Проблем с изпарител - Jetta MK2 1991 RP 1.8mi

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
gumba
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 28 май 2014 14:31
Автомобил: Jetta 1.8mi
Двигател: RP 1991

Проблем с изпарител - Jetta MK2 1991 RP 1.8mi

Мнениеот gumba » Пон 10 ное 2014 10:54


Здравейте колеги! Имам следния проблем с изпарителя- студена или топла колата си пали от раз, но като измина няколко километра ми падат оборотите на празен ход и като спра на кръстовище много тресе и губи обороти, даже се случва и да изгасне. Иначе колата си се форсира добре и набира също. Като пипна винтчето за празния ход (без да го въртя, а само го бутвам) и се вдигат оборотите на както си трябва. На какво може да се дължи проблема и евентуално неговото разрешаване. Изпарителя ми е Ланди Ренцо. Благодаря предварително за съвети :)




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Проблем с изпарител - Jetta MK2 1991 RP 1.8mi

Мнениеот Bai Sando » Пон 10 ное 2014 12:35


А как само го бутваш?Завърти го леко като загрее и почне да претриса докато ги стабилизира.
Да не ти е скъсан тампона под моното?Поразмърдай го при загрял мотор и виж дали ще почне да променя оборотите или да се чува свистящ звук от него :gruebel


Dushan
Мнения: 300
Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: София

Re: Проблем с изпарител - Jetta MK2 1991 RP 1.8mi

Мнениеот Dushan » Пон 10 ное 2014 17:38


gumba написа:Като пипна винтчето за празния ход (без да го въртя, а само го бутвам) и се вдигат оборотите на както си трябва.


Никое винтче не трябва да се движи когато го бутнеш. Не знам въобще защо си писал, след като във въпроса ти се намира отговора - оправи винтчето.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта