Адаптация ГИ Бардолини Поло 9N
Адаптация ГИ Бардолини Поло 9N
Здравейте , преди месец се реших да сложа газов инжекцион на моето Поло 1,6 105кс 2009г. , сложиха ми го момчетата от Старгаз , имам питане компютъра на ГИ има опция да се адаптира/настроива/автоматично според данните от компа на двигателя, обаче проблема е че не ще да тръгне тая опция , от сервиза вдигат рамене и казват че така ставало на някои коли, аз имам кабел за компа на двигателя и когато е на бензин си отчита всички параметри както трябва , като превключа на газ и спира да отчит и ми излиза прозорец че ниможе да се свърже.Незнам какъв е проблема да работят заедно двата компа.Ако някои е имал такъв проблем ще съм доволен да сподели. По принцип няма никакви проблеми върви си перфектно на газ и не светват никакви лампи
Re: Адаптация ГИ Бардолини Поло 9N
Вече си взех кабел и за ГИ и общо казано проблема е ,че като се вържа към компа на колата ламбда сондата си прави правилно синусоидата , а като се вържа към компа на ГИ и там ламбда сондата лиията е права, някои ако се сеща за проблема нека сподели.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Исперих
Re: Адаптация ГИ Бардолини Поло 9N
Ако не е подвързан входа за ланда сонда на газовия комп,така ще е права линията.
- stinbg
- Мнения: 70
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2012 18:37
- Автомобил: Passat B6
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Адаптация ГИ Бардолини Поло 9N
welinow написа: ...като превключа на газ и спира да отчитА и ми излиза прозорец че нЕ може да се свърже.Незнам какъв е проблема да работят заедно двата компа.
Двата компютъра работят заедно или по-точно газовия не може да работи без бензиновия, така че нещо са прецакали газаджиите по-скоро по OBD връзката между лаптопа ти и бензиновия компютър.
Отделно не разбрах за каква адаптация точно говориш - искаш да адаптираш оригиналния компютър на колата да работи с газ ли?
Относно ламбда сондата колегата ти го е написал - твоите приятели газаджиите ги е домързяло да свържат сондата към газовия компютър и затова е "черта".
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Адаптация ГИ Бардолини Поло 9N
Няма никаква логика да чакаш връзка по OBD през порта, след като там вече има свързан газов комп. към същия порт, практически газовия комп. се свързва преди твоя VAG COM, и затова нямаш връзка, а защо нямаш адаптация, ами вероятно Симга-аз не успява да изпълни съответния OBD протокол на Полото, затова не се получават нещата.
Практически на тази кола няма смисъл да се връзва ламбда сонда, всеки сервиз си има скенер с който гледа тримовете и по тях настройва, сигнала от сондата НЕ участва в работата на газовия комп., ползва се само за визуализация, само че в този случай ни интересува само трима и сондата е напълно излишна, така че на новите коли не е нужно да се връзва ламбда сондата.
Това Поло май ми е познато, не работиш ли в пожарната ?
Практически на тази кола няма смисъл да се връзва ламбда сонда, всеки сервиз си има скенер с който гледа тримовете и по тях настройва, сигнала от сондата НЕ участва в работата на газовия комп., ползва се само за визуализация, само че в този случай ни интересува само трима и сондата е напълно излишна, така че на новите коли не е нужно да се връзва ламбда сондата.
Това Поло май ми е познато, не работиш ли в пожарната ?

Re: Адаптация ГИ Бардолини Поло 9N
Не не рабоятя в пожарната, няма как да не са закачили газаджиите ламбда сондата към газовия комп/ и аз това ги питах/ защото той се връзвал към компа на полото и от там четял данни.Полото е с две ламбди и ми направи впечатление че едната прави синусоида а другата държи горе долу права линия и волтажа и е същия колкото показва на газовия комп, това нормално показание ли е на тези сонди , че неможах да намеря в нета какви трябва да са показанията на двете ламбди сонди. Двигателя е с означение BTS.
Под адаптация имам предвид ГИ да се саморегулира в зависимостите на режимите на каране.
Под адаптация имам предвид ГИ да се саморегулира в зависимостите на режимите на каране.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта