метан за пасат B4?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Shnorhel
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

метан за пасат B4?

Мнениеот Shnorhel » Съб 20 яну 2007 20:05


Здравейте,миналата седмица се здобих с един красив и мощен пасат B4 комби от Германия.Тъмно син 1996г. 2000 кубика,150 коня,кожен салон,клима,борд.компютър,пълен ел. пакет, подгряване на седалките и още глезотийки.
Проблема е че харчи бая :cry: извън градско ми дава към 7-8 това е супер,но градско ми дава 13-14 което не се трае... :evil:
някакви мнения дали има е проблемен пасата на метан?
мерси предварително
mod edit: Sunny
B4 за 'найсти път




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 20 яну 2007 20:23


:welcome_to_group
Първо честито за придобивката.
Щом е 96г трябва да е В4.Не съм сигурен че на тия 150 кончета ще е удачен вариант метана или газта.


Потребителски аватар
Shnorhel
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Shnorhel » Съб 20 яну 2007 20:27


Пъвро мерси :D количката е съпер!!!!!!
А защо милиш така....?
имаш нещо в предвид ли ?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 20 яну 2007 20:52


Ами големи инвестиции и големи ядове впоследствие защото качествена уредба под 1500-2000лв няма а за майсторите да не говорим просто в БГ сигурно се броят на пръстите на едната ръка.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пон 22 яну 2007 11:54


Не бих сложил нито LPG, нито CNG на тази кола.
Не я съсипвай! Колата е рядък екземпляр и ако не можеш да я изхранваш и поддържаш в сток вариант, по-добре я продай на някой, който ще я цени и си вземи друга :wink:
Ако все пак държиш на метан и имаш поне 2к, за да го направиш като хората, драсни едно ЛС да ти дам координатите на майстора ми. Намира се в Севлиево и мога да гарантирам на 100% за монтирана, настроена и поддържана от него система.


Потребителски аватар
Shnorhel
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Shnorhel » Пон 22 яну 2007 23:17


днес бях в един метан сервиз до Земляне и човека там ми каза че за 1550 лева ще ми струва абсолютно всичко.Аз няма да мога да я подържам на бензин за съжеление(ще стане грозничко с тая бутилка ) :cry: така че ще пообиколя и ще сабера инфо.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 22 яну 2007 23:51


Боже , колко мъка има по тоз свят... нищо лично човече , ама защо си се метнал на кола 150 коня , пък сега си решил да й слагаш газ?
Защо не си купи някоя малолитражка и да си се возиш...
Инак и на метан и на пропан ще стане , вече зависи конкретния мотор какъв е - не съм запознат с гамата на б4, но много от конете ще "избягат" :lol: , пък и не мисли , че на газ ще харчи особено малко... сигур под 15-16 газ няма да я свалиш таз Спаска (ламя) :lol:


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CVWA
Местоположение: RED village

Мнениеот zdrash » Вто 23 яну 2007 0:35


Мойта е със същия мотор и си сложих ГИГ-че за 1600лв
това го смятам като начална инвестиция - все едно съм си доплатил за TDI, само че ABF-a на газ върви много повече от TDI-то, поддръжката му е по евтина, (като разход 8-9 на газ извън града съмнявам се дизелите да дават по малко като пари). а и не ме кефят нафтовите печки.
В заключение наистина на газ с газов инжекцион върви малко по малко отколкото на бензин , но пак върви повече от 2E и от нафтовите печки
Поздрави


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Вто 23 яну 2007 11:30


Shnorhel написа:днес бях в един метан сервиз до Земляне и човека там ми каза че за 1550 лева ще ми струва абсолютно всичко.Аз няма да мога да я подържам на бензин за съжеление(ще стане грозничко с тая бутилка ) :cry: така че ще пообиколя и ще сабера инфо.


Сега ако кажеш и какво се разбира под "абсолютно всичко" ...?
Защото ще те разочаровам, че само свясна олекотена бутилка 80л струва 1200-1400лв.(да не говорим за 100 или пък за кевларени :wink: ), а се предполага, че няма да искаш да сложиш 2 тежки 40 и 50л бутилки или да си мислиш, че с една стандартна 60-ка ще имаш някакъв пробег.
Това естествено ако не мислиш да караш колата само градско и пробег на метан от порядъка на 120-150 км са ти достатъчни. :wink:


Потребителски аватар
Shnorhel
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Shnorhel » Вто 23 яну 2007 13:14


The_Machine ...взех такава кола защото в Германия нищо друго не ми хареса,бях тръгнал за Хонда но уви нямаше.хехе между другото мислех 4е е 110 коня а то се оказа 110 KW:)
А за метан-майстора ми предложи бутилка която събира 9 и нещо метан което се равнявало на 17-18 литра бензин което за София е ОК.
За мощността ми каза ще падне с %5 което разбира се се съмнявам да е така.Бутилката тежяла около 70 кг.
Ако имате някакви наблюдения в/у метан на пасат ще се радвам да ги споделите:)
поздрави


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Вто 23 яну 2007 14:47


5% падане на мощността си е мечта, в повечето случаи - недостижима.
Можеш да я постигнеш с газов инжекцион, но говорим за друга сума пари.
Иначе дори и с ламбда контрол и адванс процесор, очаквай по-голям пад.

А иначе бутилката, която ти е предложил си е стандартна 56 л, както и предположих и е крайно недостатъчна. В предния си пост съм споменал ориентировъчно колко ще минаваш с нея, освен ако не галиш педала на газта.

Така и не каза каква марка уредба ти е предложил и какво включва комплекта.


Потребителски аватар
Shnorhel
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Shnorhel » Вто 23 яну 2007 18:08


да ти кажа честно не знам :)
нещо имаше OMB това си спомням...но ще го навестя пак де да видя точно как седят нещата


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Вто 23 яну 2007 22:22


а дали за тия пари не е по-далавера да сложиш един газов инжекцион (хубав) с бутилка на мястото на резервната гума?


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Вто 23 яну 2007 23:30


nii написа:а дали за тия пари не е по-далавера да сложиш един газов инжекцион (хубав) с бутилка на мястото на резервната гума?


Мдаа... за каране в градски условия да речем? :roll:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 23 яну 2007 23:42


А всъщност тоз мотор с пластмасов колектор ли е?
Какъв е проблема да се сложи конвенционална пропанова уредба за ~600 лв?



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта