Голф 3 1.6 АЕК от обикновена газова на газов инжекцион ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
yan1ty
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 25 май 2012 0:02
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: ASV

Голф 3 1.6 АЕК от обикновена газова на газов инжекцион ?

Мнениеот yan1ty » Пет 20 мар 2015 21:45


Здравейте колеги, колата е 1.6 АЕК 101 коня. С монтирана обикновена газова уредба (знам,че не е правилно).
При рязко подаване на газ, за секунда оборотите падат на 600-700 и тогава тръгват на горе, няма го това моментално реагиране, това става въпрос за каране на газ. При студен двигател също оборотите доста играят и от време на време колата гасне.

Питането ми е, какво е нужно, за да направя обикновената газова в газов инжекцион? Кои неща могат да се ползват от газовата и какво друго трябва да се замени?
И другото питане, дали след такава евентуална интервенция, проблемите с оборотите и поемането на газта ще изчезнат? И колко пари ще ми струва това?

Лека вечер.




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 3 1.6 АЕК от обикновена газова на газов инжекцион ?

Мнениеот Bai Sando » Пет 20 мар 2015 21:58


От обикновената уредба ти остава единствено бутилката и тръбата за газта до от пред.
Ще ти трябват изпарител,рейка и газов компютър.И малко маркучи.
Първите три ще ти излязат около 350-400лв.Монтажа и настройката вече не мога да знам колко ще е.
За да ти гасне и се зачудва,може да иска настройка на изпарителя,или ако е много стар,да му се видят мембраните как са.Аз карах АЕК с обикновена газова и си вървеше и гореше идеално.Оборотите нито веднъж не са му падали.Може от някъде да смуче въздух или моторчето за празния ход да заяжда или да е мръсно. :th_up


Потребителски аватар
yan1ty
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 25 май 2012 0:02
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: ASV

Re: Голф 3 1.6 АЕК от обикновена газова на газов инжекцион ?

Мнениеот yan1ty » Пет 20 мар 2015 22:03


Един баш майстор беше напълно сигурен,че проблемите с оборите са, щото не била с газов инжекцион.
В най-скоро време ще я закарам да видят изпарителя.
П.с. И при мен разхода е идеален, само това зачудване и оборотите ме дразнят.
Благодаря ти, колега :)


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 3 1.6 АЕК от обикновена газова на газов инжекцион ?

Мнениеот Bai Sando » Пет 20 мар 2015 22:10


Щом ти гори нормално и проблема е само в ниските обороти,би трябвало с настройка от изпарителя да се оправи,но може стъпковия мотор да заяжда.
А баш майстора не го слушай :mrgreen


Потребителски аватар
yan1ty
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 25 май 2012 0:02
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: ASV

Re: Голф 3 1.6 АЕК от обикновена газова на газов инжекцион ?

Мнениеот yan1ty » Пет 20 мар 2015 22:30


Ще го имам предвид. Тенкю :)

edit: Да отбележа на бензин нямам проблеми с оборотите, колата си работи нормално/


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Голф 3 1.6 АЕК от обикновена газова на газов инжекцион ?

Мнениеот krraynov » Съб 21 мар 2015 0:09


Bai Sando написа:Щом ти гори нормално и проблема е само в ниските обороти,би трябвало с настройка от изпарителя да се оправи,но може стъпковия мотор да заяжда.
А баш майстора не го слушай :mrgreen

Колеги, какъв стъпков мотор на двигател АЕК - той нали е пълна инжекция?
Аз съм карал Пасат Б4 с АЕК мотор 101 к.с, беше с монтирана в италия газова уредба, която не беше пълен инжексион, а нещо хибридно, защото имаше отделен компютър с контрол от ламбда сондата, но без газови дюзи, а частта след изпарителя е като на газова уредба от вакуумен тип... Много добре си работеше уредбата, Landi Renzo беше.


Потребителски аватар
yan1ty
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 25 май 2012 0:02
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: ASV

Re: Голф 3 1.6 АЕК от обикновена газова на газов инжекцион ?

Мнениеот yan1ty » Съб 21 мар 2015 15:50


Колеги, прочетох няколко теми за регулиране на изпарителя.
Ето това винтче(черното пласмасово) Изображение въртях на ръка и мисля,че горе долу нацелих оборотите и сега работи по-добре.
Наистина ли това е винта за реглаж на оборотите или просто ми се иска да е така :D

Другото, което видях е това: Изображение нещо като медно винтче , то за какво служи ?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 3 1.6 АЕК от обикновена газова на газов инжекцион ?

Мнениеот Bai Sando » Съб 21 мар 2015 17:52


И от двете става.Месинговото винтче пуска постоянно газ.Пластмасовото е за чувствителността на мембраната.
По принцип е хубаво леко да е развито месинговото,така при спускане от баир или изключване от скорост и отнемане на газта,оборотите стоят стабилни.
А това дали е моно или пълна инжекция не знам какво общо има със стъпковия мотор.При АЕК/АБФ/2Е е със цилиндричните стъпкови мотори на Бош.При празен ход именно те контролират колко въздух да се подава и по този начин се поддържат 800-900 оборота.При по-новите модели вече стъпковите мотори са вградени в самата дроселова клапа.Но при АЕК той е външен :th_up


Потребителски аватар
yan1ty
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 25 май 2012 0:02
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: ASV

Re: Голф 3 1.6 АЕК от обикновена газова на газов инжекцион ?

Мнениеот yan1ty » Съб 21 мар 2015 17:56


Пробрах да въртя месинговото на ръка, но не се получи. Тоест трябва и него леко да го разхлабя, така ли ? :)


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 3 1.6 АЕК от обикновена газова на газов инжекцион ?

Мнениеот Bai Sando » Съб 21 мар 2015 18:02


Не е задължително.Ако при пускане на газта в движение,оборотите остават стабилни,без да играят и да се зачудва дали да изгасне,не го барай.
Аз на моя го бях нагласил само от пластмасовия и си работеше чудесно.
За да уцелиш точната настройка,трябва да пали на газ на половин оборот дето се казва.Ако върти в повече,или се дави или не и достига газ.Това ако копчето ти позволява директно палене на газ естествено.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19303
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 3 1.6 АЕК от обикновена газова на газов инжекцион ?

Мнениеот stefan4o » Съб 21 мар 2015 18:07


Кофти оборотите на ПХ нямат общо с това, че колата ти с е АГУ, а не с ГИ. Ако не вярваш сложи й ГИ и ела да ти разваля настройката собственоръчно :icon_lol Пробвай с настройка от пластмасовия винт на изпарителя.
Крайнов - карал си кола с ламбда-контрол система. Това е нещо като моят електронен карбуратор - ни карбуратор, ни моноинжекция или и двете заедно... Та с ламбда-контрола уредбата си е пак обикновена, но с ужким по-прецизно регулирана смес.
Иначе ти пак можеш да си я направиш ГИ - аз бих, ако бях на твое място. Няма да навлизам в излишни полемики защо, тя и така си горяла малко и т.н. :mhihi


Потребителски аватар
yan1ty
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 25 май 2012 0:02
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: ASV

Re: Голф 3 1.6 АЕК от обикновена газова на газов инжекцион ?

Мнениеот yan1ty » Съб 21 мар 2015 18:14


Bai Sando написа:Не е задължително.Ако при пускане на газта в движение,оборотите остават стабилни,без да играят и да се зачудва дали да изгасне,не го барай.
Аз на моя го бях нагласил само от пластмасовия и си работеше чудесно.
За да уцелиш точната настройка,трябва да пали на газ на половин оборот дето се казва.Ако върти в повече,или се дави или не и достига газ.Това ако копчето ти позволява директно палене на газ естествено.


Колата е направена винаги да пали само на бензин и след това като я изфорсирам до над 1500 оборота и сменя на газ.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта