Проблем с АГУ Ловато на GOLF 3
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 25 авг 2012 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: petrich
Проблем с АГУ Ловато на GOLF 3
Имам следния проблем. АГУ на GOLF 3 е Ловато с евросонда, автоматичен превключвател бензин-газ.При достигане необходимите обороти за превключване от бензин на газ колата гасне, не включва на газ. Газовия клапан, който е пред изпзрителя е почистван вчера при газаджия, евросондата включва (щрака). Като направя връзка с жица +акумулатор +газов клапан пред изпарителя и вдигна оборотите колата включва на газ. Може ли някой да каже какъв е проблема?
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: ПРОБЛЕМ С АГУ ЛОВАТО НА GOLF 3
Връзката между двата клапана. Този за който говориш не получава плюс. То е супер логично. Намерил си отговора и питаш какъв е проблема. 

- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: ПРОБЛЕМ С АГУ ЛОВАТО НА GOLF 3
Релето в автоматичния ключ, буксата на същия или синия кабел до клапаните, едно от тези ще е, също провери и масата на клапаните(късо кабелче завито на маса на самия клапан).
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: ПРОБЛЕМ С АГУ ЛОВАТО НА GOLF 3
+1. Пробвал ли си с друг такъв ключ?
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 25 авг 2012 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: petrich
Re: Проблем с АГУ Ловато на GOLF 3
Интересното е, че не превключва при високи температури. Сутрин и зимата няма проблем.
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с АГУ Ловато на GOLF 3
Когато двигателят работи, пипал ли си ключа, за да видиш дали грее? Някой от колегите беше писал нещо такова. Не е нормално ключът да грее, ако е така.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 08 дек 2011 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с АГУ Ловато на GOLF 3
При мен проблема беше идентичен- оказа се че до бобинките на клапанчетата достигат едва 11,6-11,7V, които явно им идват малко за да отворят на загрели бобинки; след зачистване с шкурка 240 на кабелните обувки(мъжките) се оправи и падът на напрежение почти изчезна(- на клапан> корпус на клапан>маса двигател) 100-200 mV. Може и замърсяването да е в клемите на реленцето което спира разпръсквача, замери с волтметър
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с АГУ Ловато на GOLF 3
Tова е масов проблем в жегите.Ако включва с директен + от акумулатора се слага едно допълнително реле с директен + от него и така идват 14 волта до клапаните и проблема би трябвало да се реши.
За управление на релето се ползва предишния + който идва от копчето(синия кабел)
За управление на релето се ползва предишния + който идва от копчето(синия кабел)

-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 25 авг 2012 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: petrich
Re: Проблем с АГУ Ловато на GOLF 3
Моя акумулатор е 12 V. Да не би проблема да е оттам. Но при хладно време (ако не е жега, дори и при минусови температури през зимата) няма проблем.
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с АГУ Ловато на GOLF 3
На всички ни акумулаторите ни са 12 V. На 14 волта и малко зарежда динамото.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта