Как да настроя изпарителя за палене
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Съб 11 фев 2012 19:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko tarnovo
Как да настроя изпарителя за палене
Става вьпрос за пасат Б3 не знам каде трябва да вьртя. Защото след пьрвото палене няма проблем. Много вьрти докато запали пьрвия пьт на студен мотор. На бензин няма проблем пали от раз,ама тои стана много скъп. Искам да попитам и дали разход в града 14 на сто е голям при тая зима и като винаги се пали на бензин. По горе забравих да напиша,че Пасата е 1.8 90кс. РП мотор а изпорителя е турски Мимгаз.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Как да настроя изпарителя за палене
Ако изпарителя е електрически подай някколко пати на контакт за да пусне повече гас преди да запалиш студен двигателя/по обогатена горивна смес/,точно колко пати определи чрез опити!А за разхода ти според мен е много добър за градско но нека и колегите се изкажат. 

Re: Как да настроя изпарителя за палене
Аз с вакуумно ловато леко съм скопил колата,но в нормални граници докарвам с 20лв 140+ км винаги.Но паленето и при мен е трудно (само първото за деня),ако я запаля сега и отида после в 20;00 с врътването пали на газ ... не мога да си обясня това явление,а ми се иска да си паля директно на газ.С обогатителя трябва 3-4пъти да нацвъкам,за да запали,и то пак много трудно.Някой има ли идея как мога да се справя с този проблем ?
Не е от скопяването проблема,защото и на 16разход съм я карал,и пак не пали
Не е от скопяването проблема,защото и на 16разход съм я карал,и пак не пали

- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как да настроя изпарителя за палене
Аз мога да го обясня, това е елементарна физика, физичните свойства на газта са такива, ако не е затоплена агрегатното и състояние е течно, затова се пали на бензин и след стопляне на двигателя се преминава на газ, това го знаят и децата.
Това че вие изнасилвате и техниката, и физиката, си е лично ваше решение, но поне не задавайте смешни въпроси, кризата ли е причината да мъчиме колите, че незнам колко е евтино да счупиш стартера от въртене за да спестиш кило бензин ???
Това че вие изнасилвате и техниката, и физиката, си е лично ваше решение, но поне не задавайте смешни въпроси, кризата ли е причината да мъчиме колите, че незнам колко е евтино да счупиш стартера от въртене за да спестиш кило бензин ???

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Как да настроя изпарителя за палене
Абсолютно-палете си на бензин и минавайте на газ като искате веднага.Освен всичко останало,това упражнение е полезно за дюзата.Не се ли приплаква с бензинец доста бързо спича горката.
Върти се месинговия винт за отверка,отгоре.За налягането.
Разхода е нормален за тази кола и този изпарител.Можеш да свалиш мъничко още,но с друг изпарител.Тогава и паленето може да е по-лесно.Имал съм дълги годин проблем с повторното палене на студен мотор/паля на бензин само/,проблема изчезна заедно с изпаритела.
Върти се месинговия винт за отверка,отгоре.За налягането.
Разхода е нормален за тази кола и този изпарител.Можеш да свалиш мъничко още,но с друг изпарител.Тогава и паленето може да е по-лесно.Имал съм дълги годин проблем с повторното палене на студен мотор/паля на бензин само/,проблема изчезна заедно с изпаритела.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта