газов филтър
- vwfena
- Мнения: 1827
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 0:14
- Автомобил: VW passat
- Двигател: PB 1991
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
Re: газов филтър
Моя газаджията го смени на 15000 понеже е гаранционна още. 

Re: газов филтър
Кой филтър на течна или газова фаза.На течна може и през 10000 може и на 40000 зависи от къде сипваш газ .Газова ваза пак зависи м/у10000 и 15000 пак от газостанцията.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: газов филтър
При мен има само един филтър и той се намира в газовия клапан преди изпарителя(вакумно Ловато). При газовия инжекцион може и два да са.
Сменям го на различни интервали, но знам че принципно е добре да се прави на ок 10х. Наистина има значение каква газ минава през него, ако е мръсна може и по- рано да се задръсти.
Сменям го на различни интервали, но знам че принципно е добре да се прави на ок 10х. Наистина има значение каква газ минава през него, ако е мръсна може и по- рано да се задръсти.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: газов филтър
минах около 11К на въздушен и около 10К на газовия и смятам тази неделя да ги сменя заедно
АГУ е ел. ловато обикновенно
има ли тънкост при смяната на газовия филтър?
и гледам има различни - хартиени, полиестерни какви са за предпочитане?
след като затворя кранчетата на бутилката да оставя колата да работи на място да изгори останалата газ?
АГУ е ел. ловато обикновенно
има ли тънкост при смяната на газовия филтър?
и гледам има различни - хартиени, полиестерни какви са за предпочитане?
след като затворя кранчетата на бутилката да оставя колата да работи на място да изгори останалата газ?
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: Пет 05 ное 2010 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: казанлък
Re: газов филтър
parno написа:минах около 11К на въздушен и около 10К на газовия и смятам тази неделя да ги сменя заедно
АГУ е ел. ловато обикновенно
има ли тънкост при смяната на газовия филтър?
и гледам има различни - хартиени, полиестерни какви са за предпочитане?
след като затворя кранчетата на бутилката да оставя колата да работи на място да изгори останалата газ?
Не забравяй преди да сложиш новите филтри да развиеш кранчетата на газта и дай на контакт все едно,че палиш за да издуха графита който евентуално е останал в тръбата.
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: газов филтър
вземи си филтър да пише на него ловато и от вътре има мрежичка
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: Вто 23 фев 2010 18:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: газов филтър
Колеги незнам вие от къде сипвате и как карате и точно кога си сменяте филтрите на газовата , Но аз лично сипвам само от ЕКО и филтъра на течната фаза го сменям на 5000км и няма да ви казвам какви л*йна излизат от него. А на изпарената газ го сменям на 10000км , отварял съм го да видя за какво става въпрос, ами какво да ви кажа, същата работа ама там е малко по културно изср*но ... и все пак знайте ! , караме горива с европейско качество .. хахахахах , смях смях .... Важното е да сме оптимисти в всяка една ситуация ..... България форевър : )
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: газов филтър
сега чувам че трябва да се сменя на 10 000,моя вече направи 70 000 км.Миналата година го отворих,погледнах и затворих,ще кара още малко 

- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: газов филтър
Никой никъде не може да каже кога трябва да се сменя този филтър, има няколко подхода, единия е профилактична смяна, някой фирми препоръчват смяна на 10 000км., това е предимно с цел да вземат пари за смяната, да не забравяме че хиляди автомобили карат на газ.
Лично аз сменям този филтър само когато се запуши, и на моята кола и на клиентските коли, разликата е че някое пътуване някога може да завърши на бензин, голяма работа, процента на тези запушвания е толкова нисък че практически няма никакъв смисъл от профилактични смени.
Важния филтър който се сменя на 10 000 км при ГИ е филтъра на изпарената газ, за него е задължително да се спазва сменята за да не се замърсява рейката.
Лично аз сменям този филтър само когато се запуши, и на моята кола и на клиентските коли, разликата е че някое пътуване някога може да завърши на бензин, голяма работа, процента на тези запушвания е толкова нисък че практически няма никакъв смисъл от профилактични смени.
Важния филтър който се сменя на 10 000 км при ГИ е филтъра на изпарената газ, за него е задължително да се спазва сменята за да не се замърсява рейката.

-
- Мнения: 355
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: газов филтър
на електрическа Ловато на голф моно само един филтър ли има преди изпарителя.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: газов филтър
да,на самия клапан е
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: газов филтър
Преди малко смених и двата филтъра на ГИ.
Зареждам основно на ЕКО и от време на време на Петрол.
Филтрите бяха на 20 000 км. и газаджията каза, че можели да карат още.
Зареждам основно на ЕКО и от време на време на Петрол.
Филтрите бяха на 20 000 км. и газаджията каза, че можели да карат още.
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: газов филтър
Маслото на колата защо го сменяш на 10 000км., аз ти казвам че може да изкара спокойно 30-40 000 км., италианците преди теб не са го сменяли по 60 000км., така че кой какво бил казал не е важно, важно е какво казва производителя който носи гаранцията на системата.
Това се казва евтини на брашното и скъпи на триците, идват ми на по 30-40 000км., с несменен филтър на ГИ и вече поразбита рейка, и ме питат какво и стана на уредбата изведнъж, нищо и няма, само дето се налага да заплащате ненужни ремонти.
Това се казва евтини на брашното и скъпи на триците, идват ми на по 30-40 000км., с несменен филтър на ГИ и вече поразбита рейка, и ме питат какво и стана на уредбата изведнъж, нищо и няма, само дето се налага да заплащате ненужни ремонти.

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта