1.8ми на бензин+ газ+метан

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Aylan
Мнения: 126
Регистриран на: Пет 19 ное 2004 9:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

1.8ми на бензин+ газ+метан

Мнениеот Aylan » Сря 20 юни 2007 21:47


Та да споделя нещо което видях на вектрата на мой приятел - таксиджия от О.К.

Колата е била с АГУ-LPG, незнам дали е имала емулатори и т.н. джаджи,
до изпарителя за LPG е монтиран изпарител за метан и от двата изпарителя маркучите се свързват в един маркуч , като всеки поотделно има врътка за настройване на притока на гориво. / В инжектора влиза един маркуч. :) С едно ключе се превключва на различните режими, LPG/метан и едно за бензин или газ. Учуди ме че бутилка 80л-метан на големина е колкото за LPG, е вярно че е по-тежка. Ама не забелязах да е клекнала колата. Приятеля каза, че е супер доволен от системата и че колата си върви без проблеми на всички видове гориво :) от към пари естествено е супер доволен / дневно минава 160-250км / около 160км-с едно зареждане на метан в София за около 9-10лв, а извън 260-310км / разход на метан м/у 4.6-7.00лв/100км, за газ около 9-12лв/100км

А споменах ли че сам е слагал метана :)
Да не говоря, че му е излязла и бая евтинко, малко повечко от система за LPG - 900лв с бутилките/2 броя/


Та въпроса ми е следния.

Пасатор 1.8ми, РП двигател без екстри с Лов.тек LPG уредба слагана в Аргус-Люлин/супер доволен с минимални изключения/, с плочка на моноинжекцията, може ли да се направи по същия начин :)

По думите на О.К.-ца няма проблем, но искам да съм 100% сигурен за някои неща
1. маркучите от изпарителя на метан до инжекциона дали са различни от тези на пропан-бутана?
2. Колко би трябвало да е предварението за LPG - 7.5-9.00 и съм доволен, а на метан отличава ли се?
3. Някакви други особености до плочката.

Той си е взел комплект и с малко помощ от по-разбирач и са я монтирали + много четене де :) майстор си е по-принцип - то неволята учи :) После настройка на газ анализатор и си бръмка.




Потребителски аватар
Aylan
Мнения: 126
Регистриран на: Пет 19 ное 2004 9:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

никой не споделя

Мнениеот Aylan » Чет 21 юни 2007 18:38


Гледам, че темата я четете, но никакъв к.оментар
а дали газта като излезе от единия изпарител няма да влиза и в другия, защото няма какво да го ограничи????,


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: 1.8ми на бензин+ газ+метан

Мнениеот qnis3 » Чет 21 юни 2007 19:11


Aylan написа:Та въпроса ми е следния.

Пасатор 1.8ми, РП двигател без екстри с Лов.тек LPG уредба слагана в Аргус-Люлин/супер доволен с минимални изключения/, с плочка на моноинжекцията, може ли да се направи по същия начин :)

По думите на О.К.-ца няма проблем, но искам да съм 100% сигурен за някои неща
1. маркучите от изпарителя на метан до инжекциона дали са различни от тези на пропан-бутана?
2. Колко би трябвало да е предварението за LPG - 7.5-9.00 и съм доволен, а на метан отличава ли се?
3. Някакви други особености до плочката.


Колега недей да смяташ че твоя колега го е открил това за трите горива. Тази комбинация я караме отдавна има няма 2/3години.
Разликата по 1въпрос няма.
По 2ри на газ е 6грд. а на метан е 12/15.
По 3ти, тук вече има две разлики дефузьора на метан трябва да е с около 2мм. по малък *работи добре и на газ*. Втората разлика е в размера на отвотите на самия дефузьор, те са малко по голями около 3мм. *пак работи добре на газ*.
С тези неща се изчерпват разликите междо двете горива.


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Чет 21 юни 2007 19:52


няма невъзможни неща
правено е и на други таксита ....


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 21 юни 2007 20:02


има един изпрител OMVL R89/R90, който работи с CNG и LPG


http://www.omvlgas.it/eng/prodotti.php


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Чет 21 юни 2007 20:10


L&R написа:има един изпрител OMVL R89/R90, който работи с CNG и LPG


http://www.omvlgas.it/eng/prodotti.php


Колко струва това удоволствие?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 21 юни 2007 20:12


Mи знам ли ровейки се из нета стигнах и до него, дори незнам дали може едновременно и с двете , имат представител в BG иначе.

oпa грешка R04 regbull e и за двете горива!
http://www.omvlgas.it/upload/product/regbull.pdf


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Чет 21 юни 2007 20:17


Да има го в БГ и вносителя е от Пловдив и се казва КИРИЛ ПИЛЕВ. Но не те съветвам да слагаш такъв по добре да са отделни.


Потребителски аватар
Aylan
Мнения: 126
Регистриран на: Пет 19 ное 2004 9:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ta posledno

Мнениеот Aylan » Чет 21 юни 2007 21:15


Aylan написа:
Та въпроса ми е следния.

Пасатор 1.8ми, РП двигател без екстри с Лов.тек LPG уредба слагана в Аргус-Люлин/супер доволен с минимални изключения/, с плочка на моноинжекцията, може ли да се направи по същия начин

По думите на О.К.-ца няма проблем, но искам да съм 100% сигурен за някои неща
1. маркучите от изпарителя на метан до инжекциона дали са различни от тези на пропан-бутана?
2. Колко би трябвало да е предварението за LPG - 7.5-9.00 и съм доволен, а на метан отличава ли се?
3. Някакви други особености до плочката.



Колега недей да смяташ че твоя колега го е открил това за трите горива. Тази комбинация я караме отдавна има няма 2/3години.
Разликата по 1въпрос няма.
По 2ри на газ е 6грд. а на метан е 12/15.
По 3ти, тук вече има две разлики дефузьора на метан трябва да е с около 2мм. по малък *работи добре и на газ*. Втората разлика е в размера на отвотите на самия дефузьор, те са малко по голями около 3мм. *пак работи добре на газ*.
С тези неща се изчерпват разликите междо двете горива.

За да си направя да ми работи читаво системата и на двете горива, разбирам че трябва да сменя плочката/дефузер-(или бъркам понятията :, ако бъркам моля да ме извините и да го обясните като на малоумник :) с такава за метан, +11-12град за да се доближа до идеалното положение,

ако може да се нарече идеално де :) те хората са направили ДВГ да си бачка на бензин, ама кво все пак колата е на 16г :) а и като нема пари за бенз, ще е на каквото можем да си позволим :) аз 110 000км съм минал на газ и по газовата/550лж-2002г/ след инсталация мах-120-170лв разходи,/в това число смяна на менмрани-два пъти че единия път не улучих майстора :), малко регул, като 12-15лв*5 техн преглед, а да не говорим че газта беше 30% от бензина когато си я сложих :) 5 отивания до морето и уредбата се изплати :) а ако сметна май и колата само от разликата в бенз/ЛПГ, а и метан ако сложа/1000лв/ тая уредба ще се избие за около 16000км /3-12месеца/ -на ЛПГ(13лв-6лв=7лв/100км), не ми се смята на база бенц, ама 24лв-6лв=18лв/100км-6-7000км :) зависи от работата :) и къде ще се кара


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Чет 21 юни 2007 21:34


За плочката сменяш само дефузьора ако го намериш разбирасе или зялата плочка.


Потребителски аватар
Aylan
Мнения: 126
Регистриран на: Пет 19 ное 2004 9:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

дифузер

Мнениеот Aylan » Чет 21 юни 2007 22:07


е КАКВО Е ТОВА ДИФУЗЕР НЕ МОГА ДА СЕ ОРИЕНТИРАМ :(
АКО ИМАШ СНИМКА МЕТНИ ТУК :(


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Чет 21 юни 2007 22:19


Това е най стеснената час на плочката с дупките за газта.


perdeee
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 15 фев 2009 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: 1.8ми на бензин+ газ+метан

Мнениеот perdeee » Нед 12 апр 2015 10:08


Здравейте реших да пиша тук за да не отварям нова тема.Въпросът е че в момента си правя колата Пасат 1.8 ABS която до момента имаше метан сега да има и газова уредба но не знам дали е нужна втора плочка? Тази на метана е под моното а си мисля тази за газта да я сложа на тръбата за въздушния филтър и се чудя дали така е правилно да се направи и ако не е дайте съвети как трябва да стане.Благодаря ви предварително и весел празник на всички.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта