Проблем с АГУ Ловато на GOLF 3

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
asparuh velev
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 25 авг 2012 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: petrich

Проблем с АГУ Ловато на GOLF 3

Мнениеот asparuh velev » Сря 07 авг 2013 14:42


Имам следния проблем. АГУ на GOLF 3 е Ловато с евросонда, автоматичен превключвател бензин-газ.При достигане необходимите обороти за превключване от бензин на газ колата гасне, не включва на газ. Газовия клапан, който е пред изпзрителя е почистван вчера при газаджия, евросондата включва (щрака). Като направя връзка с жица +акумулатор +газов клапан пред изпарителя и вдигна оборотите колата включва на газ. Може ли някой да каже какъв е проблема?




Dushan
Мнения: 300
Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: София

Re: ПРОБЛЕМ С АГУ ЛОВАТО НА GOLF 3

Мнениеот Dushan » Сря 07 авг 2013 15:23


Връзката между двата клапана. Този за който говориш не получава плюс. То е супер логично. Намерил си отговора и питаш какъв е проблема. :screwy


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: ПРОБЛЕМ С АГУ ЛОВАТО НА GOLF 3

Мнениеот L&R » Сря 07 авг 2013 15:24


Релето в автоматичния ключ, буксата на същия или синия кабел до клапаните, едно от тези ще е, също провери и масата на клапаните(късо кабелче завито на маса на самия клапан).


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: ПРОБЛЕМ С АГУ ЛОВАТО НА GOLF 3

Мнениеот Pet_rov » Сря 07 авг 2013 15:26


+1. Пробвал ли си с друг такъв ключ?


asparuh velev
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 25 авг 2012 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: petrich

Re: Проблем с АГУ Ловато на GOLF 3

Мнениеот asparuh velev » Сря 07 авг 2013 15:45


Интересното е, че не превключва при високи температури. Сутрин и зимата няма проблем.


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Проблем с АГУ Ловато на GOLF 3

Мнениеот Pet_rov » Сря 07 авг 2013 15:49


Когато двигателят работи, пипал ли си ключа, за да видиш дали грее? Някой от колегите беше писал нещо такова. Не е нормално ключът да грее, ако е така.


desert_fox
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 08 дек 2011 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблем с АГУ Ловато на GOLF 3

Мнениеот desert_fox » Сря 07 авг 2013 18:14


При мен проблема беше идентичен- оказа се че до бобинките на клапанчетата достигат едва 11,6-11,7V, които явно им идват малко за да отворят на загрели бобинки; след зачистване с шкурка 240 на кабелните обувки(мъжките) се оправи и падът на напрежение почти изчезна(- на клапан> корпус на клапан>маса двигател) 100-200 mV. Може и замърсяването да е в клемите на реленцето което спира разпръсквача, замери с волтметър


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Проблем с АГУ Ловато на GOLF 3

Мнениеот Bai Sando » Сря 07 авг 2013 19:23


Tова е масов проблем в жегите.Ако включва с директен + от акумулатора се слага едно допълнително реле с директен + от него и така идват 14 волта до клапаните и проблема би трябвало да се реши.
За управление на релето се ползва предишния + който идва от копчето(синия кабел) :th_up


asparuh velev
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 25 авг 2012 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: petrich

Re: Проблем с АГУ Ловато на GOLF 3

Мнениеот asparuh velev » Чет 08 авг 2013 19:39


Моя акумулатор е 12 V. Да не би проблема да е оттам. Но при хладно време (ако не е жега, дори и при минусови температури през зимата) няма проблем.


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Проблем с АГУ Ловато на GOLF 3

Мнениеот Pet_rov » Чет 08 авг 2013 19:57


На всички ни акумулаторите ни са 12 V. На 14 волта и малко зарежда динамото.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта