Здравейте колеги, колата е 1.6 АЕК 101 коня. С монтирана обикновена газова уредба (знам,че не е правилно).
При рязко подаване на газ, за секунда оборотите падат на 600-700 и тогава тръгват на горе, няма го това моментално реагиране, това става въпрос за каране на газ. При студен двигател също оборотите доста играят и от време на време колата гасне.
Питането ми е, какво е нужно, за да направя обикновената газова в газов инжекцион? Кои неща могат да се ползват от газовата и какво друго трябва да се замени?
И другото питане, дали след такава евентуална интервенция, проблемите с оборотите и поемането на газта ще изчезнат? И колко пари ще ми струва това?
Лека вечер.
Голф 3 1.6 АЕК от обикновена газова на газов инжекцион ?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 1.6 АЕК от обикновена газова на газов инжекцион ?
От обикновената уредба ти остава единствено бутилката и тръбата за газта до от пред.
Ще ти трябват изпарител,рейка и газов компютър.И малко маркучи.
Първите три ще ти излязат около 350-400лв.Монтажа и настройката вече не мога да знам колко ще е.
За да ти гасне и се зачудва,може да иска настройка на изпарителя,или ако е много стар,да му се видят мембраните как са.Аз карах АЕК с обикновена газова и си вървеше и гореше идеално.Оборотите нито веднъж не са му падали.Може от някъде да смуче въздух или моторчето за празния ход да заяжда или да е мръсно.
Ще ти трябват изпарител,рейка и газов компютър.И малко маркучи.
Първите три ще ти излязат около 350-400лв.Монтажа и настройката вече не мога да знам колко ще е.
За да ти гасне и се зачудва,може да иска настройка на изпарителя,или ако е много стар,да му се видят мембраните как са.Аз карах АЕК с обикновена газова и си вървеше и гореше идеално.Оборотите нито веднъж не са му падали.Може от някъде да смуче въздух или моторчето за празния ход да заяжда или да е мръсно.

Re: Голф 3 1.6 АЕК от обикновена газова на газов инжекцион ?
Един баш майстор беше напълно сигурен,че проблемите с оборите са, щото не била с газов инжекцион.
В най-скоро време ще я закарам да видят изпарителя.
П.с. И при мен разхода е идеален, само това зачудване и оборотите ме дразнят.
Благодаря ти, колега :)
В най-скоро време ще я закарам да видят изпарителя.
П.с. И при мен разхода е идеален, само това зачудване и оборотите ме дразнят.
Благодаря ти, колега :)
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 1.6 АЕК от обикновена газова на газов инжекцион ?
Щом ти гори нормално и проблема е само в ниските обороти,би трябвало с настройка от изпарителя да се оправи,но може стъпковия мотор да заяжда.
А баш майстора не го слушай
А баш майстора не го слушай

Re: Голф 3 1.6 АЕК от обикновена газова на газов инжекцион ?
Ще го имам предвид. Тенкю :)
edit: Да отбележа на бензин нямам проблеми с оборотите, колата си работи нормално/
edit: Да отбележа на бензин нямам проблеми с оборотите, колата си работи нормално/
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Голф 3 1.6 АЕК от обикновена газова на газов инжекцион ?
Bai Sando написа:Щом ти гори нормално и проблема е само в ниските обороти,би трябвало с настройка от изпарителя да се оправи,но може стъпковия мотор да заяжда.
А баш майстора не го слушай
Колеги, какъв стъпков мотор на двигател АЕК - той нали е пълна инжекция?
Аз съм карал Пасат Б4 с АЕК мотор 101 к.с, беше с монтирана в италия газова уредба, която не беше пълен инжексион, а нещо хибридно, защото имаше отделен компютър с контрол от ламбда сондата, но без газови дюзи, а частта след изпарителя е като на газова уредба от вакуумен тип... Много добре си работеше уредбата, Landi Renzo беше.
Re: Голф 3 1.6 АЕК от обикновена газова на газов инжекцион ?
Колеги, прочетох няколко теми за регулиране на изпарителя.
Ето това винтче(черното пласмасово)
въртях на ръка и мисля,че горе долу нацелих оборотите и сега работи по-добре.
Наистина ли това е винта за реглаж на оборотите или просто ми се иска да е така :D
Другото, което видях е това:
нещо като медно винтче , то за какво служи ?
Ето това винтче(черното пласмасово)

Наистина ли това е винта за реглаж на оборотите или просто ми се иска да е така :D
Другото, което видях е това:

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 1.6 АЕК от обикновена газова на газов инжекцион ?
И от двете става.Месинговото винтче пуска постоянно газ.Пластмасовото е за чувствителността на мембраната.
По принцип е хубаво леко да е развито месинговото,така при спускане от баир или изключване от скорост и отнемане на газта,оборотите стоят стабилни.
А това дали е моно или пълна инжекция не знам какво общо има със стъпковия мотор.При АЕК/АБФ/2Е е със цилиндричните стъпкови мотори на Бош.При празен ход именно те контролират колко въздух да се подава и по този начин се поддържат 800-900 оборота.При по-новите модели вече стъпковите мотори са вградени в самата дроселова клапа.Но при АЕК той е външен
По принцип е хубаво леко да е развито месинговото,така при спускане от баир или изключване от скорост и отнемане на газта,оборотите стоят стабилни.
А това дали е моно или пълна инжекция не знам какво общо има със стъпковия мотор.При АЕК/АБФ/2Е е със цилиндричните стъпкови мотори на Бош.При празен ход именно те контролират колко въздух да се подава и по този начин се поддържат 800-900 оборота.При по-новите модели вече стъпковите мотори са вградени в самата дроселова клапа.Но при АЕК той е външен

Re: Голф 3 1.6 АЕК от обикновена газова на газов инжекцион ?
Пробрах да въртя месинговото на ръка, но не се получи. Тоест трябва и него леко да го разхлабя, така ли ? :)
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 1.6 АЕК от обикновена газова на газов инжекцион ?
Не е задължително.Ако при пускане на газта в движение,оборотите остават стабилни,без да играят и да се зачудва дали да изгасне,не го барай.
Аз на моя го бях нагласил само от пластмасовия и си работеше чудесно.
За да уцелиш точната настройка,трябва да пали на газ на половин оборот дето се казва.Ако върти в повече,или се дави или не и достига газ.Това ако копчето ти позволява директно палене на газ естествено.
Аз на моя го бях нагласил само от пластмасовия и си работеше чудесно.
За да уцелиш точната настройка,трябва да пали на газ на половин оборот дето се казва.Ако върти в повече,или се дави или не и достига газ.Това ако копчето ти позволява директно палене на газ естествено.
- stefan4o
- Мнения: 19303
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 1.6 АЕК от обикновена газова на газов инжекцион ?
Кофти оборотите на ПХ нямат общо с това, че колата ти с е АГУ, а не с ГИ. Ако не вярваш сложи й ГИ и ела да ти разваля настройката собственоръчно
Пробвай с настройка от пластмасовия винт на изпарителя.
Крайнов - карал си кола с ламбда-контрол система. Това е нещо като моят електронен карбуратор - ни карбуратор, ни моноинжекция или и двете заедно... Та с ламбда-контрола уредбата си е пак обикновена, но с ужким по-прецизно регулирана смес.
Иначе ти пак можеш да си я направиш ГИ - аз бих, ако бях на твое място. Няма да навлизам в излишни полемики защо, тя и така си горяла малко и т.н.

Крайнов - карал си кола с ламбда-контрол система. Това е нещо като моят електронен карбуратор - ни карбуратор, ни моноинжекция или и двете заедно... Та с ламбда-контрола уредбата си е пак обикновена, но с ужким по-прецизно регулирана смес.
Иначе ти пак можеш да си я направиш ГИ - аз бих, ако бях на твое място. Няма да навлизам в излишни полемики защо, тя и така си горяла малко и т.н.

Re: Голф 3 1.6 АЕК от обикновена газова на газов инжекцион ?
Bai Sando написа:Не е задължително.Ако при пускане на газта в движение,оборотите остават стабилни,без да играят и да се зачудва дали да изгасне,не го барай.
Аз на моя го бях нагласил само от пластмасовия и си работеше чудесно.
За да уцелиш точната настройка,трябва да пали на газ на половин оборот дето се казва.Ако върти в повече,или се дави или не и достига газ.Това ако копчето ти позволява директно палене на газ естествено.
Колата е направена винаги да пали само на бензин и след това като я изфорсирам до над 1500 оборота и сменя на газ.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта