Специалист по настройка на Романо за София

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Специалист по настройка на Романо за София

Мнениеот zografski » Пет 23 авг 2013 10:36


От както е лято и е топло времето ми се случва да ми вдига грешка на 1 от ламбда сондите. Та ходих на ляво на дясно, но никъде не могат да ми отстранят проблема. Проблемът е такъв, че грешката я вдига от време на време, може и 2 дена да не се появи. Чистя си я сам с ELM OBD четец през телефона. Забелязал съм, че напоследък започна и да ми придърпва на 3-та и 4та скорост след 3000об., което също много дразни (почва да ми мига check-а и след малко записва грешка). Та търся си някой спец, който да ми направи свястна настройка по възможност в движение и ако може да диагностицира проблема с грешката на ламбдата(която се появява когато си иска), която като карам на бензин я няма! Което ме навежда на мисълта, че просто ГИ не е настроен като хората. Не може на бензин колата да върви повече от перфектно и със скъп ГИ да ми вдига грешки на ECU-то, просто не е приемливо. Отговори от рода на свещи кабели не ми се струват сериозни, така че моля само за сериозни коментари! Колата е Голф 4 V6 4Motion(AUE) с 2 метални катализатора(оригиналните си) и 3 или 4 ламбда сонди(не съм много сигурен). Всичко по ГИ освен бутилката е Романо!




Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Специалист по настройка на Романо за София

Мнениеот Чудомир » Пет 23 авг 2013 10:58


Сега ако напишеш и номера на грешката си златен.

Иначе така на първо четене - свещи кабели в този ред. Имал съм такъв проблем, само че при мен грешката беше missfire


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Специалист по настройка на Романо за София

Мнениеот zografski » Пет 23 авг 2013 11:05


Няма как да са кабели или свещи! Сменяни са с чисто нови специално за модела преди 10К км! БТВ грешките са 2 едната май беше P0155 и P0135, но веднага щом ми вдигне чека отново ще си ги запиша и ще ги добавя. Отново да кажа на бензин грешки и проблеми във вървенето НЯМА, само на ГАЗ! Някой ако е правил настройки на подобен мотор нека изкаже мнение, че ми е писнало от разбирачи!
Едит: има и още 1 проблемче което си го има от както е сложен ГИ (и отново се случва САМО КОГАТО КОЛАТА Е НА ГАЗ), но не знам дали е свързан с тези грешки. Та проблемът е: когато с по висока скорост 60-70км/ч и + изключа от скорост, оборотите директно падат до 0 и естествено колата гасне в движение. Дали всичко това е свързано? Какво бих могъл да предприема? Почистване на дросел клапата би ли помогнало? Да сменя ли някой датчик като например Engine Coolant Temperature sensor?!? Давайте идеи, че моите се изчерпаха!!!


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Специалист по настройка на Романо за София

Мнениеот zografski » Пет 23 авг 2013 13:13


P0135 Heated Oxygen Sensor (HO2S11) Heater Circuit Bank 1 Sensor 1.
Bank 1 is the bank that houses Cylinders 1, 2, 3, and 4.
Sensor 1 means that it's the upstream O2 Sensor (before the catalytic converter).


P0155 Heated Oxygen Sensor (HO2S11) Heater Circuit Bank 2 Sensor 1.
Bank 2 is the bank that houses Cylinders 5, 6, 7, and 8.
Sensor 1 means that it's the upstream O2 Sensor (before the catalytic converter).


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Специалист по настройка на Романо за София

Мнениеот zografski » Пет 23 авг 2013 18:30


Докато се прибирах от работа пак ми вдигна грешките, този път извадих freeze frame:
Freeze frame report generated by Torque for Android
=========================================================

Vehicle VIN: Not present
Vehicle Manufacturer: Unknown
Vehicle Calibration ID: RB01

Freeze frame information:
------------------
Engine Load = 4.706 %Engine Coolant Temperature = 81 °CFuel Trim Bank 1 Short Term = 0 %Fuel Trim Bank 1 Long Term = -0.781 %Fuel Trim Bank 2 Short Term = 0 %Fuel Trim Bank 2 Long Term = -0.781 %Engine RPM = 1,680 rpmSpeed (OBD) = 46 km/h

End of report.
Може ли да ми помогне с нещо тази информация?


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Специалист по настройка на Романо за София

Мнениеот Чудомир » Пет 23 авг 2013 21:10


Виж къде в апп.а за андроид са показатели те на ламбда сондите, провокирай грешката и погледни какво се случва с ламбдите


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Специалист по настройка на Романо за София

Мнениеот zografski » Пон 26 авг 2013 8:37


Не мога да я провокирам, защото всеки път я вдига когато си иска. Може да не запише грешка и след 3-4 дена каране. Ето го и новия freeze frame:
Freeze frame report generated by Torque for Android
=========================================================

Vehicle VIN: Not present
Vehicle Manufacturer: Unknown
Vehicle Calibration ID: RB01

Freeze frame information:
------------------
Engine Load = 4.314 %Engine Coolant Temperature = 98 °CFuel Trim Bank 1 Short Term = 0 %Fuel Trim Bank 1 Long Term = -0.781 %Fuel Trim Bank 2 Short Term = 0 %Fuel Trim Bank 2 Long Term = -0.781 %Engine RPM = 1,640 rpmSpeed (OBD) = 23 km/h

End of report.


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Специалист по настройка на Романо за София

Мнениеот Чудомир » Пон 26 авг 2013 13:09


С тези фреймове според мен няма да си решиш проблемите. Набива се на очи, че и в двата случая трим стойностите са абсолютно еднакви. Трябва да е голяма случайност да ги хванеш еднакви - обикновено са различни


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Специалист по настройка на Романо за София

Мнениеот zografski » Пон 26 авг 2013 13:20


На мен Engine Coolant Temperature = 98 °C това ми направи спечатление. Не трябва ли да не се покачва над 90 °C? Да не би да ми е дефектирал датчика и да не показва реални стойности и от там да ебава работата със сместа на горивото. Другото което си мисля е, че може да не ми работи 1вата степен на перките за охлаждане и от там да развива по-голяма работна температура. И другото което ми направи впечатление е Engine RPM = 1,680
и Engine RPM = 1,640, което ме навежда на мисълта, че може би само в ниските се ебава.


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Специалист по настройка на Романо за София

Мнениеот Чудомир » Пон 26 авг 2013 15:03


Не съм сигурен дали съм на прав път, но ако ламбда сондите ти подават грешен сигнал или прекъсват, то тогава сместа няма да ти е оптимална и ще накъсва. Но би трябвало да го прави и на двете горива.

За грешка от твоя тип прихълцване или нещо по самата газова или кабели свещи бобина. Единствено се чудя защо не го отбелязва както беше при мене с мисфайър, но може да се получават детонации, които да изкарват лабдата извън строя....де да знам може и глупости да пиша


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Специалист по настройка на Романо за София

Мнениеот zografski » Пон 26 авг 2013 15:51


То тези грешки ги вдига дори и когато видимо колата е повече от добре, т.е. не се дави, хълца или т.н. Това с давенето май е от лоша газ, защото последните 2 дена не се е задавяла, но грешката пак я записа.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта