Вътрешен диаметър на смесителната плочка
Вътрешен диаметър на смесителната плочка
Здравейте колеги,преди половин година сложих обикновенна гаэова уредба BRC на моят Голф 3 2.0 115кс.Първоначално ми бяха сложили плочка с диаметър 66/32mm и разхода ми беше 14 в града и 10 извън града,след това сменихме диаметъра на 66/33mm защото ми казаха че за този двигател по каталог това е точния размер,но разлика нямаше.Последната плочка с която карам и в момента е с размер 66/34,5mm с която разхода ми вече е 17 в града и 10 извън града,плочката ми е на дросела защото дебитомера ми е с нажежаема жичка.Ще съм благодарен ако някой ми каже каква плочка да сложа,защото вече си намразих колата.
- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: Вътрешен диаметър на смесителната плочка
Колега ако двигатела ти е 2Е то виж на моя как беше:
Re: Вътрешен диаметър на смесителната плочка
На мойто 2Е газовата е сложена по различен начин.И аз търся човек разбиращ от Реглажа,плочки,вакуми,изпарители....на 2Е в СОФИЯ,за да прегледа моя
Даже съм пуснал ТЕМА,но няма никои засега 


- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Вътрешен диаметър на смесителната плочка
Нещо не мога да разбрера писанките ти, колега. Какво значи 66/33? Диаметърът 66 ли е или 33мм?
Според някои източници в интернет плочка се пресмята по следния начин:
1. Конски сили умножени по коефициент:
- минимален 7.5 - по-нисък разход в някои режими, за сметка на по-лошо пълнене на мотора при високи обороти
- максимален 10 - мембраната реагира по-слабо на педала на газта, понеже вакуумът отдолу е с една идея по-слаб, когато отвора на плочката е с по-голям диаметър.
Полученото число ти е лицето на дифузьора на плочката (дупката, ако ти е по-лесно така). Лице на кръг = радиус на квадрат по числото Пи (3.14).
Питай ако не си разбрал нещо.
За да ти е по-лесно ще се опитам да ти го пресметна:
1. Минимален размер на дифузера - 115к.с. умножени по 7.5=862.5кв.мм площ на дифузера.
Оттам смятаме 862.5 = радиуса на квадрат по 3.14 => 862/3.14=радиус на квадрат=> радиуса на квадрат ти е 275мм т.е. да кажем се получава радиус 16.5мм, което прави 33мм минимален диаметър на дифузьора.
За максималния е по същия начин.
Според някои източници в интернет плочка се пресмята по следния начин:
1. Конски сили умножени по коефициент:
- минимален 7.5 - по-нисък разход в някои режими, за сметка на по-лошо пълнене на мотора при високи обороти
- максимален 10 - мембраната реагира по-слабо на педала на газта, понеже вакуумът отдолу е с една идея по-слаб, когато отвора на плочката е с по-голям диаметър.
Полученото число ти е лицето на дифузьора на плочката (дупката, ако ти е по-лесно така). Лице на кръг = радиус на квадрат по числото Пи (3.14).
Питай ако не си разбрал нещо.

За да ти е по-лесно ще се опитам да ти го пресметна:
1. Минимален размер на дифузера - 115к.с. умножени по 7.5=862.5кв.мм площ на дифузера.
Оттам смятаме 862.5 = радиуса на квадрат по 3.14 => 862/3.14=радиус на квадрат=> радиуса на квадрат ти е 275мм т.е. да кажем се получава радиус 16.5мм, което прави 33мм минимален диаметър на дифузьора.
За максималния е по същия начин.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 16 госта