 112 коня. Подготвих с колектор, помпа от 1.6 карбуратор и го метнах с засилка в коша.
[u]Да обобщим[/u] получи се 1.8 с карбуратор от Лада (вървеше заедно с колектора). Карба е леко странен щото не се разглобява и е с горна плочка....следват много неуспешни опити да го настроя...неще и неще.
Поведение...празен ход ок...но по нагоре не мооа да го накарам да засмуче газ...бедно яко колкото и да развивам кранчетата и да обогатявам изпарителя. Като отвори втора камера тръгва за малко.
Въпроси
...това проблем на горната плочка ли е???
Колко мм дифузуори е най-добре тези около 100 коня???
Държа да има и бензин, щото често едното гориво свършва...некъв друг карб???
Аванса колко трябва да е аванса...ше се кара предимно на газ???
Поздрави!
Голф 2 1.8 газов проблем
Re: Голф 2 1.8 газов проблем
Значи ново питане:
намерих из архивите един Вебер 36DCV или нещо такова с два дросела на 36 мм на обща ос отварящи се едновременно със сменяеми вложки на 28мм...в смисъл самите тръби на Бернули се вадят.
Та направих канал от вътрешната страна на вложките, точно под ръба на стесненито, разпробих 2мм дупчици, направих щуцери на карба...и си стана с котлончета.
Поведение: Смукача е леко затворен...иначе трудно минава от празен ход към средни...
иначе колата се движи добре особено между 2000 и 3000 об/мин...след това не тегли добре.
Странното за мен е че ако плочките са твърде големи (2х28мм) би трябвало във високите да ок?
още нещо статичния аванс е 12 градуса (доста повече от серийните 6)
Та или изпарителя свършва или аванса е голям или ?????????
намерих из архивите един Вебер 36DCV или нещо такова с два дросела на 36 мм на обща ос отварящи се едновременно със сменяеми вложки на 28мм...в смисъл самите тръби на Бернули се вадят.
Та направих канал от вътрешната страна на вложките, точно под ръба на стесненито, разпробих 2мм дупчици, направих щуцери на карба...и си стана с котлончета.
Поведение: Смукача е леко затворен...иначе трудно минава от празен ход към средни...
иначе колата се движи добре особено между 2000 и 3000 об/мин...след това не тегли добре.
Странното за мен е че ако плочките са твърде големи (2х28мм) би трябвало във високите да ок?
още нещо статичния аванс е 12 градуса (доста повече от серийните 6)
Та или изпарителя свършва или аванса е голям или ?????????
- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 1.8 газов проблем
2 по 28мм е доста за автомобил 100к.с. според моите скромни теоритични познания. Може би оттам идват проблемите. Доколкото успях да разбера от едно книжле за АГУ по-добрият вариант е смесител (т.нар. плочка). По моите изчисления излиза, че тая кола би следвало да върви добре с два дифузера от по около 16-17мм. Не претендирам, че съм прав разбира се. Само като идея го подмятам 

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 2 1.8 газов проблем
И на жигулов карб се вадят смесителите.
Най-добре ще върви на газ с жигуловия и с щуцери за газ, ама да ги монтира някой, дето разбира. Щуцерите се правят с резба 10х1 и вътрешен диаметър 7 мм, или 8х1 и вътрешен 5,6 - 5,8. Важно е къде точно да се пробие карба. Ако разделиш и камерите по въздух, цена няма.
Най-добре ще върви на газ с жигуловия и с щуцери за газ, ама да ги монтира някой, дето разбира. Щуцерите се правят с резба 10х1 и вътрешен диаметър 7 мм, или 8х1 и вътрешен 5,6 - 5,8. Важно е къде точно да се пробие карба. Ако разделиш и камерите по въздух, цена няма.
Re: Голф 2 1.8 газов проблем
Ми явно ше е от москвич...сглобиха ми един читав с щуцери...малко ми омръзна от преходни фланци (вече имам 2), а и текстолита почна да свършва 

Re: Голф 2 1.8 газов проблем
май с ДААЗ-а от Москвич е най-добре...няма пикове, ама поне върви равномерно до края на оборотомера.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 2 1.8 газов проблем
Сега може да помислиш и за разделяне на камерите по въздух, има добър ефект. В тази тема съм показал с фиатов Вебер, на ДААЗ е същото:
viewtopic.php?f=22&t=254901&hilit=%D0%B3%D0%B0%D0%B7+%D0%B8+%D0%B4%D0%B2%D1%83%D0%BA%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD+%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B1%D1%83%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80
viewtopic.php?f=22&t=254901&hilit=%D0%B3%D0%B0%D0%B7+%D0%B8+%D0%B4%D0%B2%D1%83%D0%BA%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD+%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B1%D1%83%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 2 1.8 газов проблем
Чакай сега, нали уж механична инжекция, пък карбуратор?? Или аз нещо не схванах. Както и да е, щом си сложил карбуратор, за мен най-добрия вариант е дупчене и щуцери, също и с долна плочка, аз на ладата съм така, с долна плочка, върви доста добре, почти не виждам разлика между газ и бензин ..
Re: Голф 2 1.8 газов проблем
СХЕМА
Голф 2 1.3 карбуратор...заменен с 1.8 мех.инжекции...като предварително колектора е заменен с такъв от карбураторен модел, добавена е мех. бензинова помпа и разпределителното съдче...и те така.
Голф 2 1.3 карбуратор...заменен с 1.8 мех.инжекции...като предварително колектора е заменен с такъв от карбураторен модел, добавена е мех. бензинова помпа и разпределителното съдче...и те така.
Re: Голф 2 1.8 газов проблем
получи се 1.8 с карбуратор от Лада
Това "чудо" преди работило ли е с такъв мотор?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 2 1.8 газов проблем
1,8 мотор работи чудесно с ладов карбуратор. Ако е на газ, по-добре с Озон, за бензин - механичен от 1600. Не им помня номерацията, трябва да видя в книгите.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта