Anbuch написа:Никой!!! Натрупването на грешка и преминаването в авариен режим е едно и също нещо.
май че не е баш същото мисля си ако му спра сигнала от лабдата и да си кара на авариен ражим поне да работи на бензин колкото да запаля нормално що ся на 100км тря ресет не е работа това
Щом искаш пробвай. Не трябва да режиш нищо просто вадиш една букса дето идва от ламбда сондата и отива в моното и това е. Не е само с един кабел ,а по спомен са 4-5 кабела
без сигнал от ламбда сонда гърнето и свещите ти ще почернеят за норматив.Ще започне да се събира нагар в горивната камера и след време ще започне да се отчупва на парченца и да ти се набива между електродите на свещите (което ги прави не работещи) Трябва да си носиш и винаги стебе си една четка за зъби да ги потъркваш от време на време.
Не ти пиша АЛА-БАЛА всичко това съм го приживял