няколко въпросчета за АГУ за поло 1.3-1991г,75 магаренца :Д

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
pti4ko
Мнения: 67
Регистриран на: Чет 17 фев 2011 19:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: polski tra,besh

няколко въпросчета за АГУ за поло 1.3-1991г,75 магаренца :Д

Мнениеот pti4ko » Сря 01 авг 2012 20:08


здравейте колеги,имам няколко въпроса към вас:

1-на моето поло му затегна външната бенз. помпа,разглобих я раздвижих я и сега работи добре,та питанката ми е-може ли да се слойи друга бенз помпа,която да работи на 4 атм.налягане и какви ще са последствията от нея,иначе гледах нова помпа на пиербург за скромните-456 лв scare maikomila

2-искам да си сложа газова уредба че с тия 3 лв бенз maikomila ,и гледах из форума,но има писано само за малките мотори,газовата ще е обикновенна,та да ВИ питам,кажете някакво мнение,испарител-ел или вакумен,вървене,разход и т.н. да се ориентирам,имам ботилка клапани тръби,остава испарител и копче,иии такава газова къде се върже към системата???

ще съм ви благодарен ако се отзовете на въпросите :banana

Последна промяна от pti4ko на Пет 03 авг 2012 17:28, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: няколко въпросчета за поло 1.3-1991г,75 магаренца :Д

Мнениеот kris11 » Сря 01 авг 2012 20:24


гледаш най-евтиния вариант. Голяма бутилка не ти трябва , ако не излизаш от БГ. Гледай в продава, о имай в предвид, че на 5г бутилката трябва да има удостоверение за водна проба. По принцип на изпарител 2 ра младост се сменят мембраните и уплътненията на клапаните за 2 те степени- разходи


pti4ko
Мнения: 67
Регистриран на: Чет 17 фев 2011 19:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: polski tra,besh

Re: няколко въпросчета за поло 1.3-1991г,75 магаренца :Д

Мнениеот pti4ko » Сря 01 авг 2012 20:28


забравих да уточня,всичко ще е чисто ново,но ще се купува на няколко пъти,интересува ме турски изпарител дали ще е подходящ за колата,и каква е тая проба за бутилката


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: няколко въпросчета за поло 1.3-1991г,75 магаренца :Д

Мнениеот kris11 » Сря 01 авг 2012 20:33


като купуваш нова тя си идва с сертификат за водна проба 25 атм. след 5 г ще разбереш - има варианти и без проба засега.
За марки не коментирам -питай Бай Сандьо и Еврогаз и Мунс - те монтират и имат поглед кое ново е читаво
Опс - забравих имай в предвид, че вече е забранен монтажа на бутилка пура надлъжно / успоредно на посоката на движение на автомобила./.
Пиши по темата , че имам интерес за Пуловеро на сина AAV / GT Polo

Последна промяна от kris11 на Чет 09 авг 2012 11:01, променено общо 4 пъти.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: няколко въпросчета за поло 1.3-1991г,75 магаренца :Д

Мнениеот stefan4o » Сря 01 авг 2012 20:34


Изпарител - електрически, поради това, че си инжекцион. Дали турски или "италиански" вече ти си прецени сам. За турските има и добри и лоши отзиви, но сякаш повечето са доволни, или поне така твърдят (доволството или задоволеността е нещо субективно и невинаги може да бъде критерий).
Бутилка - давам същия съвет като колегата по-горе - не слагай бойлери по 60литра, ще си загубиш и без това малкия багажник, както и ще пострада удобството при превозване на по-обемисти товари, което имат хечбек и комби автомобилите.
Относно помпата - в интернет има доволно бензинови помпи и то за под 100 лева чисто нови. Не виждам смисъл от тази, на посочената от теб цена.


pti4ko
Мнения: 67
Регистриран на: Чет 17 фев 2011 19:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: polski tra,besh

Re: няколко въпросчета за поло 1.3-1991г,75 магаренца :Д

Мнениеот pti4ko » Сря 01 авг 2012 21:15


бутилката я купих 2-ра ръка за 60 лв със всичко по нея,малка късичка 30 литрова,но и по голяма не ми трябва,иначе всичко друго ще е чисто ново,но няма смисъл да се дават мнооо пари за бутилка,под 110-120 лв няма


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: няколко въпросчета за поло 1.3-1991г,75 магаренца :Д

Мнениеот kaiser666 » Чет 02 авг 2012 11:04


Добре бе, защо си купувате такива коли, като искате газчица?
Помпа си намери втора ръка или потърси по-добре мисля, че не са толкова скъпи!


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: няколко въпросчета за поло 1.3-1991г,75 магаренца :Д

Мнениеот stefan4o » Чет 02 авг 2012 11:32


Намери някой да ти я достави от немско, ако държиш да е нова:
http://www.ebay.de/itm/Benzinpumpe-Kraf ... 1991wt_934


pti4ko
Мнения: 67
Регистриран на: Чет 17 фев 2011 19:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: polski tra,besh

Re: няколко въпросчета за поло 1.3-1991г,75 магаренца :Д

Мнениеот pti4ko » Чет 02 авг 2012 20:36


kaiser666 написа:Добре бе, защо си купувате такива коли, като искате газчица?
Помпа си намери втора ръка или потърси по-добре мисля, че не са толкова скъпи!


колега,незнам за теб,но аз всеки ден въртя по 100+ км и малко на тая цена ми идва в повече въпреки че калинката гори 6 на 100


pti4ko
Мнения: 67
Регистриран на: Чет 17 фев 2011 19:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: polski tra,besh

Re: няколко въпросчета за АГУ за поло 1.3-1991г,75 магаренца :Д

Мнениеот pti4ko » Нед 05 авг 2012 21:42


хайде бе колеги никой ли няма газ на такова поло facepalm


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: няколко въпросчета за АГУ за поло 1.3-1991г,75 магаренца :Д

Мнениеот kris11 » Чет 09 авг 2012 10:52


pti4ko написа:хайде бе колеги никой ли няма газ на такова поло facepalm

чакам тебе :D
Къде се спря?
Слагай бутилката, пробивай отвор за тръбата и за пълнаката, закрепи пълнаката на задна броня десен ъгъл.Медната тръба не знам каква имаш- трябва да е облеена с шлаух. Ако е гола медната тръба ,шлауха се нанизва лесно с компресор или бутилка сгъстен въздух подаван на свободния край на шлауха ,а другия нанизан на тръбата.
Прекарай тръбата до тая на безнинопровода и я закрепи с биндерленти и 2-3 скоби .
Отвора през ,който минават тръбите в багажника уплътни с гумен тампон/ не знам какво имаш в комплекта за монтаж./ Имаш и лещи за съединяване на тръбата с бутилката, клапана за газ и изпарителя според диаметъра на тръбата.
Ключ имаш ли ? Монтирай бензиновия клапан


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4295
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: няколко въпросчета за АГУ за поло 1.3-1991г,75 магаренца :Д

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 09 авг 2012 12:57


Ot 2008 ма съм с обикновена газова на БРЦ платих я тогава 512лв. до тук 50к километра и нямам проблем, последно време почна да ми държи ниски обороти та ще сменям мембрани, но все пак за 50 хиляди не съм я пипал, карам с някакви смешни свещи, и САМО с blue force на Петрол и колата до 5000 оборота върви както на бензин, то рядко влиза над това та не ми прави впечътление, настроена е да върви та съответно разхода е 8-9 градско и 7 извънградско (110-120 км с 3-4 човека). Относно помпата ДА скъпа е защото е с по-голям дебит и е на 3 атмосфери налягане, ако не се лъжа беше 84 лититра дебита. Търси втора употреба, моята вие вече 3 година, но съм си направил копче да я гася докато карам на газ и я пускам само като запаля :beer


pti4ko
Мнения: 67
Регистриран на: Чет 17 фев 2011 19:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: polski tra,besh

Re: няколко въпросчета за АГУ за поло 1.3-1991г,75 магаренца :Д

Мнениеот pti4ko » Чет 09 авг 2012 19:39


един колега ми предлага изпарител стефанели-какво ви е мнението за тях,знам че са италиански,но само толкова за 85 лв.монтажа лесно ще го направя,но немога да разбера въпросната плочка каква трябва да е и каде се слага.имам тръбите и клапаните,но ми казаха че имало начин от компютъра да се изключват помпите когато е на газ-според вас възможно ли е да е вярно?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: няколко въпросчета за АГУ за поло 1.3-1991г,75 магаренца :Д

Мнениеот kris11 » Чет 09 авг 2012 20:14


[quote="pti4ko"]но ми казаха че имало начин от компютъра да се изключват помпите когато е на газ-quote]

И после ще търсиш 4 нови дюзи. да си мона хубаво . да си циркулира бензина да охлажда дюзите.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: няколко въпросчета за АГУ за поло 1.3-1991г,75 магаренца :Д

Мнениеот muns61 » Чет 09 авг 2012 21:05


kris11 написа:
pti4ko написа:но ми казаха че имало начин от компютъра да се изключват помпите когато е на газ-quote]

И после ще търсиш 4 нови дюзи. да си мона хубаво . да си циркулира бензина да охлажда дюзите.

Би ли обяснил как се охлаждат дюзите от бензина в рейката, може да ползваш схема, или рисунка!
За предпочитане е да се изключи помпата, така спестяваш малкото останал й живот. Изпробвано на много коли!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 157 госта