газова на голф 2 механична инжекция готова.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
little_red_devil
Мнения: 223
Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

газова на голф 2 механична инжекция готова.

Мнениеот little_red_devil » Нед 11 ное 2012 20:27


здравейте колеги днес почнах да монтирам обикновена газова на количката ми че при тия цени и този разход не съм я пипал цяло лято,та имам няколко въпроса към по знаещите от мен относно монтажа на газова при голф 2 1,8 механична инжекция с код на мотора EV.
1.как и какво ми трябва за да направя така че колата да пали на бензин и в последствие след загряване на мотора да прехвърля на газ?
2.какво е нужно да се направи за помпите да не се изключват при работа на газ?
3.плочката ми е яйцевидна с 3 изхода газовия изход е ясен 2ия е за някакъв байпас а 3ия не го знам за какво е ?
4.какво копче да си взема за прехвърляне от бензин на газ
5.какъв е този байпас и от къде да го търся на моя мотор ?

и малко пояснение какво съм свършил до момента монтирах ел. изпарител имитация на ловато с нови оригинални мембрани ловато,монтирах ел.клапан с филтър преди изпарителя,монтирах бутилката която е с евро сонда монтирана е и пълначката,остава ми да пусна тръба от бутилката до ел.клапана и изпарителя,трябва да навържа и водните съединения към изпарителя както и ел.инсталацията на газовата,ще трябва да сложа и кихалка за всеки случаи.

ще съм много благодарен на всякакви съвети и разяснения както и снимков материал ако някой има желание :)

Последна промяна от little_red_devil на Пет 30 ное 2012 21:26, променено общо 1 път.




little_red_devil
Мнения: 223
Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: газова на голф 2 механична инжекция как ???

Мнениеот little_red_devil » Пон 12 ное 2012 8:33


никой ли не разбира от механични инжекцики и газ :)


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: газова на голф 2 механична инжекция как ???

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 12 ное 2012 8:44


Третия изход на яйцевидната плочка, който не го знаеш за какво е, е за вакум към мембраната на изпарителя за изравняване на налягането, дупчи се изпарителя, слага му се един щуцер и маркуч към третия изход, най- тънкия на плочката. Може и да стане без него, но се съмнявам, поне от пробите които аз правих наскоро за да работи се натяга много пружината и трудно се постига стабилна работа на двигателя.
Относно байпаса, на този изход на плочката закачи маркуча на стъпковия мотор, оригиналния отвор на големия въздуховод го затапи просто и стъпковия мотор от плочката, идеята е стъпковия да взима готова гориво - въздушна смес, не само въздух, защото ако взима само въздух има нестабилни ниски обороти заради обедняване на сместа.
Паленето за бензин и прехвърлянето на газ при загрял мотор може да стане с някакво копче което ръчно прехвърля между двете горива, иначе датчика за температурата да подава сигнал на някое автоматично копче, ама как ще кажеш на копчето на какво съпротивление да превключва не знам.


little_red_devil
Мнения: 223
Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: газова на голф 2 механична инжекция как ???

Мнениеот little_red_devil » Пон 12 ное 2012 9:55


ок ясно колега но къде точно се дупчи испарителя за да се сложи щуцера и при мен стъпковия мотор би трябвало да е този ел.вакомен регулатор които седи м/у смукатела и главата захванат с едно болче към смукателя и от него излиза само един дебел маркуч към който влиза едно тънко маркуче идващо от самата глава над дюзите това ли е ?
ето и снимка на мотора ми http://icakpejak.snimka.bg/automobiles/ ... 7.28342680


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: газова на голф 2 механична инжекция как ???

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 12 ное 2012 14:48


Стъпковия мотор /байпас/ трябва да е нещо такова ограденото с жълто.
Изображение
Снимката от ауди форума я свалих, просто мотора е надлъжно, не напречно разположен.
Ето къде е пробит изпарителя за изравняване на налягането
Изображение
Ето и линк към темата, изглежда добре и подробно написана http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=25746&hl=


little_red_devil
Мнения: 223
Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: газова на голф 2 механична инжекция как ???

Мнениеот little_red_devil » Пон 12 ное 2012 20:31


да принципно знам какво е стъпков мотор но аз нямам такъв за съжаление.
а това с изпарителя ми стана ясно вече :)
утре ще идва един колега самоче е газаджия и ми каза че щял да ми обясни и каже кое как и къде да се навърже както и да ми донесе някаква системка с отделен температурен датчик и няква джаджа да казва на ключето кога и как да прехвърля на на газ.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: газова на голф 2 механична инжекция как ???

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 13 ное 2012 7:09


Така е най- добре, да ти каже човек който го е правил кое и как да монтираш, че по интернет някой шашавлък само да направиме. Аз по принцип такъв двигател на последно съм виждал на братчеда на аудито преди 3 години иначе и в момента няма къде да отида да видя такъв за да сравнявам.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: газова на голф 2 механична инжекция как ???

Мнениеот mafiota » Вто 13 ное 2012 17:36


Колега,
газификацията на механичния инжекцион е доста по-специфична. Ако смяташ сам да си правиш нещата прегледаи в Ауди форума има много хубава - подробна тема за газификация на мех. инж. Основния проблем е олекването на клапата на дебитомера, и от там проблеми с оборотите, гаснене и т.н. Но там са намерили решение на тези проблеми, и доста хора са успели стабилно да настроят и експлоатират газовите си уредби на мех. инжекцион.


little_red_devil
Мнения: 223
Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: газова на голф 2 механична инжекция готова.

Мнениеот little_red_devil » Пет 30 ное 2012 21:53


бях се разбрал с мой познат газаджия да му закарам колата да ми я направят в сервиза му,но днес както си пиех кафето гледайки я пред сервиза в които работя и си казах защо пък и аз да не мога да я наглася,така и се захванах след като бутилката,изпарителя,клапана и тръбата бяха монтирани ми оставаше да пробия изпарителя да му сложа щуцер да сложа плочката след което навързах газовата тръба, водната система и вакум маркуча,направих всичко това след което се захванах с копчето монтирах го навързах кабелите и понеже съм с 3 клапана а те си дърпат точец им праснах едно реле да не се натоварва копчето след което с още едно реле вързано към релето за клапаните изключвам помпите когато мине на газ.
мислех си да не изключвам помпите но в последствие размислих щото няма смисъл,тъй като ще си паля на бензин и след това ще прехвърля на газ и с две думи помпите ще си работят когато паля така и през инжекцията ще си минава бензин и не виждам как ще се скапе нещо ;) ако греша поправете ме и дайте някакво обяснение защо е по добре да не се спират помпите и къде греша.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Carfan, eddyman и 23 госта