Кой кабел трябва да резна?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
DIX^
Мнения: 214
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Кой кабел трябва да резна?

Мнениеот DIX^ » Съб 24 фев 2007 11:13


Кой кабел трябва да резна? за да вкарам компа в авариен режим на работа и да не се занимавам повече с трупане на грешки :idea: :?: :arrow: :roll: голф 1.4 моно с газово е зверо :roll:




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 24 фев 2007 14:09


Никой!!! Натрупването на грешка и преминаването в авариен режим е едно и също нещо.


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Съб 24 фев 2007 15:30


Трябва ти реле!!


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 24 фев 2007 15:39


IVD написа:Трябва ти реле!!
- по лошият и евти вариян ,но все пак върши работа

по добрият вариянт е този ( не казвам точно този емулатор): http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%F2%EE%F0


Потребителски аватар
DIX^
Мнения: 214
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот DIX^ » Съб 24 фев 2007 17:12


Anbuch написа:Никой!!! Натрупването на грешка и преминаването в авариен режим е едно и също нещо.


май че не е баш същото мисля си ако му спра сигнала от лабдата и да си кара на авариен ражим поне да работи на бензин колкото да запаля нормално що ся на 100км тря ресет не е работа това :x


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 24 фев 2007 20:19


Щом искаш пробвай. Не трябва да режиш нищо просто вадиш една букса дето идва от ламбда сондата и отива в моното и това е. Не е само с един кабел ,а по спомен са 4-5 кабела

без сигнал от ламбда сонда гърнето и свещите ти ще почернеят за норматив.Ще започне да се събира нагар в горивната камера и след време ще започне да се отчупва на парченца и да ти се набива между електродите на свещите (което ги прави не работещи) Трябва да си носиш и винаги стебе си една четка за зъби да ги потъркваш от време на време.
Не ти пиша АЛА-БАЛА всичко това съм го приживял


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Нед 25 фев 2007 13:06


Колега имам ABD на газ. В началото имах проблеми с преминаването от газ на бензин. След поставянето на реле всичко си дойде на мястото.


Потребителски аватар
DIX^
Мнения: 214
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот DIX^ » Нед 25 фев 2007 15:46


изключих ламбдата за сега е добре :lol: да видим как ще му се отрази :roll:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта