Как трябва да стои кихалката ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
albena_sladurana
Мнения: 622
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:02
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: PB
Местоположение: София---в голфа

Как трябва да стои кихалката ?

Мнениеот albena_sladurana » Чет 06 сеп 2012 19:06


Надявам се че от снимките ще Ви стане ясно.




Потребителски аватар
Golf`mafia
Мнения: 648
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Как трябва да стои кихалката ?

Мнениеот Golf`mafia » Чет 06 сеп 2012 19:16


надолу с капачето


Потребителски аватар
kiriko
Мнения: 185
Регистриран на: Сря 01 авг 2007 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Как трябва да стои кихалката ?

Мнениеот kiriko » Чет 06 сеп 2012 19:25


първата снимка


Потребителски аватар
albena_sladurana
Мнения: 622
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:02
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: PB
Местоположение: София---в голфа

Re: Как трябва да стои кихалката ?

Мнениеот albena_sladurana » Чет 06 сеп 2012 19:32


А бихте ли казали защо надолу,а не нагоре?


meto27
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 19:36
Автомобил: Golf4
Двигател: AKL
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Как трябва да стои кихалката ?

Мнениеот meto27 » Чет 06 сеп 2012 19:54


ми ако е нагоре няма да може да се затвори клапата като кихне колата и ефекта от нея се губи


bayspiro
Мнения: 907
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Как трябва да стои кихалката ?

Мнениеот bayspiro » Чет 06 сеп 2012 20:13


Както и да стои все тая - работа не върши / от личен опит с какви ли не дивотии (конструкции)/. Служи единствено за успокояване на гузната съвест на цициии, дето слагат обикновени газови на инжекциони , и майстори дето гушат пари от какво да е. :idea:


Потребителски аватар
albena_sladurana
Мнения: 622
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:02
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: PB
Местоположение: София---в голфа

Re: Как трябва да стои кихалката ?

Мнениеот albena_sladurana » Чет 06 сеп 2012 20:52


bayspiro написа:Както и да стои все тая - работа не върши / от личен опит с какви ли не дивотии (конструкции)/. Служи единствено за успокояване на гузната съвест на цициии, дето слагат обикновени газови на инжекциони , и майстори дето гушат пари от какво да е. :idea:

Глупости на таркалета :Mr Green Fun Ти ако искаш карай без нея и ще си събираш кутията за въздушният филтър и колектора ако е алумин в шепи.На един познат два пъти му пръска колектора пък за кутията да не говорим.Нали за това са тези дупки по нея за да може да разтовари както се казва,а не да влизаш в ремонти.На принципа на Блоф оф ,само където не знам клапата за какво е.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Как трябва да стои кихалката ?

Мнениеот Bai Sando » Чет 06 сеп 2012 20:57


Е за какво е.Да затвори притока да не ти пръсне пластмасовата кутия а излишното излиза през гумения пръстен.
На първата снимка е правилното,само гумения пръстен не виждам :да:


meto27
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 19:36
Автомобил: Golf4
Двигател: AKL
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Как трябва да стои кихалката ?

Мнениеот meto27 » Чет 06 сеп 2012 21:04


кихалката си върш идялна работа преди да си сложа кихалка похабих 1 дебитомер,но след като сложих проблеми не съм имал кихва по някога се налага да слезна да оправя гумения капут и продължавам. А клапата е сложена да се затвори когато колата кихне и да не се скапре дебитомер или кутията на филтъра по принцип се слага само на коли с метални смукателни тръби


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Как трябва да стои кихалката ?

Мнениеот bobocamaro » Чет 06 сеп 2012 21:45


meto27 написа:кихалката си върш идялна работа

Разбира се, все пак е хубаво обрезката преди нея(вътрешна гума от балканче) да е от пресна гума. :lol:


bayspiro
Мнения: 907
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Как трябва да стои кихалката ?

Мнениеот bayspiro » Съб 08 сеп 2012 17:47


albena_sladurana написа:
bayspiro написа:Както и да стои все тая - работа не върши / от личен опит с какви ли не дивотии (конструкции)/. Служи единствено за успокояване на гузната съвест на цициии, дето слагат обикновени газови на инжекциони , и майстори дето гушат пари от какво да е. :idea:

Глупости на таркалета :Mr Green Fun Ти ако искаш карай без нея и ще си събираш кутията за въздушният филтър и колектора ако е алумин в шепи.На един познат два пъти му пръска колектора пък за кутията да не говорим.Нали за това са тези дупки по нея за да може да разтовари както се казва,а не да влизаш в ремонти.На принципа на Блоф оф ,само където не знам клапата за какво е.


Аз карам с ГИ и кихалки и пърдялки не ми трябват, Ама когато слагах газова на първия си инжекцион ГИ бяха по-редки от атомите в космоса и бяха на космически цени. Та тогава пре*бах 2 пъти дебитомера / беше от старите- с "ментеше"/, пробих въздушния филтър (патрона-корпуса беше тенеке) ВЪПРЕКИ КИХАЛКАТА и маса други простотии, като един път едва не се утепах, щото гръмна като дадох рязко газ да издърпа колата на едно кръстовище , капута се измести и колата угасна на средата на кръстовището... Щеше да има :bishop Кихалката е по-бавна от взривната вълна и не смогва да затвори , защото се движи само от тежестта си и е инертна. :idea: И само си мислиш, че си решил проблема ама не си! Мисля, че сега съм по-ясен.

П.П. Кихалката е още едно допълнитено съпротивление в смук. колектор, влошава пълненето и скопява колата. А и ГИ сериозно поевтиняха...


Потребителски аватар
albena_sladurana
Мнения: 622
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:02
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: PB
Местоположение: София---в голфа

Re: Как трябва да стои кихалката ?

Мнениеот albena_sladurana » Съб 08 сеп 2012 18:44


bayspiro написа:
albena_sladurana написа:
bayspiro написа:Както и да стои все тая - работа не върши / от личен опит с какви ли не дивотии (конструкции)/. Служи единствено за успокояване на гузната съвест на цициии, дето слагат обикновени газови на инжекциони , и майстори дето гушат пари от какво да е. :idea:

Глупости на таркалета :Mr Green Fun Ти ако искаш карай без нея и ще си събираш кутията за въздушният филтър и колектора ако е алумин в шепи.На един познат два пъти му пръска колектора пък за кутията да не говорим.Нали за това са тези дупки по нея за да може да разтовари както се казва,а не да влизаш в ремонти.На принципа на Блоф оф ,само където не знам клапата за какво е.


Аз карам с ГИ и кихалки и пърдялки не ми трябват, Ама когато слагах газова на първия си инжекцион ГИ бяха по-редки от атомите в космоса и бяха на космически цени. Та тогава пре*бах 2 пъти дебитомера / беше от старите- с "ментеше"/, пробих въздушния филтър (патрона-корпуса беше тенеке) ВЪПРЕКИ КИХАЛКАТА и маса други простотии, като един път едва не се утепах, щото гръмна като дадох рязко газ да издърпа колата на едно кръстовище , капута се измести и колата угасна на средата на кръстовището... Щеше да има :bishop Кихалката е по-бавна от взривната вълна и не смогва да затвори , защото се движи само от тежестта си и е инертна. :idea: И само си мислиш, че си решил проблема ама не си! Мисля, че сега съм по-ясен.

П.П. Кихалката е още едно допълнитено съпротивление в смук. колектор, влошава пълненето и скопява колата. А и ГИ сериозно поевтиняха...

Без кихалката искаш да кажеш че колата ще върви повече ли ?А ако гръмне какво правим после?Ще лепя кутия :Mr Green Fun


bayspiro
Мнения: 907
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Как трябва да стои кихалката ?

Мнениеот bayspiro » Съб 08 сеп 2012 18:50


Абе ти май четеш само последния ред :screwy


meto27
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 19:36
Автомобил: Golf4
Двигател: AKL
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Как трябва да стои кихалката ?

Мнениеот meto27 » Съб 08 сеп 2012 20:56


има ли обикновенна газова уредба на пълен инжекцион слага се кихалка тва е, а относно вървежа ако има разлика тя не се усеща и другото е ако колата е добре настроена и кабели и свещи са в добро състояние колата не киха


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Как трябва да стои кихалката ?

Мнениеот Bai Sando » Съб 08 сеп 2012 22:12


meto27 написа:има ли обикновенна газова уредба на пълен инжекцион слага се кихалка тва е, а относно вървежа ако има разлика тя не се усеща и другото е ако колата е добре настроена и кабели и свещи са в добро състояние колата не киха

Toчно. :да: Изпарвни ли са ти бобина,кабели,свещи,центровка нямаш ядове.Аз съм с обикновена и съм предоволен.
Гърмяла ми е само веднъж понеже бобината с която взех колата беше напукана и минавайки през голяма локва се намокри и трясна.Кихалката сработи и на кутията и нямаше нищо.Смених бобината с друга и нямам абсолютно никакви проблеми от тогава.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 45 госта