Passat B4 1.8 проблем след смяна на мембрани

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
milen_1975
Мнения: 331
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 12:11
Автомобил: VW Passat Variant B4
Двигател: 1.8 ABS 1993
Местоположение: София/Видин

Passat B4 1.8 проблем след смяна на мембрани

Мнениеот milen_1975 » Пон 18 фев 2013 15:01


Здравейте колеги! Преди Коледаните празници смених мембраните на изпарителя, и от тогава започнаха проблемите. Изпарителя ми е Заволи и уредбата е слагана 2007 год. в един прехвален и не евтин сервиз в София в Лозенец(няма да му споменавам името). Изминал съм около 80 000 км с нея. Минавах около 400 - 420 км извънградско с 40 л бутилка, а когато е сложих уредбата и 460 км съм засичал веднъж на път за морето. 5 год никави проблеми само 3 пъти е минвала на стенда за реглаж, и това е! След смяната на мембраните декември, започна при загрял двигател да пригасва, да придърпва при подаване на газ. Като започне да пригасва и изфорсирам от педала, се изфорсирва обаче със закъснение все едно нема центровка, или симтомите на Хол датчика когато се прецака. Превключвам на бензин, и проблема остава но за около минута, и след това се оправя....Превключа ли на газ, пак започва същото....Между другото имам проблем със стъпковия мотор или с ТПС, че оборотите правят каквото си искат. Но проблема с оборотите си го имаше и преди, ама не ми пригасваше и придърпваше преди смяната на мембраните :banghead Мембраните съм ги платил, като за Италиански, ама ме съмнява, че са си наше менте. След 900 - 1000 км минах при майстора на реглаж, каза, че предварението на делкото е супер и това е....




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B4 1.8 проблем след смяна на мембрани

Мнениеот stefan4o » Пон 18 фев 2013 15:08


А след като са сменени мембраните правена ли е настройка от тройника и от винта на изпарителя? Ако само са го отворили, сменили и затворили, мисля, че е нормално. Все пак "онези" настройки са били за изпечена 100-годишна мембрана (работната й характеристика няма как да не се промени след такъв пробег и години, заради което се е налагало и да се дорегулира, както казваш три пъти през тоя период). Давам го само като идея, понеже не си уточнил нищо за настройки, само сте гледали предварение.


Потребителски аватар
milen_1975
Мнения: 331
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 12:11
Автомобил: VW Passat Variant B4
Двигател: 1.8 ABS 1993
Местоположение: София/Видин

Re: Passat B4 1.8 проблем след смяна на мембрани

Мнениеот milen_1975 » Пон 18 фев 2013 15:14


Той вкара маркуча в ауспуха и на по диаграмата на монитора отрегулира притока на газ и въздух. Мисля, че не е пипано нищо по изпарителя. А относно разхода, изобщо не ми е паднал след смяната, пак си минавам като със старите около 400 - 410 - 420 км изваънградско. :smile


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B4 1.8 проблем след смяна на мембрани

Мнениеот stefan4o » Пон 18 фев 2013 15:18


Извинявай, не съм разбрал. Т.е. преди и след смяната нямаш разлика в разхода? Честно да ти кажа, аз след като смених мембраните, които бяха оригиналните, с които бяха изминати около 50-60 000км разлика в разхода нямаше... :th_up Старата мембрана изглеждаше нормално, но в незагрят вид (разбирай на околна температура). Мисля, че ми се коригира само отчасти работата на празен ход.
А кое те накара да ги смениш мембраните?


Потребителски аватар
milen_1975
Мнения: 331
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 12:11
Автомобил: VW Passat Variant B4
Двигател: 1.8 ABS 1993
Местоположение: София/Видин

Re: Passat B4 1.8 проблем след смяна на мембрани

Мнениеот milen_1975 » Пон 18 фев 2013 15:29


Ами, да ти кажа честно, нищо не ме накара! Просто след 80 000 км прецених, че им е време. Ама сигурно новите мембрани са БГ ментаци. Майстора, като отвори изпарителя, вътре имаше като графитна смазка суха сигурно с дебелина 1 пръст. Но защо пригасването и придърпването започва на загрял двигател 90 - 95 градуса?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B4 1.8 проблем след смяна на мембрани

Мнениеот stefan4o » Пон 18 фев 2013 15:33


Поради много причини може да е това. Това, че си сменил мембраните може да е просто съвпадение. :wink Ако колата прекъсва и придърпва на 90-95 градуса би трябвало причината да може да се установи от газ-анализатор, на какъвто явно си ходил ти, колега. Може да ти прозвучи смешно или нелепо, но аз съм на принципа сам и на ухо и усет в движение да си настройвам колата, отколкото да ходя по газ-анализатори... Има доста писано по въпроса с настройката в раздела, хвърли едно око и опитай, така или иначе няма какво да загубиш, в най-лошият случай ще отидеш при човека с анализатора и ще ти върне сегашното положение :c020 Според мен е по-редно да се съсредоточиш оправянето на придърпването, защото то вероятно е косвено свързано с "високия" разход на колата, а не върху разликата 400-410 до 460км засечени еднократно...


Потребителски аватар
milen_1975
Мнения: 331
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 12:11
Автомобил: VW Passat Variant B4
Двигател: 1.8 ABS 1993
Местоположение: София/Видин

Re: Passat B4 1.8 проблем след смяна на мембрани

Мнениеот milen_1975 » Пон 18 фев 2013 15:39


Преди реглажа след смяната на мембраните пак правеше подобен проблем. Като е закачи на стенда и ми каза, че е бил много малък притока на газ, и сега щял да изчезне проблема. Верно, че изчезна, ама за около 3 седмици до месец, и ето го отново с пълна сила :mhihi Освен ще му звънна да му кажа, че не стааааааааа работата :biggrin


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B4 1.8 проблем след смяна на мембрани

Мнениеот stefan4o » Пон 18 фев 2013 15:52


И това е вариант. Отиди и го помоли да погледне и да даде становище. :th_up


Потребителски аватар
milen_1975
Мнения: 331
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 12:11
Автомобил: VW Passat Variant B4
Двигател: 1.8 ABS 1993
Местоположение: София/Видин

Re: Passat B4 1.8 проблем след смяна на мембрани

Мнениеот milen_1975 » Пет 22 фев 2013 21:47


Най-напред ще пробам със смяна на бензиностанцията! По принцип зареждах до сега на ЕКО, но вече втори път заредих на ОМВ-то на Окр. Болница(София) и не ми е правила коата по горе описаният проблем! Дали всичко това не е свързано с некачествена газ??? :mhihi :banghead


Потребителски аватар
начко
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 29 дек 2012 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КазанлъК

Re: Passat B4 1.8 проблем след смяна на мембрани

Мнениеот начко » Нед 24 фев 2013 23:28


Не отлагай във времето с различни газстанции.Иди и рекламирай.Ако ли не,сменяй изпарителя.


Потребителски аватар
milen_1975
Мнения: 331
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 12:11
Автомобил: VW Passat Variant B4
Двигател: 1.8 ABS 1993
Местоположение: София/Видин

Re: Passat B4 1.8 проблем след смяна на мембрани

Мнениеот milen_1975 » Пон 25 фев 2013 23:48


Да прав си колега, ще звънна на газаджията. Тази вечер и с газ от ОМВ започна да ми прикюфква да придърпва в движение, и пригасва на празен ход. Като пригасне и педала на газта ми пропада за момент. Мислех си, че на ЕКО са скапали газта, ама явно проблема си остава същия. Не е от некачествена газ, а може би от некачествени мембрани :banghead


Потребителски аватар
milen_1975
Мнения: 331
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 12:11
Автомобил: VW Passat Variant B4
Двигател: 1.8 ABS 1993
Местоположение: София/Видин

Re: Passat B4 1.8 проблем след смяна на мембрани

Мнениеот milen_1975 » Пет 01 мар 2013 2:35


Ходих до вчера до газаджията. Човека пак забоде "маркуча" в ауспуха, погледна компютъра и каза, че всичко е наред. Единствено направи малка корекция на притока на газта, че била малко в повече. Пак гледа тампона, центровката, делкото и демек всичко е наред. А преди това едвам се завлекох до там, по светофарите мени обороти, сваля, вдига ужас направо. Обърна ли на бензин, пак като преди, минута-две и се оправя. Каза, че щом прави така евентуално е тръгнала да си ходи бобината и комутатора. Разправям, че проблема е предимно на газ след смяната на мембраните. Каза ми да го покарам по дълго на бензин, да съм видял, че и на газ ще започне да го прави същото. :banghead

Последна промяна от milen_1975 на Пет 01 мар 2013 14:57, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B4 1.8 проблем след смяна на мембрани

Мнениеот i.e.i » Пет 01 мар 2013 7:46


Смени изпарителя ,или поне "майстора".


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B4 1.8 проблем след смяна на мембрани

Мнениеот stefan4o » Пет 01 мар 2013 7:48


По-добре първо майстора, че да не хвърлиш здрав изпарител :mhihi


Потребителски аватар
milen_1975
Мнения: 331
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 12:11
Автомобил: VW Passat Variant B4
Двигател: 1.8 ABS 1993
Местоположение: София/Видин

Re: Passat B4 1.8 проблем след смяна на мембрани

Мнениеот milen_1975 » Пет 01 мар 2013 15:02


Ами незнам, по прицип в целя скъпчийски сервиз този е най-читавия и стар работник от 13 год. Всички останали са гола вода. Единствено за него не съм чул лоши отзиви, а и до този момент не съм имал и аз оплакване от него за 5 год. Може мембраните да са старички(ако вообще имат срок на годност без да се употребяват) или са си родно пройзводство. :mhihi



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта