Проблем с газовото на голф 3
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 19:27
- Автомобил: Bora
- Двигател: AHL
- Местоположение: варна
Проблем с газовото на голф 3
Имам следния проблем днес като си дойдох пуснах газта и без проблемно запалих поработи 3-4 мин и я огасих след което спрях гаста поради изтичане на гас от единия клапан който е преди изпарителя. час по късно трябваше да изляза с колата но уви не запали. Проверих дава искра. интерисува ме може ли кранчето на бутилката може ли да е задържало заворено или нещо подобно. Ако може някой савет как да отстаня проблема
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем с газовото на голф 3
Сигурно е изтекла газта, оправи клапана първо преди да сипваш газ в бутилката
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 19:27
- Автомобил: Bora
- Двигател: AHL
- Местоположение: варна
Re: Проблем с газовото на голф 3
как да изтече като аз спирам кранчето на бутилката пък и то съвсем леко изпускаше
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с газовото на голф 3
Не зная как ги карате тези коли... Съвсем леко изпускало
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 19:27
- Автомобил: Bora
- Двигател: AHL
- Местоположение: варна
Re: Проблем с газовото на голф 3
там е работата че не се кара аз я взех преди 3 седмици и имам навъртяни 15 км даже може да се кажи че не познавам още автомобила след свяко излизане с него остановявам проблем. Почнах да се съжалявам че го взех
- agumba
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
- Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
- Двигател: 1600 VTEC 110 hp
- Местоположение: Ст.Загора
Re: Проблем с газовото на голф 3
Туй да ти е проблема, отиди на газаджия, да ти уплътни навсякъде, няма да е кой-знае колко пари! С газта шега не бива, и най-малката немарливост може да има тежки последствия!
Искам да използвам темата ти, да не пускам нова, за един дребен въпрос! Днес бях на диагностика на ГИ, и ми установиха, че при падане на оборотите под 1000, тоест, на свободен ход, ГИ е настроен да минава на бензин?! Как става това, при положение, че индикатора в купето ми показва, че работи на газ? Да не би, компютъра на ГИ в тоя случай, да командва и бензиновото впръскване? И това да е причина, особено в по-топло време, при добре загрял двигател, да ми гасне често, на свободен ход? Интересното е, че гасне само когато ми показва, че работи на газ, на бензин не го прави! Изобщо, някой може ли да обясни, точно каква е схемата в тоя случай, щото хептен се обърках...
Искам да използвам темата ти, да не пускам нова, за един дребен въпрос! Днес бях на диагностика на ГИ, и ми установиха, че при падане на оборотите под 1000, тоест, на свободен ход, ГИ е настроен да минава на бензин?! Как става това, при положение, че индикатора в купето ми показва, че работи на газ? Да не би, компютъра на ГИ в тоя случай, да командва и бензиновото впръскване? И това да е причина, особено в по-топло време, при добре загрял двигател, да ми гасне често, на свободен ход? Интересното е, че гасне само когато ми показва, че работи на газ, на бензин не го прави! Изобщо, някой може ли да обясни, точно каква е схемата в тоя случай, щото хептен се обърках...
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 132 госта