

ralka написа:Склонна съм да вярвам
Winner25 написа:Най добрия вариант е газов инжекцион. Колкото по-качествен, толкова по-добре. Компромисен вариант е обикновенна газова уредба, но в този случай вероятността от проблеми е по-голяма
Bai Sando написа:Става и с обикновена.Но ADY всяка дюза си е по отделно и не впръскват наведнъж както е при 2 Е
ralka написа:Вчера бяхме в Софгас, но не сме очаровани, особено след 5-те човека с дефекти в 30-те минути, за които бяхме там....
muns61 написа:На този мотор става обикновена газов уредба. Плочката се монтира непосредствено пред дросела, с правилен размер и с добър изпарител няма никакви проблеми с кихане, кашляне, пърдене... С добра настройка разходът и динамиката не се различават съществено, да не кажа никак, от ГИ.
Поставянето на евтин ГИ, особено с кофти монтаж и настройка, ще ти донесе доста ядове и разходи.
Y.J написа:Баща ми е автомонтьор , поставя и газови и при други колеги сме ходили и кво ли не сме правили с обикновенно газово не работи добре.
С обикновеното газово не ми правеше ядове само като увеличихме притока на газ но тогава доста гореше и файда от газовото нямаше.
muns61 написа:Y.J написа:Баща ми е автомонтьор , поставя и газови и при други колеги сме ходили и кво ли не сме правили с обикновенно газово не работи добре.
С обикновеното газово не ми правеше ядове само като увеличихме притока на газ но тогава доста гореше и файда от газовото нямаше.
И аз малко разбирам от монтьорство и газови уредби, даже карам на газ. Описаните от теб проблеми са характерни за несполучлива комбинация, кофти монтаж и настройка. Мога да те повозя на ADY и AFT с обикновена газова, да направиш сравнение.
Не казвам на потребителя какво да сложи, споделям опит и впечатления.
Върни се в “Автогазови уредби”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта