Гарнитура м/у плочката и моното

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Гарнитура м/у плочката и моното

Мнениеот venll-vr » Пет 26 яну 2007 15:25


Здравейте колеги! Въпроса ми е трябва ли да има гарнитури м/у плочката и моното и дали ако е сложен само силикон е възможно от там да смуче въздух?




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 26 яну 2007 22:53


ако предположим че евентуално смуче - плочката се намира над дроселната клапа, така, че не е проблем, но по принцип щом има и силикон едва ли ще има някакво просмукване оттам. Моята е без силикон и без гарнитура.


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Пет 26 яну 2007 23:12


ivo123 написа:ако предположим че евентуално смуче - плочката се намира над дроселната клапа, така, че не е проблем, но по принцип щом има и силикон едва ли ще има някакво просмукване оттам. Моята е без силикон и без гарнитура.

Да колегата е прав но има една тьнкос в моното има една бакелитова плочка тя трябва да се сложи отгоре вьрхо плочката имаче дюзата навлиза в дефузьора и убогатява сместа вьв високи обороти.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 27 яну 2007 9:37


забравих за плочката, но ми прави впечатление, че моята е под плочката, а защо мислиш че обогатява във високи обороти при това изпълнение?


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Съб 27 яну 2007 10:36


ivo123 написа:забравих за плочката, но ми прави впечатление, че моята е под плочката, а защо мислиш че обогатява във високи обороти при това изпълнение?

Аз по горе сьм описал защо, дюзата навлиза в дефузьора и остава много малко място *около 6/7мм.* на по малки обороти няма проблем но вьв високите се получава много голям вакум и сместа се обогатява.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 27 яну 2007 11:12


ок мерси - ще го иман наизпредвид.


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Съб 27 яну 2007 19:07


Но ако влиза въздух има опастност сместа да става бедна и от там да няма добър вървеж или се лъжа


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Съб 27 яну 2007 19:16


venll-vr написа:Но ако влиза въздух има опастност сместа да става бедна и от там да няма добър вървеж или се лъжа

Няма проблеми и да влиза то ще е прнебрежително малко и няма да окаже влияние на работата и на вьрвежа. Даи оше малко предварение с делкото и мисля че нещата ще се оправят.


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Нед 28 яну 2007 10:41


Но оригинално, преди да се монтира плочката м/у дроселовата клапа и моното има гарнитура. Ако не е трябвало просто нямаше да е сложат.


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Нед 28 яну 2007 11:44


venll-vr написа:Но оригинално, преди да се монтира плочката м/у дроселовата клапа и моното има гарнитура. Ако не е трябвало просто нямаше да е сложат.

Да но неговата е намазана сьс силикон и мисля че е оплатнено достатачно добре.


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Нед 28 яну 2007 12:53


Изрязах и поставих гарнирури от двете страни на плочката. На първо тестване съм много доволен. Оборотите са по стабилни и на газ и на бензин. Колата също върви добре. Ако не е помогнало то поне не пречи, така че всеки може да решава дали да си сложи или не. Моите гарнитури ги изрязах от папка за документи и дебелината на двете е около 0,7 мм.


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Нед 28 яну 2007 12:59


venll-vr написа:Изрязах и поставих гарнирури от двете страни на плочката. На първо тестване съм много доволен. Оборотите са по стабилни и на газ и на бензин. Колата също върви добре. Ако не е помогнало то поне не пречи, така че всеки може да решава дали да си сложи или не. Моите гарнитури ги изрязах от папка за документи и дебелината на двете е около 0,7 мм.

А какво стана с подложката?


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Пон 29 яну 2007 9:09


всичко си е както беше само съм добавил два броя гарнитури от двете страни на плочката за газ.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 29 яну 2007 18:15


Хм... принципно в сервиза като монтираме плочка на бош моно махаме бакелитовата плочка и поставяме от опел бош моно две тънки хартиени гарнитурки от двете страни на плочката - там има такива , които пасват перфектно :)

А относно навлизането на дюзата в плочката - :lol:


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Пон 29 яну 2007 21:23


The_Machine написа:Хм... принципно в сервиза като монтираме плочка на бош моно махаме бакелитовата плочка и поставяме от опел бош моно две тънки хартиени гарнитурки от двете страни на плочката - там има такива , които пасват перфектно :)

А относно навлизането на дюзата в плочката - :lol:


И какво - поясни моля те, и при мен е махната тая бакелитова плочка и никога не съм бил доволен от разхода на газ, моля те да обясниш?



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта