Проблем с газовата на пасата
Проблем с газовата на пасата
Привет на всички в голям филм се вкарах с моя пасат просто вече не знам какво да правя. Проблема е следния колата прекъсва когато работи на газ до към 2000 оборота прекъсва все едно работи на два цилиндъра, махна ли крака от газта моментално гасне а като тръгне да гасне и подам газ някак все едно се мъчи да се изфорсира и със мъка се изфорсира. На моменти е понякога държи горе доло нормални обороти понякога високи друг път направо гасне. А от днес вече не иска да пали на газ като е топла студена пали но загрее ли много време въртя на стартер докато запали. Преди няколко дни правихме ремонт на главата издуха гарнитура, сменени са кабелите свещите, мембраните на изпарителя ги мених преди 3-4000 хил.км клапана на газта също бе сменен тогава с нов. На бензин колата работи като часовник никакви проблеми само на газ прави тия мизерии. Пасата е б3 88г 1,6 ez код на мотора.
Re: Проблем с газовата на пасата
popov1300 написа: На бензин колата работи като часовник никакви проблеми само на газ прави тия мизерии.
Газовото ти, чийто модел така усърдно криеш

Възможно е и филтъра на газовия клапан да е запушен. Ако го сменяш, почисти и провери и самия клапан.
Re: Проблем с газовата на пасата
Значи газовото е вакумно ловато, филтъра ще го видя днес но не вярвам все пак е на малко километри.
- stefan4o
- Мнения: 19314
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с газовата на пасата
Настрой си газовото. Явно там се крие ключът, щом на бензин е часовник, както казваш. Има доста писано из форума, методиките за настройка са различни варианти, но като същество са си дефакто еднакви. Някои препоръчват газ-анализатор, други предпочитат на слух. Ако имаш познат, който малко е в час с настройката извикай го, купи му кебапчета и едно бебче бира и започвайте. По-грубата настройка изисква не повече от 30 минути и 10-15км каране по ненатоварен маршрут (извънградско, околовръстно и т.н.). Оттам насетне вече ти ще си дорегулираш според разход/динамика, както ти харесва. Препоръчвам ти да си смениш и възд.филтър, освен ако не е сменен наскоро, за да може по-дълго време да се радваш на правилната настройка, която ще направиш 

Re: Проблем с газовата на пасата
Наистина въздушния филтър одавна ми е за смяна но все не го сменям, ще го сменя като за начало него а после ще правим настройките 

- sp_konsulov
- Мнения: 197
- Регистриран на: Сря 14 мар 2012 15:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село София ;-)
Re: Проблем с газовата на пасата
Виж нивото на антифриза, да не би като сте сменяли главата де не сте наляли достатъчно и да не затопля сега изпарителя
Re: Проблем с газовата на пасата
Колега popov1300, като че ли някой ме прокълна, след като ти писах тази сутрин. И моя Пасат започна да тресе около 2000 оборота, пък и не дава да ги увелича над 2000, когато е в движение. На място стигат до около 4000.
За съжаление, настройката не помага. Само преди 130км. му смених мембраните и уплътненията на клапаните в изпарителя, досега работеше идеално. То си е нормално да се промени настройката малко, но да не може да се настрои отново-не е.
Предполагам че някоя от мембраните е сдала багажа и за съжаление ще трябва да отделя време за ремонт. Моето газово устройство е BRC TECNO, А Пасата е В3 с двигател 2Е.
Често пиша "Работает, не трогай" из форумите, но и аз направих грешката да сменя мембраните, при положение че само клапана на изпарителя беше за почистване. Сега ще си сърбам попарата. В една друга тема в този форум изразих съмнения в ремонтния комплект, който купих (viewtopic.php?f=22&t=334942 ), но за съжаление от 120, разгледали темата, никой не е пуснал снимка на този комплект, та да сравня съдържанието му с моя. А то си е ясно, че ако има нещо за подмяна, то са мембраните. Дано да греша!
Така че моля за извинение за това, че ползвам темата ти за моите проблеми, но намерих нещо общо в проблемите ни, та затова.

За съжаление, настройката не помага. Само преди 130км. му смених мембраните и уплътненията на клапаните в изпарителя, досега работеше идеално. То си е нормално да се промени настройката малко, но да не може да се настрои отново-не е.
Предполагам че някоя от мембраните е сдала багажа и за съжаление ще трябва да отделя време за ремонт. Моето газово устройство е BRC TECNO, А Пасата е В3 с двигател 2Е.
Често пиша "Работает, не трогай" из форумите, но и аз направих грешката да сменя мембраните, при положение че само клапана на изпарителя беше за почистване. Сега ще си сърбам попарата. В една друга тема в този форум изразих съмнения в ремонтния комплект, който купих (viewtopic.php?f=22&t=334942 ), но за съжаление от 120, разгледали темата, никой не е пуснал снимка на този комплект, та да сравня съдържанието му с моя. А то си е ясно, че ако има нещо за подмяна, то са мембраните. Дано да греша!
Така че моля за извинение за това, че ползвам темата ти за моите проблеми, но намерих нещо общо в проблемите ни, та затова.

Re: Проблем с газовата на пасата
Като започнах от-най простите неща, преди да разпарчаля Пасата, след много мърморене по адрес на германците и италианците ( имам няколко приятели - италианци и реших да гласува доверие на цялата нация, макар да имам едно наум), стигнах до решаване на проблема - филтъра на ел. клапана пред изпарителя. Странно как за 130 км. се е задръстил, след като зареждам газ само на 2 реномирани вериги газстанции. Но, здраве да е! Добре че имам време за човъркане по Пасата.
Може и твоя проблем да е подобен, колега Попов.
Може и твоя проблем да е подобен, колега Попов.

Re: Проблем с газовата на пасата
Ще го погледна тоя филтър да видим може наистина да е от него. Но стана една обърквация и сега останах без акумулатор така че няма как да пробвам да му се не види.
- greddy90
- Мнения: 124
- Регистриран на: Нед 20 мар 2011 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с газовата на пасата
Глей сега брадаре и при мен така прекъсваше под 2000 оборота и аз бях взел нови свещи обаче еднополюсни... След много мъки около 3-4 месеца прекъсване си отворих аутодатата прочетох си кода на свещите купих си каквито си трябва и заспа. Сега малко ми бърка оборотите на празен ход но това е от изтормозен стъпков мотор
.

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта