мнение за турските изпарители

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Ico74
Мнения: 179
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

мнение за турските изпарители

Мнениеот Ico74 » Нед 03 дек 2006 19:27


колеги даите някви мнения за турските изпарители подобни на ловато че ми предстои ремонт на моито brc та се чудя дали да не забия един такъв за 50-60лева нов или да давам толко за ремонт на стария.




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Нед 03 дек 2006 20:41


аз съм за ремонт на стария.


Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1138
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Пон 04 дек 2006 8:21


Ремонтирай си стариат изпарител.


Потребителски аватар
iceberg
Мнения: 142
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 13:59
Автомобил: Skoda Octavia Scout II FL
Двигател: BMM 2009
Местоположение: София

Мнениеот iceberg » Пон 04 дек 2006 10:01


Колега, аз преди две години и половина си сложих газова с изпарител Voltran-турски. Пише че ги правят по лиценз на LOVATO май. Досега никакви проблеми съм нямал. Дори миналата зима като се пеше запекъл карба, само на газ палих. Само един път на успях, но тогава беше над -20С. Въпроса ти е малко комлексен. Аз сложих турски защото тогава ми трябваше най-евтиното решение а и не смятах да карам дълго време мойта колица. Ако смяташ да караш още дълго автомобила си, сложи нещо по-читаво.


Потребителски аватар
borracho
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот borracho » Пон 04 дек 2006 16:44


Аз съм с турски - екогаз. Казаха ми че е 100% ловато, доволен съм на дълъг път съм го засичал 6,5/100 ми харчи. Но като ходих на елкон веднъж момчетата ми казаха че не можел да се настрои защото постоянно си менял параметрите. Казаха ми че по-добре да го сменя. Но мисля това да го направя като се скапят мембраните и да си сложа един нов хубав италиански.


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Вто 05 дек 2006 22:42


borracho написа:Аз съм с турски - екогаз. Казаха ми че е 100% ловато, доволен съм на дълъг път съм го засичал 6,5/100 ми харчи. Но като ходих на елкон веднъж момчетата ми казаха че не можел да се настрои защото постоянно си менял параметрите. Казаха ми че по-добре да го сменя. Но мисля това да го направя като се скапят мембраните и да си сложа един нов хубав италиански.

Това са глупости та той е откраднат изцяло от ЛОВАТО няма някоя час която да не е взаимо заменяима с ЛОВАТОТО просто е 1/1 с него има само една разлика мембраната за ниското налягане е малко по тьнка и нищо друго.


speederrr
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 29 май 2006 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот speederrr » Сря 06 дек 2006 8:02


Колега изобщо не си взимай турския, аз не съм с предубеждения, купувам и съм купувал най-различни изделия с какви ли не марки, изобщо не робувам на марки, преди около 2 месеца преминах от дизелов автомобил на бензинов с мотор 1.8 мех инж и ми се видя доста нагорно с горивото и реших да слагам газова,обаче бях се поохарчил и на мен ми казаха, че турския бил много добър ала-бала и аз купих-65 лв.Монтираха ми газовата, ниските обороти нямаха нагласяване 5 минути ги има после са високи после ги няма, някъв ужас, посел на средните прекъсва,па после е добре,абе няма стабилно положение,ходих при сума ти газаджий,диагностики на колата и проблема си стои,разхода беше добър 8,5-11/100 обаче се караше със страшна мъка,бях се отчаял,започнах сам да я въртя и пак нищо-до обяд добре,после не.Миналата седмица бях побеснял-отидох до един магазин за газови,купих едно BRC за 150 лв.САМ СИ ГО МОНТИРАХ И НАСТРОИХ И КОЛАТА ЗАСПА,просто новия изпарител се подава на настройка много лесно и настройката е трайна(не мени обороти,не прекъсва и т.н)един познат много го навивах да си купи хубав изпарител,той преди 3 дни си взе турски,сега го гледам по цял ден на улицата върти настройките като луд и няма оправия,той пък го сложи на Хонда Шатъл,само на една Темпра турския изпарител съм го видял да работи хубаво.Сега моя го продавам и бих го дал за 30 лв.,на около 1500 км е.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 06 дек 2006 10:46


qnis3 написа:
borracho написа:]
Това са глупости та той е откраднат изцяло от ЛОВАТО няма някоя час която да не е взаимо заменяима с ЛОВАТОТО просто е 1/1 с него има само една разлика мембраната за ниското налягане е малко по тьнка и нищо друго.


така е иточно тази се пука след 2-3 седмици и трябва да се смени с оригинална на ловато и вече няма6 проблем


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 06 дек 2006 12:11


Ясно че е копие на ловато, но има и такова нещо като качество на производство. Явно там турците имат проблем и затова има и доволни и недоволни - въпрос на късмет, на това на какъв екземпляр ще попаднеш.

Аз едно време имах на старата кола български изпарител АГУ 60 (който също е копие на италиански)- всичко беше ОК, само празния ход не можеше да се настрои стабилно. Причината - некачествено произведено клапанче на последната степен... Нямаше оправия.

По-добре си оправи BRC-to, то е и от по-висок клас в сравнение с ловатото.


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Сря 06 дек 2006 16:50


така е иточно тази се пука след 2-3 седмици и трябва да се смени с оригинална на ловато и вече няма6 проблем[/quote]
Е тука несьм сьгласен. Може и да се спука но от вьншна намеса, да се опитваш да свалиш мембраната без да знаеш как става това или да гьрми колата в смурателния колектор ама и какьв да е изпарителя неможе да ударжи на грьмовете. Аз навих на моя 30 000км. за 5 месеца и за сега нямам никакви оплаквания имам един приятел които нави на един вече 130 000км. и го отвотихме да видим какво става с мембраните а те все още бяха перфекни.
Според мен ще си дадеш парите напразно за някои друк които ще вьрши сьщата работа.


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Сря 06 дек 2006 17:02


**[quote="psstv18rp"]Ясно че е копие на ловато, но има и такова нещо като качество на производство. Явно там турците имат проблем и затова има и доволни и недоволни - въпрос на късмет, на това на какъв екземпляр ще попаднеш.**
Да турците имаха проблени с една пратка но се оказа че са направили лоста на ниското налягане по дьлго от колкото трябваше но тези пратка отдавна свьрши и сега вероятноста да попаднеш на такьв изпарител е минимална* различавахасе по това че предния капак е направен от алуминии*.
Аз сьм качил поне 200бр. и дефект дадоха само два от споменатата серия.


Потребителски аватар
borracho
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот borracho » Пон 11 дек 2006 15:53


аз като цяло съм доволен от моя - ЕКОГАЗ - турски, както и писах по-горе. не мога да направя сравнение с итал. и др. защото не съм карал с друг освен този. Моля колегите които пишат за турски изпарители по-горе да уточнят за кои марки става въпрос - волтран или екогаз или каквито и да е. И въобще има ли някаква разлика м-у тях?


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Пон 11 дек 2006 17:54


borracho написа:аз като цяло съм доволен от моя - ЕКОГАЗ - турски, както и писах по-горе. не мога да направя сравнение с итал. и др. защото не съм карал с друг освен този. Моля колегите които пишат за турски изпарители по-горе да уточнят за кои марки става въпрос - волтран или екогаз или каквито и да е. И въобще има ли някаква разлика м-у тях?

Колега за сега само *АЛДЕСА* са молко калпави и не ти препорьчвам от този тип изпарител.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 15 дек 2006 9:02


новото си е ново.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 15 дек 2006 20:09


Аз навремето имах на стария голф Ловато и като му се скапаха мембраните реших вместо ремонт, да дам 50-60 лева за Волтрон :) Е от там ми почнаха мъките, заради които накрая си карах само на бензин и така я продадох колата. Новият собственик веднага изхвърлил турския боклук и сега е с Ланди Ренцо и е много доволен



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта