Здравейте,
Пасата е RP, 90г., с обикновенно АГУ-Ловато.
Забелязах днес че под изпарителя(снимката с близък план) капва лекичко кафяво мазна течност.
Няма намаляване на антифриза в казанчето или други притеснителни симптоми.
Един познат ми обясни че от там при загрят изпарител изтича мръсотията и да не се притеснявам.
Така ли е, или е начало на проблем с изпарителя?
ПАСАТ Б3 - сълзене под изпарителя Ловато
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: ПАСАТ Б3 - сълзене под изпарителя Ловато
krasi748 написа:от там при загрят изпарител изтича мръсотията и да не се притеснявам

добави и един подходящ "О" ринг на тази тапа, не помня как е заводски.
Принципно от там се източва тинята, но когато ти си я развинтиш, а не самичка.

-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 22:00
- Автомобил:
- Двигател: CAYB ++130кс
- Местоположение: varna
Re: ПАСАТ Б3 - сълзене под изпарителя Ловато
значи правилно съм се ориентирал че ще започне да създава проблеми от това сълзене.
Имаш ли по-вече инфо за този О - ринг ?
Явно в авто магазините се продават, но има ли значение за модела на изпарителя - Ловато, единично ли се продават, как се монтира ?
Имаш ли по-вече инфо за този О - ринг ?
Явно в авто магазините се продават, но има ли значение за модела на изпарителя - Ловато, единично ли се продават, как се монтира ?
- ikiio
- Мнения: 15
- Регистриран на: Нед 22 апр 2012 17:49
- Автомобил: Transporter T4
- Двигател: AAB
- Местоположение: София
Re: ПАСАТ Б3 - сълзене под изпарителя Ловато
http://www.gasmagazin.com/%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D1%83%D0%BF%D0%BB%D1%8A%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82-%D1%83%D0%BF%D0%BB%D1%8A%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D0%B8%D0%B7%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB-%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%BE-%D0%BC%D0%B0%D0%B6%D0%BE%D1%80.html
http://www.gasmagazin.com/%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D1%83%D0%BF%D0%BB%D1%8A%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82-%D1%83%D0%BF%D0%BB%D1%8A%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D0%B8%D0%B7%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB-%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%BE-%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8.html
ето ти ги уплътнителите поръчай и си свиркай
http://www.gasmagazin.com/%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D1%83%D0%BF%D0%BB%D1%8A%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82-%D1%83%D0%BF%D0%BB%D1%8A%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D0%B8%D0%B7%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB-%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%BE-%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8.html
ето ти ги уплътнителите поръчай и си свиркай
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 22:00
- Автомобил:
- Двигател: CAYB ++130кс
- Местоположение: varna
Re: ПАСАТ Б3 - сълзене под изпарителя Ловато
трябва ли да се разглобява изпарителя ? може ли да се направи смяната без да се отваря?
Притесняваме че като не е пипан вече 8г., след отварянето ще последват още куп други пробелми.
Притесняваме че като не е пипан вече 8г., след отварянето ще последват още куп други пробелми.
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: ПАСАТ Б3 - сълзене под изпарителя Ловато
Не трябва да се разглобява. Само развиваш тапата (добре е моторът да е работил) за да е течна мръсотията и да изтече от изпарителя. После сменяш о-пръстенчено, което е на самата тапа и завиваш обратно докрай.
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 22:00
- Автомобил:
- Двигател: CAYB ++130кс
- Местоположение: varna
Re: ПАСАТ Б3 - сълзене под изпарителя Ловато
Мерси колега, така и направих.
Покарах малко да позагрее и на изгасен двигател развих пробката. Излезе утайката от газта, нещо като битум ;) с много неприятна миризма. О-пръстенчето беше здраво, и затова отново завих пробката. Ще наблюдавам за евентуално по-сериозно сълзене, но ми се струва че е било заради насъбралата се мръсотия. Не е отваряно от поставянето на АГУ-то(вече над 45хил.км.) и мисля че при по-високите температури при градското каране е избило от пробката.
Ще продължа да наблюдавам мястото за да съм сигурен.

Покарах малко да позагрее и на изгасен двигател развих пробката. Излезе утайката от газта, нещо като битум ;) с много неприятна миризма. О-пръстенчето беше здраво, и затова отново завих пробката. Ще наблюдавам за евентуално по-сериозно сълзене, но ми се струва че е било заради насъбралата се мръсотия. Не е отваряно от поставянето на АГУ-то(вече над 45хил.км.) и мисля че при по-високите температури при градското каране е избило от пробката.
Ще продължа да наблюдавам мястото за да съм сигурен.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта