Как да настроя изпарителя за палене

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
ivan ivanov81
Мнения: 23
Регистриран на: Съб 11 фев 2012 19:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko tarnovo

Как да настроя изпарителя за палене

Мнениеот ivan ivanov81 » Съб 23 мар 2013 10:26


Става вьпрос за пасат Б3 не знам каде трябва да вьртя. Защото след пьрвото палене няма проблем. Много вьрти докато запали пьрвия пьт на студен мотор. На бензин няма проблем пали от раз,ама тои стана много скъп. Искам да попитам и дали разход в града 14 на сто е голям при тая зима и като винаги се пали на бензин. По горе забравих да напиша,че Пасата е 1.8 90кс. РП мотор а изпорителя е турски Мимгаз.




phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Как да настроя изпарителя за палене

Мнениеот phantom_ » Съб 23 мар 2013 18:23


Ако изпарителя е електрически подай някколко пати на контакт за да пусне повече гас преди да запалиш студен двигателя/по обогатена горивна смес/,точно колко пати определи чрез опити!А за разхода ти според мен е много добър за градско но нека и колегите се изкажат. :mhihi


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Как да настроя изпарителя за палене

Мнениеот kr1s0 » Нед 24 мар 2013 13:45


Аз с вакуумно ловато леко съм скопил колата,но в нормални граници докарвам с 20лв 140+ км винаги.Но паленето и при мен е трудно (само първото за деня),ако я запаля сега и отида после в 20;00 с врътването пали на газ ... не мога да си обясня това явление,а ми се иска да си паля директно на газ.С обогатителя трябва 3-4пъти да нацвъкам,за да запали,и то пак много трудно.Някой има ли идея как мога да се справя с този проблем ?
Не е от скопяването проблема,защото и на 16разход съм я карал,и пак не пали :mhihi


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Как да настроя изпарителя за палене

Мнениеот eurogas » Нед 24 мар 2013 17:38


Аз мога да го обясня, това е елементарна физика, физичните свойства на газта са такива, ако не е затоплена агрегатното и състояние е течно, затова се пали на бензин и след стопляне на двигателя се преминава на газ, това го знаят и децата.

Това че вие изнасилвате и техниката, и физиката, си е лично ваше решение, но поне не задавайте смешни въпроси, кризата ли е причината да мъчиме колите, че незнам колко е евтино да счупиш стартера от въртене за да спестиш кило бензин ??? :th_up


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Как да настроя изпарителя за палене

Мнениеот Iezekil » Пон 25 мар 2013 11:21


Абсолютно-палете си на бензин и минавайте на газ като искате веднага.Освен всичко останало,това упражнение е полезно за дюзата.Не се ли приплаква с бензинец доста бързо спича горката.
Върти се месинговия винт за отверка,отгоре.За налягането.
Разхода е нормален за тази кола и този изпарител.Можеш да свалиш мъничко още,но с друг изпарител.Тогава и паленето може да е по-лесно.Имал съм дълги годин проблем с повторното палене на студен мотор/паля на бензин само/,проблема изчезна заедно с изпаритела.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта