Ся , тя историята е много дълга но в резюме е :
На празен ход тресе все едно някой цилиндър не работи а реално всички работят.
Сменени са свещи, капачка, палец. Кабелите са проверени
ТПС е подменен със същия от работеша кола
дебитомер няколко пъти регулиран и проверен
Газовата рейка е проверена, обслужена и регулирана
Двигателя е реално на 15000км след тотален ремонт.
На бензин колата мърка и няма проблеми но на газ е трагедия
Изпокъса ми въздуховода, тампоните на мотора вече са на критичния лимит.....
Купих си и още един двигател АГГ .... че вече не знам какво се случва реално
купих си кабел за газовата .... чета си я когато поискам.... правя си каквото поискам.... и ефекта е .... почти нулев. Играя си постоянно със смесите и ..... все тая. Празни ход си е все един и същ разликата е само в разхода.
Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на празен ход.
Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на празен ход.
Последна промяна от Bobby_ на Вто 13 авг 2013 9:27, променено общо 1 път.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.
Не съм запознат подробно с устройството на редукторите за ГИ, но мисля че и те се влияят от вакуума в колектора. Мисълта ми е дали е възможно да прави различно изходно налягане при различни обороти и има ли датчик който следи това налягане 

Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.
единствения сезор за налягане е този който следи налягането в горивната рейка. той не е динамичен. Статично налягане 1,5бара....
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.
Боби ,кво е тва налягане?? Нали нямаш впредвид ,че си го пуснал да работи с 1,5 бара на редуктора?? Аз съм си правил много опити с моята ,защото и на мен преди ми тресеше оборотите на празен ход (една инжекция сме - фулгруп digifart :D ) и след като подмених филтрите ,зап.система и ревизирах рейката почти изчезна ,останаха ми само свещите да сменя и мисля ,че ще изгладя проблема... Но чак както викаш ти да ти се късат тампоните от вибрация НЕ. :)
Виж в газовия интерфейс имаш едно меню от къде да зима сигнал за оборотите (на колко V реално да е чувствителността) - ако е от бобината 7V ,ако е от бензиновия контролер - 2,5V. Моята преди беше оставен от "мастера" на 2,5 ,аз си го направих на 7 и като че ли има разлика
Но това налягане ако ти е на редуктора ... чудно ми е тая кола как върви кат хората?? Аз я карам моята на 1бар(при загрял мотор) - най-добър вървеж намирам на това налягане... но не и разход
ПС: С каква рейка си?
Виж в газовия интерфейс имаш едно меню от къде да зима сигнал за оборотите (на колко V реално да е чувствителността) - ако е от бобината 7V ,ако е от бензиновия контролер - 2,5V. Моята преди беше оставен от "мастера" на 2,5 ,аз си го направих на 7 и като че ли има разлика

Но това налягане ако ти е на редуктора ... чудно ми е тая кола как върви кат хората?? Аз я карам моята на 1бар(при загрял мотор) - най-добър вървеж намирам на това налягане... но не и разход


ПС: С каква рейка си?
Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.
това е налягането в рейката.... която е REIL.
това с интерфейса не го схванах .... сега се обучавам за работа с този тип инжекции и затова и моята кола е опитната :)
определено съм много ядосан на тая система с фул груп и искам секвенция. Затова и спрях да карам с мехнаични инжекции все пак търсиме икономия а не перформанс
определно днес ще ровя пак... това го правя вече 3 дни и така ще е докато не разбера къде е проблема.
Ако я оставя богата в ниските .... в задръстванията ще умра от разход а то това е повода да сложа газта. не е толкова за изжънградското. там не ми пука много дали ще е 7-или 8 на 100
купих си АГГ и определно ще го обслужа перфектно и в оригиналната инсталация ще вградя и тази на ГИ така че да няма грозотии и успоредно с това ще се възползвам от възможността за секвенцията
това прекъсване искам да го изчистя защото няма да се ръся като откачен за тампони и т.н. а и нещо ми се губи комфорта при каране....
това с интерфейса не го схванах .... сега се обучавам за работа с този тип инжекции и затова и моята кола е опитната :)
определено съм много ядосан на тая система с фул груп и искам секвенция. Затова и спрях да карам с мехнаични инжекции все пак търсиме икономия а не перформанс
определно днес ще ровя пак... това го правя вече 3 дни и така ще е докато не разбера къде е проблема.
Ако я оставя богата в ниските .... в задръстванията ще умра от разход а то това е повода да сложа газта. не е толкова за изжънградското. там не ми пука много дали ще е 7-или 8 на 100
купих си АГГ и определно ще го обслужа перфектно и в оригиналната инсталация ще вградя и тази на ГИ така че да няма грозотии и успоредно с това ще се възползвам от възможността за секвенцията
това прекъсване искам да го изчистя защото няма да се ръся като откачен за тампони и т.н. а и нещо ми се губи комфорта при каране....
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.
С BSM на 2E и богата смес разходът на голфа е 12/100 газ плюс бензина за загряването. Разходът не е толкова страшен, колкото неприятният празен ход. Имаме колега с PB и BSM, който няма този проблем с празния ход - там разликата с моята кола на пръв поглед е само позицията на пробиване на колектора.Bobby_ написа:... Ако я оставя богата в ниските .... в задръстванията ще умра от разход а то това е повода да сложа газта. ...
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.
Бобка ,точно заради умрелия фулгруп искам след време да минавам на АБФ.... Аз моята каквото и да съм я ръчкал градско под 14-15 не мога да падна ,както и извън - 10ка винаги...
Иначе в програмата би трябвало да има(поне при мен е така на АГ Компакта) - чувствителност на взимания РПМ сигнал ,пробвай да го цъкнеш на 7Волта ако не е да видиш как ще се държи..
И това налягане от 1,5 бара ми се вижда доста голямо ... с какъв размер дюзи си
Иначе в програмата би трябвало да има(поне при мен е така на АГ Компакта) - чувствителност на взимания РПМ сигнал ,пробвай да го цъкнеш на 7Волта ако не е да видиш как ще се държи..
И това налягане от 1,5 бара ми се вижда доста голямо ... с какъв размер дюзи си
Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.
налягането мисля че е добро. Дюзите са 2,1мм и мисля че са предостатъчни за икономия .....
Бензиновите импулси на празен ход са 2,5мс а газовите са около 6мс.... от едно приятелче разбрах че газовите са много отворени и .... беля....
общо взето няма опции като на мега ама има доста неща
играх си с Милисекундите на празен ход..... обогатих я до колкото ми позволи графиката тоест от 2,3 до 2,5 и ефекта е никакъв
днес пак си играх с настройките. това което забелязах е че тресенето изчезва през горе долу едно натискане на педала (все едно има ON/OFF копче) което ме озадачи много.... сменям ТПС и ефект няма.... направо не знам какво се случва....
ще се наложи да изчета сума литература за да се обуча на тази система но определено мисля че ще ми е от полза дори и само за моята кола
Бензиновите импулси на празен ход са 2,5мс а газовите са около 6мс.... от едно приятелче разбрах че газовите са много отворени и .... беля....
общо взето няма опции като на мега ама има доста неща
играх си с Милисекундите на празен ход..... обогатих я до колкото ми позволи графиката тоест от 2,3 до 2,5 и ефекта е никакъв
днес пак си играх с настройките. това което забелязах е че тресенето изчезва през горе долу едно натискане на педала (все едно има ON/OFF копче) което ме озадачи много.... сменям ТПС и ефект няма.... направо не знам какво се случва....
ще се наложи да изчета сума литература за да се обуча на тази система но определено мисля че ще ми е от полза дори и само за моята кола
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.
Бобка ,днеска смених свещите на моята и прекъсване вече НЯМА. Виж дали няма някаква опция на твоята газова да даваш ръчно дали е sequent или fullgroup. Някои газови сами го намират това ,други искат ти да му зададеш. Налягането ти е високо особено с този размер дюзи според мен... Врътни шестограма на изпарителя докат топла стане 1,0бара и пробвай пак. Дюзите са ти окей. Другият вариант ,който ти казах е да си видиш RPM сигнала на колко е зададен.
ПС: Мегата и Стенли ми даваше идеи ... ама явно само идеи за сега :D
ПС: Мегата и Стенли ми даваше идеи ... ама явно само идеи за сега :D
Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.
проблема е разкрит засега!!!! ИЗПАРИТЕЛ (редуктор)
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.
Разкажи повече, де!
Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.
вече има няколко коли на мега с газ.... и са доволни хората
Там настройката е много по сложна отколкото на Бардолини или.....
Там настройката е много по сложна отколкото на Бардолини или.....
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.
Bobby_ написа:проблема е разкрит засега!!!! ИЗПАРИТЕЛ (редуктор)
какъв по-точно му е проблема на изпарителя?
аз също съм фулгруп, но с фобос1. Програмата изчислява делтаР около 1250милибара при дози - 2,3мм. и има нещо като прекъсване(притрисане), около 1500-3500об. Намалих ги до 2,0мм. и слезе в по-ниски обороти около 1000-2500. Смених и свещите с нови, проблема намаля, но не изчезна напълно. Изпарителя е Стефанели Гео Биг модифициран за по-голям дебит. Тръбата и клапана са сменени с такива на 8мм. От сондата(класическа, не евросонда) в бутилката е отсранен изходящия предпазен клапан (съчма с пружинка). При диагностика преди намаляването на дюзите се наблюдаваше следния ефект - при изрязване в ограничител или до 3000 или 4000 об. да речем, налягането делтаР ( с комбиниран датчик съм) пада от около 1200милибара на празен ход, до 800-900милибара, и след като оборотите достигнат максимума, (или 3000 или 4000 съотв.) и се установят там, налягането пак се вдига до около 1100милибара. След това свалих сондата и премахнах съчмения клапан. От тогава не съм му правил диагностика, поради липса на време, но проблема си остава...
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
- Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
- Двигател: BLS 2008
- Местоположение: първомайци
Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.
Здравейте.И при мен го има същия проблем,вече 6години.Карам Ауди А6 АБК с ГИ Фобос.ходил съм при всякакви майстори,дори и при ИВ.Вендов в Плевен.Какво ли не съм сменял:рейка,изпарител,свещи,кабели,капачка,палец настройки колкото си искаш и резултата е почти нулев.Колегата ЕУРОГАЗ бе споменал в някаква тема,че основният проблем е във правилното разпробиване на колектора за щуцерите.Трябва да са максимално близко до бензинивите дюзи и същия наклон като тях в посока на засмукване.Някои от моите са почти под прав ъгъл,ужас.Вече съм претръпнал 

- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Golf 3 GTI 2E 1993y. Газова BSM - тресене на прасен ход.
strong ако само това е проблема при теб, тогава сваляй колектора, слагай тапи на старите щуцери, и разпробивай на ново място, и както трябва - под необходимия ъгъл и тн. Един път го правиш. Само, че колегата Еурогаз гарантира ли, че след това всичко ще е тип-топ при твоя движок?
Между другото и ти ли си фулгруп? диджифант?
Между другото и ти ли си фулгруп? диджифант?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта